Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régi vágy

Karen a vonat ablakából bámult kifelé, de alig figyelt az elszáguldó zöld tájra.A kocsi kilengései furcsán erotikus érzetet keltettek benne fokozva az agyában kavargó érzéki gondolatokat.
Egy órája jön New Yorkból. Kevesebb mint fél óra a célig. Azután …
Azután a fantázia valósággá válik.

A vonat kevéssel dél előtt ért az állomásra. Karen kiszállt és a parkolót fürkészte. A pénztártól pár méterre parkolva meglátta a szürke BMW-t és mellette a fiatal párt.
Ahogy Karen a kocsi felé közeledett, a férfi előrelépett és üdvözölte:

- Karen? - kérdezte.

- Igen. Bill és Linda?

A férfi bólintott. A nő idegesen megnyalta az ajkát.
Karen egy kicsit idősebb párra számított. Bill szőke volt és 30 körülinek nézett ki. Linda egy-két évvel fiatalabb lehetett, kicsi de formás, hosszú barna hajú nő volt. Hamarosan ők váltják valóra az álmát.
A házuk egy hosszú mellékút végén állt, több száz hektárnyi legelővel körülvéve.

- Előkészítettük neked a vendégszobát - mondta Linda miközben kinyitotta az ajtót.

Karen követte a szobába és a táskáját az ágyra dobta.

- Nem hoztál túl sok holmit - mondta Linda.

- Nem hiszem, hogy sokáig leszek itt - felelte Karen, majd elkezdet kicsomagolni a néhány ruháját.

Linda a konyhába ment és feltett egy adag kávét főni.
Pár perccel később Karen belépett a nappaliba, ahol a párt a kanapén ülve találta kávét szürcsölgetve. Linda neki is töltött egy csészével és a kanapét megpaskolva jelezte, hogy Karen üljön közéjük.

- Ülj le! - mondta.

Egy ideig feszült csend volt. Végül Ben törte meg a hallgatást.

- Szeretnénk téged megnézni… - mondta tétován.

- Egyféle előzetes? - kérdezte Karen, majd felállt és az ülő párral szembe fordult.

Kigombolta a sárga selyem blúzát. A vékony anyag lecsúszott a válláról és felfedte nagy kebleit. Kigombolta és lehámozta magáról nadrágját és lecsúsztatta áttetsző bugyiját. Hasa kemény és lapos volt. A barna szőrpamacs olyan rövidre volt vágva, hogy láttatta a combja közti rózsaszín domborulatot. Napon lebarnult combjai erősek, lábikrája finoman ívelt volt.
A pár némán tanulmányozta meztelen testét.
Karen a hasára húzta Billy kezét.

- Első osztályú hús. Olyan lágy, hogy villa is elég hozzá - mondta.

Linda is kinyúlt és végigsimította íves popsiját és combját.

- Nos? - kérdezte Karen.

- Csodálatos! Abszolút tökéletes - motyogta Bill.

- Eldöntöttétek, hogyan fogjátok csinálni? - kérdezte Karen.

- Pontosan úgy, ahogy a leveledben írtad - felelte Linda.

- Hacsak nincs új ötleted - tette hozzá Bill.

- Nincs. … Tökéletes lesz úgy, ahogy leírtam - mondta Karen, majd csendesen, izgatottságát leplezve megkérdezte:

- Mikor?

- Holnap. Reggel fogunk levágni, így vacsorára már készen is leszel.

“Levágni”. A szó erotikus izgalmat keltett Karenben. Maga elé képzelte a saját holttestét feldolgozásra várva. Évek óta álmodozott ilyen végről.

- Kitaláltátok már hogy hol? - kérdezte Karen.

- Igen. A régi istálló hátul tökéletes hely. Már készen is áll. Meg akarod nézni?

Karen bólintott. Linda odaadott neki egy frottír köntöst és a trió elindult az istálló felé.

- Ez a farm valaha tehenészet volt. Le akartuk bontani a régi istállót, de azután úgy gondoltuk, műteremnek jó lesz.

Az istálló szinte teljesen üres volt, leszámítva egy sor szalmabálát, amik két masszív faoszlop közé voltak helyezve. A túlsó végén egy nagy négyszögletes, félköríves tetejű téglaépítmény látszott. Az építmény hátuljából egy kémény nyúlt az istálló falán kívülre. Az építmény elején fekete öntöttvas ajtó volt.

- Ez a sütő, amiről írtál. Bill csak neked építette - mondta Linda.

Karen kinyitotta a sütő ajtaját, megvizsgálta a belül levő hosszú fekete tepsit, majd visszasétált a szalmabálák sorához.

- Kár hogy nem élve fogtok megenni. Úgy elmondhatnátok, hogy milyen az ízem.

- Nagyon ízletes leszel - mondta Linda.

- Pontosan hogyan fog történni? -kérdezte Karen.

- Először is lefekszel a bálákra - kezdte magyarázni Bill.

Karen kibújt a köntösből és háttal végigfeküdt a bálákon. Kinyújtózott, mintha a kényelmességet vizsgálná.

Bill mellé térdelt és a levélből megtanult lépéseket sorolta:

- Azután a kezeidet kikötjük ehhez az oszlophoz - mondta.

Felemelte a nő kezeit a feje fölé és az oszlop két oldalára helyezte őket.

- A lábaidat a másik oszlophoz kötjük. Majd egy késsel felvágom a hasad, innen-idáig - mondta, miközben kezével egy vonalat húzott a szegycsonttól az ágyékig.

- Ezek után eltávolítjuk a hasadból a belső szerveket. Megtöltünk, visszavarrunk és beteszünk a sütőbe. 6-7 óra és kész is vagy. -mondta Bill.

Karen kipirult arccal, zihálva nézett fel rá.

- Előkészíthetnéd a vacsorát - fordult Bill Lindához - Mi addig Karennel egy kicsit jobban megismerkedünk.

Linda elmosolyodott magában és visszament a házba.

Bill simogatni kezdte Karen hasát. Mellbimbóját a szájába vette és finoman szopni kezdte. Azután lefelé indult a nő testén. Karen felnyögött, amikor a férfi a köldökébe dugta nyelvét.
Bill a nő combjai közé helyezte a kezét és gyengéden masszírozni kezdte a domborulatot. Széthúzta a lábakat és a hüvelynyílásra nyomta száját. A nyelve ki- be járt a hüvelybe.
A nő megmerevedett, majd egész testében remegni kezdett.
Bill felállt és elkezdte levenni az ingét. Karen felült a szalmabálán és megragadta a nadrágszíját. Lehúzta a nadrágját, majd az alsónadrágját. A férfi pénisze mereven állt, a nyílásánál színtelen folyadék jelent meg, amit a nő szétkent az érzékeny makkon.
Karen Bill elé térdelt és szájába vette a pénisz végét. A meleg nedvességet érezve a férfi felnyögött. A nő teljes hosszában szájába vette a hímtagot, majd engedte kicsúszni.
Ezt ismételgetve egy ideig, érezni kezdte a hús remegését a szájában, majd sűrű, meleg folyadék lövellt nyelvére újabb és újabb sugárban. Még azután is folytatta egy kicsit a szopást, miután a férfi teljesen elélvezett.

- Mmmmm… édes - dünnyögte, miközben újra felvette köntösét.

A vacsora egyszerű volt. Sült sertés és főtt krumpli. Bill és Linda egyre újabb adagokat tett Karen tányérjára.

- Megpróbáltok felhízlalni?- kérdezte Karen mosolyogva.

- Nem. Tökéletes vagy úgy ahogy vagy. De nincs értelme éhesen meghalni.

Karen a szemben ülő párra nézett. Nemsokára az ő húsát fogják enni ugyanennél az asztalnál, ugyanezekből a tányérokból. Vacsora után segített elmosogatni.
Az este csendes társalgással telt. Bill és Linda elmesélték, hogyan fedezték fel kölcsönös érdeklődésüket az emberhús iránt, Karen pedig megosztotta velük fantáziálását saját megevéséről.

- Álmomban egyszer egy boa nyelt el egészben. Teljesen meztelen voltam. Körém siklott. Éreztem a pikkelyeit a combomon, a hasamon, a hátamon. Majdnem olyan volt mint a selyem. Egyre erősebben szorított. Először a fejem, majd a hasam végül a lábam nyelte el. A gyomrában voltam. Nedvességet és síkosságot éreztem. Az egyetemi albérletem előtti park túloldalán állatkert volt. Sokszor jártam oda és néztem hogyan esznek a tigrisek és az oroszlánok. Hogyan marcangolják a húst hatalmas fogaikkal. Volt egy gyönyörű, hatalmas hím tigris. Gyakran álmodtam róla, hogy éjjel beosonok az állatkertbe, meztelenül elétérdelek és hagyom hogy felfaljon.
Néha arra gondoltam, hogy milyen lenne,ha élve felnyársalnának vagy megfőznének a kannibál bennszülöttek, miután hajótöröttként a földjükre vetődöm. Felizgulok, ha csak eszembe jutnak ezek a dolgok - mondta Karen.

- Azt hiszem, ezen segíthetünk - mondta halkan Linda.

Bill felállt és Karent kézenfogva a hálószoba felé kezdte vezetni. Linda szorosan követte őket.

Karen az ágyra rogyott és a hátára fordult. Bill mellé ült és elkezdte kigombolni a blúzát, amíg Linda eltűnt a fürdőszobában. A férfi térdig lehúzta a nő nadrágját és csókolgatni kezdte a hasát.
Linda egyetlen fekete bugyit viselve visszatért a fürdőszobából. Egy tálban meleg vizet, törölközőt, borotvahabot és borotvát hozott magával.

- Egy apróság a holnapiak előtt - mondta tétován. - Nem bánod ha leborotválunk? … Sokkal könnyebbé tenné a dolgokat.

Karen egy pillanatig a saját ölébe bámult és elgondolkodott.

- Mindig is kíváncsi voltam, milyen lennék csupaszra borotválva - mondta végül mosolyogva.

Linda teljesen lehúzta a nő nadrágját és az ágy mellé térdelt. Bill úgy helyezkedett, hogy ölbe tudja venni Karen fejét. Linda benedvesítette, majd habbal bekente a területet.

- Maradj mozdulatlan - utasította Karent.

- Nem szeretném, ha véletlenül a puncidba vágnék. Legalábbis addig nem, amíg nem sütöttünk meg.

Karen mozdulatlanul feküdt, amíg minden fanszőr el nem tűnt és Linda gyengéden meg nem mosta, majd a lábai közé nyúlva élvezte a csupasz bőr tapintását.
Bill felállt és vetkőzni kezdett. Linda gyengéden széthúzta Karen szeméremajkait és finoman nyalni kezdte a csiklóját. Karen összerándult. Nő még ilyet nem csinált vele. Normál esetben elutasította volna, de ez az este más volt. Bill a melleit simogatta, amíg Linda gyakorlottan folytatta a dolgát, amíg Karen el nem élvezett.
Azután a férfi felemelte és áthelyezte az ágyon. Karen behajlította térdét és széttárta a lábait. Mohón vágyott arra, hogy befogadja a férfit. Megremegett, amikor a férfi lassan beléhatolt. Bill előbb lassú lökésekkel kezdett, majd egyre gyorsult. Karen úgy kulcsolta lábait a férfi dereka köré, mintha versenylovon ülne. Közös orgazmusuk után fáradtan terültek el az ágyon.
Karen kényelmesen zuhant álomba a férfi és a nő között, akik hamarosan a sült húsát fogják enni.

Reggel Karen segített Lindának egy nagy halom kenyeret kockákra vágni a töltelékhez.
Linda felaprított egy tucat hagymát, majd vajban pirítani kezdte. Végül finomra vágott zellert adott hozzá.
A két nő alumíniumfóliával borította az asztalt, halomba igazította a kenyérkockákat majd a tetejükre öntötte a pirított zöldségeket és az olvadt vajat. Linda további fűszereket adott a keverékhez, amíg Karen csupasz kézzel keverte az összetevőket.
Karen felhúzta a pólóját és a hasát tanulmányozta.

- Rengeteg ez a töltelék. Biztos vagy benne, hogy belém fog férni? - kérdezte Lindát.

- Teljesen biztos vagyok benne - válaszolt Linda, és elkezdte négy tepsibe szétosztani a tölteléket.

Bill belépett a konyhába.

- Végeztetek? Lassan kezdenünk kellene … - mondta.

Linda bólintott.

Bill levett egy trancsírozókést a tartóról és ellenőrizte az éleségét az ujjával. Linda és Karen felkapta a tölteléket tartalmazó tepsiket.
A két nő csendben követte a férfit az istállóhoz.
Linda begyújtotta a sütőt.
Karen levetkőzött és a bálákra feküdt. Felemelte a kezeit, amiket Linda erősen az oszlophoz kötözött.
Bill gyengéden széttárta a nő combjait, bal kezével szétnyitotta a hüvelybemenetét és a másik kezével beletömött egy marék tölteléket. Karen lélegzete elakadt a meglepetéstől, de a szétnyitottság érzése és az újabb és újabb marék töltelékek felizgatták.
Bill ezek után a másik oszlophoz kötözte Karen lábait. Linda felemelt egy kis rongycsomót.
Karen kitátotta a száját és Linda beletömte a csomót.
Bill felkapta a kést és lenézett Karen testére. Karen nagyokat nyelt, a szíve vágtatott az izgatottságtól. Felemelte a hasát, hogy jelezze türelmetlenségét.
A férfi a szegycsont alá helyezte a kés hegyét, majd a testbe nyomva a has felé kezdte húzni.
A penge könnyedén szelte a lágy húst. Amikor a kés átszelte a köldököt, Karen egész teste remegni kezdett. Sem Bill, sem Linda nem tudta biztosan, hogy ez fájdalom vagy orgazmus volt-e.
Azután Karen nem mozdult többé.

Az ágyékot elérve Bill kihúzta a kést és letette. Széthúzta a vágás széleit, felfedve a belső szervek kavalkádját. Benyúlt, megragadott egy maréknyi belet és kihúzta a testből. Gyakorlottan és határozottan dolgozva kiürítette a hasüreget, majd átöblítette a kerti locsolócső segítségével.
Az ürességet ketten együtt dolgozva tömték tele a töltelékkel. Amikor az utolsó marék is a helyére került, Bill összevarrta a vágás széleit. Linda előhúzta a hosszú tepsit.

Karen testét ketten felemelve rátették a tepsire, krumplival körítették, majd fejjel előre a sütőbe tolták és bezárták a sütő ajtaját.
Miután Karen több órán keresztül sült, kihúzták a sütőből. A sült női hús illata betöltötte az istállót. A bőr még csak akkor kezdett barnulni. A tepsi aljáról az eddig kisült szaftot újra a testre öntötték. Gyümölcsöket szórtak a lábakra és visszatolták a testet a sütőbe.
Este 6-ra Karen tökéletesen elkészült. Bill összegyűjtötte a szaftot a tepsiből és egy kis liszt és gomba hozzáadásával sötét öntetet készített. Linda elvágta a Karen hasán levő vágást összetartó szálakat. A sült hús enyhén szétnyílt, felfedve a tölteléket.

-Akarsz te szelni? - kérdezte Billtől Linda.

- Melyik részt szeretnéd?

- Azt hiszem a combból kérek.

Bill három vastag szeletet vágott és Linda tányérjára tette. Ezután leszelte az egyik mellet és a saját tányérjára helyezte.

- Tudtam hogy azt a részt választod - mondta Linda.

A szájukba vettek egy kis falatot. A női hús ízletes és puha volt. Lassan, minden falatot kiélvezve ettek.
Hasonló történetek
7112
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
5334
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
:flag_for_cocos_islands: :flag_for_brunei: :flag_for_barbados: :flag_for_aland_islands: 1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

sonny grosso ·
Nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: