Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régi szerelem

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }Nem hittem a szememnek. Hisz ez Péter, a régi nagy szerelmem. Meg akartam győződni róla, hogy tényleg ő az. Elkiáltottam magam.
- Péteeeer!
Erre ő felém fordult. Tekintetünk találkozott. Láttam arcán hogy ő is annyira meglepődött mint én. Felém vette az irányt. Oda ért az asztalomhoz, láttam arcát egy apró mosoly díszítette.
- Istenem, Gabi! Tényleg te vagy az?? - kérdezte meglepve.
- Igen Péter, én vagyok.
És eleresztettem egy félmosolyt.
Kihúzta az asztal másik oldalán lévő széket és leült velem szembe.
-Milyen véletlen hogy hat év után itt futunk össze.-jegyeztem meg mosolyogva.
-Gabi semmit sem változtál. Csodálatos vagy.
Kicsit zavarba jöttem. Éreztem ahogy arcom enyhén elvörösödik. -Péter ne... kérlek! Zavarba hozol.- suttogtam.
Órákig beszélgettünk a régi szép időkről, hogy milyen fontosak voltunk egymásnak de mint csak barátok. Persze én többet éreztem iránta de Péter erről akkoriban semmit sem tudott...de most beavattam. Elmondtam neki hogy hat évvel ezelőtt fülig szerelmes voltam belé. Mindent megadtam volna csak hogy több lehessek neki mint egy barát.
Láttam a döbbenetet kiülni az arcára. Tudtam erre nem igazán számított.
- Miiii?? Te...szerelmes...belém?
-Igen Péter. Bármit megadtam volna csak hogy tudjam milyen a csókod íze.
Láttam rajta valamin nagyon gondolkodik.
-Miért nem mondtad?
- Nem lett volna sok értelme. Jelentettem ki kicsit szomorúan és lehajtottam a fejem. Péter felém nyújtotta kezét, két ujját az államra tette és felemelte a fejem. Találkozott a tekintetünk. Péter rám mosolygott. Nagy lélegzetet vett.
- Menjünk le a tengerhez. Sétáljunk egyet.-mondta lágy hangon.
Kifizette a számlát majd kézen fogott és elindultunk a víz felé.
Amíg le nem értünk egyikünk sem szólalt meg. Végül Péter megtörte a csendet.
-Egy nagyon kívánatos nő vagy Gabi!
-Ugyan Péter...
Egy hirtelen mozdulattal magához rántott és átölelt. Majd eltoltam magamtól. Nem értettem az egész helyzetet.
Ismét oda húzott magához de ezúttal nem átölelt hanem gyengéden megcsókolt. Végre éreztem csókjának ízét. Most átélem azt amire hat évvel ezelőtt annyira vártam. Péter gyengéden, lassan csókolt közben két keze átfonta a derekamat. Tökéletes volt!
Ajkamat elhúztam ajkától és elléptem tőle.
-Miért csinálod ezt? Mit akarsz Péter?-kérdeztem remegő hangon.
-Téged akarlak Gabi! Téged!-suttogta.
Körbe nézett, hogy van-e valaki rajtunk kívül a parton de egy árva lelket sem látott. Felém fordult elmosolyodott majd nyomott egy csókot az ajkamra.
Lekapta magáról az inget és a nadrágot. Csak egy bokszer maradt rajta.
- Most pedig te jössz Gabi! Látni akarom csodás tested.
Lassan levettem magamról a pólót Nem volt alatta melltartó. Péter szembe találta magát a melleimmel. Úgy láttam tetszett neki a látvány. Nagyokat sóhajtott. Egyszer kétszer egy apró nyögés is elhagyta a száját.
Folytattam a vetkőzést. Kigomboltam farmerszoknyámat és azt is lekaptam magamról. Ott álltam egy szál bugyiban régi nagy szerelmem előtt.
Odapattant mellém és átölelt. Éreztem ahogy kezei végigsiklanak a hátamon majd megállnak a fenekemnél. Péter igen erősen belemarkolt a fenekembe. Tetszett...izgatott.
Kezeim végig simítottak Péter testét. Éreztem mennyire kidolgozott és izmos.
Remegtem, lábaim alig tartottak meg. Vágytam arra hogy érezzem Pétert.
Váratlanul ölbe kapott letérdelt velem a homokba majd lefektetett.
Odahajolt hozzám, éreztem leheletét nyakamon. -Most pedig az enyém leszel. -súgta
Gyengéden elkezdte csókolgatni a nyakamat, közben a nyelvével is hozzáért párszor. Miután végig csókolta nyakamat haladt lefelé és megtételt a melleimnél. Elkezdte őket kényeztetni. Nyelvével körkörös mozdulatokat tett mellbimbómnál. Hátam megfeszült, kezemet ökölbe rántottam.
Péter ismét haladt lefelé. A köldökömnél megint leragadt. Ott is elidőzött kicsit, nyelve ismét játékos volt.
Felemeltem a fejem a homokból és Péterre néztem.
-Kérlek... kérlek...érezni akarlak! -lihegtem
-Türelem... türelem!-válaszolta.
Elért a puncimhoz. Egy gyors mozdulattal letépte rólam a bugyit. Élé tárult nedvemtől csillogó puncim.
Két ujját finoman végig simította rajta.  Lassan közel hajolt hozzá. Éreztem forró leheletét combjaimon majd gyengéden belenyalt a puncimba. Felsikoltottam a gyönyörtől.
Nyelvét le-fel izgatta. Körkörös mozdulatokat tett csiklómnál utána finoman szívogatni kezdte.
Mind két lábamat feltolta és széttárta hogy még jobban hozzáférjen nedves puncimhoz.
Egyre gyorsabban és gyorsabban mozgott a nyelve, .közben két ujjával belém hatolt. Ismét felsikoltottam a gyönyörtől.
Pár percig Péter arca a lábam között volt majd abba hagyta. Lekapta magáról a bokszert. Ott feküdtem a homokban teljes extázisban, Péter pedig ott térdelt előttem álló farokkal.
-Akarom a farkad!-nyögtem
-Megkapod!-suttogta. Fölém hajolt, két lábam a jobb vállára tette és egy határozott mozdulattal farkával a punciba hatolt.
Hatalmasat nyögtem ahogyan ő is.
Lassan ki-be mozgatta a farkát bennem. Fellegekben éreztem magam a gyönyörtől amiben Péter részesített.

- Ahhh... igen!-nyögtem fel.
Péter egyre gyorsabban és gyorsabban és gyorsabban mozgott bennem. Még jobban izgatott a hang ahogy heréi a fenekem   csapódtak. Éreztem közel a végső gyönyör. Testem megfeszült és egy hatalmas nyögés kíséretében eléveztem.
Péter kivette farkát puncimból a mellkasom fölé térdelt és teli lőtte arcomat a spermájával.
Péter lefeküdt mellém a homokba és együtt hallgattuk a tenger zúgását.
-Még hat napig itt leszek.-szólaltam meg -Akkor ismétlünk.- felelte kéjes hangon Péter.
Lassan felöltöztünk és a szállásunk felé vettük az irányt.
Csókkal elköszöntünk egymástól és elindultunk ellenkező irányba. Mindketten vártuk a holnapot hogy hasonló gyönyört éljünk át mint pár perccel ezelőtt!



Talán lesz folytatás ha van értelme. Szerintetek?
Várom a véleményeket.
Remélem tetszett! ;)
Hasonló történetek
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Andreas69 ·
Ez már jobb, mint a másik volt, de még bőven van mit fejlődnöd. Biztatásul adtam egy zöldet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: