Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rácsok

Zuhogott az eső, hangosan kopogott a tetőn. a fal néha beázott. Már kezdett gyűlni a sötét folt a plafonon, de még nem csöpögött. Halk nyikorgásal nyílt az ajtó. Liza lépett be, egy tálcán két tányérral a kezében.
-Bálint, itt az ebéded.-szólt a fiúnak a festőállvány előtt, és letette a tálcát az asztalra. A fiú megfordult, de még mindig a kezében tartotta az ecsetet. A nő szemébe nézett, de nem szólalt meg. Már egy éve nem beszélt. Körülvette a szoba különös atmoszférája. Rengeteg festmény tapétázta ki a falakat, amik nem fértek al a falon, azok az sztalon, vagy a földön hevertek. Mindegyikről zsiráfok, zebrák, oroszlánok néztek le, vagy trópusi szigetek, erdők, pálmafák, sivatagi homokdűnék ontották magukból a sohasem látott tájak napsütését, melegét. Ha az ember belépett ide, egy másik dimenzióban találta magát. A képek néma alkotójának saját kis világában.
-Kinyitom egy kicsit az ablakot. Jó?- kérdezte Liza, és választ sem várva (mivel úgyis tudta, hogy nem érkezik) az ablakhoz sétált, Bálint figyelő tekintetének kíséretében, és kinyitotta. A nyári eső friss párás illata megtöltötte a szobát. A fiúhoz sétált, megsimogatta az arcát.
-Minden rendben?
Bálint halványan elmosolyodott -vagyis inkább csak összerántotta az arcizmait-, hogy jelezze tényleg minden rendben. Liza még várt egy darabig, aztán kiment. Magára hagyta a fiát a szobájában, a börtönében, a saját kis világában. Nem zárta be az ajtót. Elindult lefelé a lépcsőn.
Egyedül volt. Az ablakon fagyos levegő áramlott be. De egy darabig még nem kelt fel, hogy becsukja. Ugyanott maradt a kezében az ecset, azzal a félbehagyott vonallal, ami egy kolibri csőre lett volna. Hirtelen elment tőle a kedve, hogy folytassa. Körbenézett, látta a szétszórt festményeket. "jó lenne rakni belőlük egy nagy tüzet" futott át az agyán a gondolat, de rögtön elhesegette. Megijedt a felcsapó lángoktól, amik hamuvá égetik egész eddigi élete munkáját. Odamnet az ablakhoz, megfogta a kilincset, de meggondolta magát. Leült a párkányra, fejét a rácsoknak támasztotta. Azt akarta, hogy lássák. Ez már a harmadik hét volt, hogy nem járt lent a földszinten, sem kint a kertben. Eddig minden este kimászott az ablakon, macskaügyességgel leereszkedett az ereszen, és sétált a kertben, az erdőben, de reggelre mindig visszatalált. Amikor Liza erre rájött, rácsot szereltetett az ablakra. "csak a te érdekedben, nem szeretném, ha véletlenül leesnél és összetörnéd magad."
Valamit érzett... tudta, hogy történni fog valami. Kintről, az út felől hallotta a közeledő léptek hangját. Egy lány ment a ház felé, esernyő nem volt nála, vállig árő fekete haja teljesen elázott kék toppot és farmernadrágot viselt, a nyakában ezüstnyaklánc lógott. Nem hozzá jött. Bálint megmarkolta a vasrácsot. Nézte, ahogyan lép, ahogyan a mellkasa megemelkedik, amikor levegőt vesz, a szél felhozta neki az illatát. Azt akarta, soha ne érjen be a házba, örökké mnejen ezen az úton, amíg fel nem néz, és meg nem látja őt. Már a lépcsőnél tartott. A fiú nézte őt, és összezsugorodott olyan kicsire, hogy átfért a rácsok között. A kinti párkányra állt, előredőlt, és elengedte a rácsot. Súlytalanul zuhant pár másodpercig, ez volt élete legszebb élménye. A lány vizes hajában landolt. Leereszkedett az egyik tincsen, és mégmielőtt a hatalmas ujjak a csengőhöz értek volna, a fülébe súgta:"Szeretlek!"
Hasonló történetek
4071
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
7441
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
-TIARA- ·
Hol a neved???
Cryss ·
A nevem Cryss. Fogalmam sincs miért nem írta ki, pedig úgy emlékszem beírtam.

-TIARA- ·
Egyébként tetszett. Eléggé "ütős" volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: