Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Parázs

Lement a pincébe, hogy begyújtsa a kazánt estére. Szépen beleöntötte a fűrészport a kazánba, és elballagott a kannáért. A gyárban dolgozott és a tisztításra használt piszkos nitrohigítót mindig hazavihette. Az otthoni barkácsolásból megmaradt fűrészport remekül be lehetett vele gyújtani.
Felemelte a kannát: még televolt, tegnap töltötte meg.
Lassan rácsorgatta a fűrészporra, majd gyufáért nyúlt. Meggyújtotta és rádobta a nedves fűrészporra.
A gyufa azonban csak lobbant egyet: lehet hogy kevés volt a nitrohigító.
A következő gyufaszál a szellőző huzata miatt aludt ki. Az ember idegesen bezárta a szellőzőt. Ígysem gyulladt be a hígítós fűrészpor.
-kevés lehetett a higitó mondta, és ráöntötte a fél kanna tartalmát a fűrészporra. A pincét maró szag töltötte be. A lelke mélyén érezte, hogy ez már veszélyes lehet, de elszánta magát, és meggyújtotta a következő gyufaszálat is.
A kazánból hatalmas láng csapott ki, és a pokoltűz az egész pincét betöltötte. A ruhái lángra kaptak, arcában érezte az iszonyú hőt, és ordított a kíntól. A lábánál álló kanna felborult, további tápanyagot biztosítva a tűznek. A kíntól a gerince ívbe feszült, a ruhái után már a bőre égett. Látta ahogy a füstölgő bőr lefordul a mellkasáról szabaddá téve húsát. A lvegőt égett hússzag töltötte be.
Lassan minden megszűnt az ember számára, fájdalmai tompultak és lassan egész lényét betöltötte az örök békesség.
Hasonló történetek
3744
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5762
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Corvin ·
Szulinapot unnepeltunk.... Ejfel utan Parizsnak olvastam a Parazs-t..
Az utolso szereto, meg az Utolso Tango Paris-ban.. ugrott be.. no mondom elolvasom... mire ideertem a gondolatban rajottem, hogy ja...
No ezekutan gondoltam elolvasom a hsz-eket.. mikor harom mertekaado egyeniseg velemenyet is lattam megis csak nekiveselkedtem...

Rajottem, mindenert a Mellesleg szerkesztoi a felelosek, nem a szerzo..

Sok nyuszit mindenkinek amugy..

bogumil ·
Már úgy érted, hogy ilyen gyenge írást felengedtek? Osztom a nézetedet. :innocent:

Spicclee ·
Sajnálom hogy nem tettszett, tudom hogy nem a legíróibb stílusban sikerült és nem ugyanaz a hatás amit el szerettem volna érni. Köszönöm az építő jellegű kritikákat, ígérem legközelebb jobb lesz :)
KitKatVarázs ·
Bogumil, de hülye vagy :-DD Szerinted ki nem tudja, hogy a 10. és a 11. hozzászólás itt a tied? Elfeledted, hogy négy hónapja te voltál spiclee leglelkesebb üldözője? Elkaptad szerenellától az Alzheimert??
KitKatVarázs ·
Bocsi, a 7. hozzászólást kihagytam, ott azt is megírod, mennyi pontot adtál rá.
KitKatVarázs ·
No, és kedves Bogumil ha már enné az írásnál tartunk. Már gondoltam szólok neked, hogy ne remetével kekeckedj, kicsit úgy tűnik, magasabban kvalifikált nálad. A porrobbanás pl., amit említ egy tűzvédelmi kategória, amit alapfokú munka és tűzvédelmi oktatás keretében is okítanak. Konkrétan a lisztrobbanás az egyik legkényesebb területe ennek, de pl. az íráshoz visszatérve 2004-ben volt egy komoly porrobbanás Barcson, ahol éppen egy fűrészporsiló robbant. Ezt az infót nem titkolja ám előtted senki s mielőtt vitatkozol, érdemes utánajárnod, miről is van szó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: