Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Örökké szerelem

Édes nyári este volt. A szellő lágyan simogatta testem. Donalddal épp egy mezőn sétáltunk.
Érdekes randi volt. Már nem egyszer találkoztunk. De ezt az estét valahogy jobban vártam
a többinél. Kicsinosítottam magam, ahogy csak tudtam. Szexi ruha, szexi smink. Amit egy csajtól csak elvárnak. De gondolom, tetszhettem neki, mert ami ott történt...

Szóval lassan sétáltunk az illatozó virágok közt. Szorosan fogta kezem és kedves szavakat suttogott fülembe. A nyár, Donald és az egész szituáció görcsbe rándította gyomrom. Isteni érzés fogott el. Alig bírtam ki az érintéseit. Leültünk a fűbe. Ő átkarolt, és kedvesen megcsókolt. Testem egyre jobban remegett simogatásától. Azt hittem, hogy szétrobbanok. Lassan levetkőztetett és ott a mezőn a virágok közt tett magáévá. Karjaiba olvadtam és élveztem, ahogy testünk eggyé forr. Együtt ringatóztunk a selymes füvön. Éreztem h ez részemről már szerelem. Ott feküdtem az ölében és ő átkarolt. Még sokáig ültünk csöndesen. Majd elindultunk hozzá. Mondta, hogy aludjak nála. Én beleegyeztem. De nem aludtunk sokat. Az ágyban kezdődött az egész előröl. De ez még érzékibb még szenvedélyesebb volt. Végig csókolta meztelen testem. Beleremegtem az élvezetbe.

Végül egymás karjában aludtunk csendesen és nyugodtan. Egyetlen vágyam az volt, hogy ő is azt érezze, amit én. Szeressen és csak engem akarjon. Egymásból éljünk. Szívem álma teljesült. Boldog hónapok követték egymást. Hozzá költöztem. Ő kényeztetett és én megtettem minden tőlem telhetőt, hogy őt boldognak lássam. Csodálatos kilenc hónap volt.

De csak volt. Egyik este épp kedvenc ételét főztem neki. Kilenc hónaposak voltunk. Alig vártam, hogy hazaérjen. Mikor csörgött a telefon. A kórházból kerestek. Elkezdett velem forogni a szoba. Az ájuldozás kerülgetett. Meghalt. Baleset érte. Frontális ütközés. Nyomban életét vesztette. Én szóhoz sem jutottam. Nem tudtam felfogni. Ő már nincs többé. Soha többé nem csókol, nem fogja a kezem. Nem szól hozzám és nem simogat. Egyedül maradtam. Magányosan sírok azóta is. Hiányzik a léte. Nincs már mellettem és ezt nem bírom. Vele akarok lenni, akár a túlvilágon is. Tudom, hogy vár rám ott ahova csak egyesek mehetnek. És én sietek hozzá, hogy újra együtt legyünk.
Hasonló történetek
4071
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
2819
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
liliána ·
Nagyon "tetszett" ahogy megírtad. Sajnálom ami Veled történt. Erőt és kitartást kívánok!

Bogyó ·
Ez aranyos...
Kicsit rövidnek találtam a történetet, de így is jó...
Át tudtam érezni...
9,10

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: