Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Őrangyal

A Hold alatt fekszem, és a csillagokat nézem. Túl sok a kérdés bennem és semmit sem értek.
Mikor a tehetetlenség nagyon fáj, nem tudod, hogy mit csinálj…
Egy könnycsepp hagyja el a szemem, lassan legördül arcomon. Akarva, akaratlanul kitör belőlem a sírás. A könnycseppek is felszáradnak a földön, s mint minden, még ez is nyomát veszíti…
Egy halk nesz folytja belém a könnyeket. Egy angyalt látok a hold fényében.
Térdreereszkedve az ég felé emeli tekintetét. Imáit mormolja. Szárnya megtépve.
Talán ő az én angyalom, s vétkeimtől terhes vállát próbálja megtisztítani. Nem néz rám, egyre csak az eget kémleli. Arca meggyötört, s fáradt. Talán belefáradt már, hogy az én vétkeimért ő feleljen.
Egy kínzó érzés járja át a testem. Leszorít a földre. Nem tudok mozogni. A szenvedés kínzó fájdalmakat rejt a csontjaimba.
Egy különös világba repülök. A galambokból keselyűk válnak. Akárhová nézek önpusztító játékok sorát látom Lucifer vidámparkjából. Óriáskerék, körhinta, szellemvasút, ami elvisz kiskorút-nagykorút. Fel is út, le is út.
Érzem a vesztem, nincs ki segítsen nekem… letaszítva… megalázva… hallom az ördög kiált felém…
Elvarázsoltak a mámorító éjszakák, s most a keserédes, bódító, mostoha valóságban ébredtem fel.
Angyalom áll elém. Arcán megnyugvást látok. Nagyot sóhajt, lehunyja szemét. Száját elhagyja az utolsó ima, visszaút nincsen. Eltűnik. Kétségbeesve kapok utána, de már késő.
Végrehajtotta feladatát, nem maradt szégyenben.
Hol alszanak azok az álmok, melyeket mélyen a szívünkben dédelgetünk…
Hasonló történetek
4449
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3234
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

miss_lena ·
Wow...kirázott a hideg.Ez nekem nagyon tetszik!!!Szeretem az írásaidat!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: