Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem érdemes keménykedni

Ez a történet velem esett meg nem olyan régen.Kaposvárra járok suliba(sajnos a leggettóbba).
Van egy haverom aki év elején szerény (még most is az) gyerek volt.Aztán jött egy haverja az iskolába aki nagyon keménynek képzelte magát(feka a csávó).Egyik délután jövünk ki az iskola kapun és találkoztunk ezzel a fekával,elköszönt a haverjaitól és mellénk csapódot.Megyünk együtt és elkezdett keménykedni,mutogatta kését,hogy ő aztán kemény gyerek,mert van nála kés.Elrakta és hirtelen pillanatban hátra fordult és rám mozdult aztán meg pofán csapott.Nem szóltam semmit,megyünk tovább majd elköszöntünk egymástól a szerény csávóval,majd a feka momdja,hogy:
"Tőlem már el sem köszönsz?"
Aztán mondom neki:
"Persze elköszönk"
De nem felejtettem.Egyébként én sem keménykedek annak ellenére,hogy sok kemény haverom van melletük még faterom is.Néha vagánykodok,de nem bántok senkit csak a fekákat-nagyon utálom őket pont az ilyen dolgok miatt mint ami velem történt-
Na de kanyarodjunk vissza a történethez!Hazaértem és telefonáltam az egyik haveromnak,hogy van egy kis gond,elmondtam neki a történetet és azt mondta beszéljünk személyesen és meglátjuk mit csinálunk a gyerekkel.Utánna pénteken találkoztunk is,és beszéltünk.A gyerek sorsát mindjárt mesélem:
Következő pénteken eljött az iskolába egy 22éves haverjával aki PROFI KICK-BOXOS.Ki hívtam tanítás után a fekát,szokás szerint nagyképüen kijött és ahogy ki jött az ajtón már kapta is a rúgást a gyomrába.Azt mondja:
"Várjatok ne csak így ő is hívja a haverjait"(lássa kivel van dolga meg engedem neki).
Mi voltunk 3-an ők meg 7-en.Röhögött a kis feka odamebtem akkorát lebasztam neki,hogy a padlót fogta(én sem vagyok kis darab,csak nehezen húznak fel,de ennek a fekának sikerült).A KICK-BOXOS leütütt vagy lerúgott 4 fekát.A haveromra meg rám már csak kettő maradt.Azokat meg elrendeztük,de rendesen.Nem tudom,hogy miért,de egyik sem röhögött,de én annál inkább.Aztán amikor elmentünk kérdeztem,hogy "már el sem köszönsz?"Mondta:"de igen meg,hogy bocs".Nyújtotta a kezét én meg nyújtottam,de 1 hirtelen gondolat folymán a PECSÉT GYŰRÜS kezemmel bele B****M a homlokába kicsit megszédült a feka.(Nem is tudom miért?:-)).Meg még1-et bele térdeltem az arcába.Nem tudom miért de visszazuhant a földre.Rá pár nappal kötésekkel a fején jöt nagy feka bandába(kicsit beszartam).Aztán megáltak mellettem az egyik azt kérdezi az egyik,tőle "nem ez volt a múltkor?"Azt mondja neki "hagyd mert rosszul fogysz járni!"Ezért üzenem az összes fekának.hogy ne keménykedjenek orrba szájba mindenkivel,mert engem is csicskának nézett a feka Jo még is beszopta.Igy jár aki keménykedik,FEHÉREK A VILÁG MÉG MINDIG A MILYÉNK NEM A MOOOOOOOOCSKOS CIGÁNYOKÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kösz a lehetőséget,hogy meg írhattam a történetemet.
Hasonló történetek
3842
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5591
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: