Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ne ítélj elsőre!SZAR


A történet egy szép tavaszi napon kezdődött.A nagypapámmal és 2 barátommal, Szaszával (lány 11) és Danival (6) mentünk kirándulni.Ahova mentünk, ott van egy csomó barlang és egy kis patak is folydogál.Az erdőben vannak táblák, amiket érdemes elolvasni, én el is olvastam őket.Az egyik ilyen tábla lent volt a pataknál egy kis lejtőnél.Onnan vezetett fel egy kis út az egyik barlanghoz.A barlangot már észre vettük, fel is mentünk volna.A többiek a padnál ettek,a táblánál, én pedig ott olvastam a táblát.Egyszercsak észrevettem, hogy a barlangból jön ki egy hajléktalan.Kicsit megijedtem, és gyorsan visszamentem, és szóltam a többieknek.A papám mondta, hogy úgy se fog bántani, csak nézzünk rá.Elég vékony volt, meg azért látszott rajta, hogy hajléktalan.Az első benyomásunk az volt, hogy "úristen, hogy néz már ki" meg "hagyjátok, csak egy csöves".De nem olyan volt.Illedelmes volt, köszönt, azt mondta, szívesen megmutatja a barlangot, hogy nézzük meg.Szasza barátnőm kicsit ódzkodott tőle,de én felkaptam egy botot, és mondtam, ha bármit fog csinálni én leütöm,mondtam Szaszának.: ) Amikor felértünk, szedett nekünk, lányoknak virágot.De nem történt semmi baj.Nagyon jól kiépítette magának azt a kuckót-barlangot a körülményekhez képest.Beszélgettünk egy kicsit,sőt, mondtuk neki, máskor hozunk neki egypár ruhát.Mesélte, hogy mit szokott csinálni stb.
Miután tovább mentünk, volt azért egy kis félelmünk, nekem és Szaszának,és a bot mégmindig nálam volt a biztonság kedvéért.Sokszor hátra néztem, nem követ-e, hiszen ki tudja mi lett volna a szándéka, ha mondjuk egy nagymama 2 kis unokájával ment volna arra...De velünk háll’ istennek nem történt semmi.
Hogy mi a tanulság? Ne ítélj elsőre, hiszen vegyük csak ezt a példát.Igaz,nem tudhatjuk,mi lett volna,ha...De szerintem ez jó lecke arra,akik lenézik a hajléktalanokat.Mondjuk,vannak másfajták is,de ő megint csak másik másfajta, de mindegy.Szóval ne ítéljetek elsőre!
D.Petra, (12)
Hasonló történetek
4351
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
5591
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: