Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mit ér így az élet?

Fekszem az ágyamban és bámulom az üres falat. Néha elképzelem, ahogy egy hatalmas lyuk keletkezik rajta és magába szippant engem, mint a szélörvény.
Attól félek sokszor, hogy belőlem is egy ember nagyságú féreg válik egy éjszaka leforgása alatt, ahogy az F. Kafka novellájában történik a főszereplővel.
Kiégési szindróma? Depresszió? Melyik a hangulat betegségek mostani divatos megnevezése?
Látom az emberek arcát. Szeretem az embereket nézni, amint az utcán sétálnak és elhaladok mellettük. Néha gondterhelt az arcuk, de a legtöbbször vidámak. Persze, az is átmeneti állapot, hisz semmi nem tart örökké.
A Föld nem változik, ugyanazon a helyen kering. És az évszakok. Ugyanúgy váltják egymást, mint ahogy a nappalok és az éjszakák.
Sokszor olyan érzés ez, mint egy tűt keresni a széna kazal közt. Tudod, hogy ott van és bármelyik pillanatban megtalálhatod.
Csak a kitartás a fontos. És az akaraterő, ami segíthet még.
Borzalmas érés, hogy a te hatalmadban is lehetne olyan képesség, amire érzed, hogy vágynál, de nincs hozzá tehetséged.
Olyan ez, mint várni egy olyasvalakire, aki már többet úgy sem jön el.
Iszonytató, felkavaró és dühítő.
Hasonló történetek
2686
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3828
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Isabella ·
Hmm...rendkívül életszagú, tetszett! :)

Pusheen ·
Nekem nem jött át a mondanivalód, rövidke nagyon. Nem tetszik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: