Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mindent a maga idejében

Pókerparti. Nem áll túl jól a szénám, bár a lányok közül már egyedül csak én tartom magam.
Dáma pár kézbe. Ígéretesnek tűnik. Felejthető lapok jönnek. Emelek. Ketten kiszállnak, persze fő ellenfelem nem, helyette furcsán méreget a lapjai fölött.
Kijön az utolsó lap, egy király. Elvigyorodom. Nagyon úgy fest, hogy nyertem.
Reménykedve mutatom meg a lapjaimat. Sajnálkozó arc az asztal túlfeléről. Nyertem!
Felfordítja a lapjait. Király pár kézben. A diadalmas mosolyom lefagy az arcomról.
- Ezt a fejet le kellet volna fényképezni - közli röhögve, miközben besepri az asztalról a zsetonjaim.
- Megmondtam előre. A nők nem tudnak pókerezni.

A fejem majdnem a kétszeresére nő. Inkább mondaná azt, hogy béna vagyok, mintsem, hogy az egész női társadalmat ledegradálja a hímsoviniszta dumájával.
- Mi van emancipunci? Ne kímélj, látom, hogy el akarsz küldeni a francba.
- Igen, tudod roppant nagy a kísértés, de leszokóban vagyok az ész nélküli üvöltözésről.
Épp valami frappáns válaszon töri a fejét, amikor megjelenik a barátnője, kezében a telefonommal.
- Gábor az.
- Ó, a csodapasi! - mondja gúnyosan az az aljas, hímsoviniszta görény.
Megköszönöm a nem éppen kedvelt nőnek a gesztust, beintek a barátjának, majd felveszem a telefont.
- Szia!
- Szia! Mi a helyzet? Bulifélét hallok a háttérből.
- Átjöttünk Leventéékhez pókerezni. Épp nagyon csúnyán vesztésre állok.
- Hiányzol.

Jaj ne, utálom ezt. Társaságban nem rebegünk a telefonba füzetes Romana regény stílusban, amiben
ilyesféle mondatok szerepelnek, hogy "szeretném egyszer a párnádon szétterülve látni a gyönyörű arany
hajzuhatagod."
No nem mintha amúgy igen.
- Öhm... te is nekem.
- Istenem, milyen kis édik! - közli fennhangon az asztalnál ülő úriember, megragadja legjobb barátja vállát, és sírást imitál. - Van egy zsepid?
- Ha nem hagyod abba tényleg szükséged lesz rá! - sziszegem dühösen. - Feltörölni a vért.
Harsány röhögés.
- Csak nem Dani fáraszt már megint?
- Bingó. Sportot űz abból, hogy engem idegesítsen. A kis mókamester.
- Már nem kell sokáig elviselned. Fél óra múlva ott tudok lenni érted, ha szeretnéd.
- Ennél a baromnál bármi jobb. Várlak.
- Rendben van. Szeretlek.
Jaj édes istenem, szokj már le erről!
- Ööö.. én is téged. - Oldalpillantás Danira. Éppen nyekereg és egy képzeletbeli hegedűn játszik, roppant nagy átéléssel.

Kinyomom a telefont, felkapok egy párnát a kanapéról, dühösen masírozom hozzá.
- Na most kapsz a pofádra. - közli Levente röhögve és elhúz a tűzvonalból.
- Anyukád... nem... tanított... meg... arra... hogy... nem... basztatunk... telefonáló... embereket?- kérdezem mérgesen, minden egyes szavam után csépelve a párnával.
Feláll, egy fejjel magasabb nálam. Nem éppen az a fiú, akitől anyád nem kap szívrohamot, ha hazaviszed.
Széles vállak, izmos karok, csuklóig betetoválva. Barna haja kócos a párnás incidenstől, szürkés szemei huncutul csillognak, ahogy megindul felém.
Hátrálni kezdek, de esélyem sincs, jóval erősebb nálam: egy pillanat alatt a vállára kap és már cipel is a kanapéhoz.
- Tegyél le!
- Kérésed parancs - ledob az ülőalkalmatosságra, fölém mászik. Jobb keze gyakorlott mozdulattal csúszik a nadrágom derekába és kihúzza azt a két ászt, amit még a kezdetekkor eldugtam végszükség esetére.

Elvigyorodik.
- Na és a te anyukád nem tanított meg arra, hogy csalni csúnya dolog?
- Nem is csaltam!
- De akartál.
- A szándék és a tett nem ugyanaz. - csúnyán nézek rá, ő pedig továbbra is rajtam fekszik, mosolyog.
Olyan önelégült fejet vág, hogy legszívesebben behúznék neki egyet. Azt hiszi, hogy ennyiben hagyom?
Annyira lefoglalja a vigyorgás, hogy kikapom a kezéből a két lapot, a melltartómba dugom és előveszem a dacos amazon pillantásom, mire kirobban belőle a röhögés.
- Nem ijedtem meg a cicijeidtől.
- Tőlük lehet, hogy nem, de Zsófitól... - nem hagyja, hogy végigmondjam, hosszú ujjak siklanak a dekoltázsomba a hőn áhított ászok után. Ekkor érkezik Zsófi, üres tekintettel bámul ránk. Jelenettől nem tartok, egy porcelánbabába is több szenvedély szorult, mint ebbe a nőbe. Dani sem szívbajos: még egy utolsó elégedett pillantást vet rám, meglengeti a lapokat és visszaül játszani, egy pillantást sem vetve Zsófira.


Mikor egy héttel később az ajtómban áll kissé meglepődöm.
- Ne vágj ilyen buta arcot, inkább engedj be.
- Egyszál bugyiban vagyok és nincs rajtam melltartó.
- Ne aggódj, láttam már ilyet - mielőtt válaszolhatnék neki valami igazán velőset, már be is engedi magát, lerúgja a cipőjét és a konyhába veszi az irányt. Becsukom az ajtót és utána megyek.
- Na és minek köszönhetem látogatásod? Nem vagy nálam túl gyakori vendég.
- Gondoltam hátha van a hűtődben a kedvenc sörömből.
Gyilkos pillantást vetek rá, felemeli a két kezét.
- Jó, belátom nem voltam vicces.
- Ezt is megértem végre.
- Igazából azért jöttem, mert hallottam, hogy szakítottatok.
Gyorsabban kezd verni a szívem.
- Igen. De ha azért vagy itt, hogy az orrom alá dörgöld, hogy szerinted látens leszbikus vagyok, akkor légy szíves menj haza. Most valahogy nem vagyok vevő a poénjaidra.
Elvigyorodik.
- Esetleg - folytatom - ha azt kezdenéd ecsetelni, hogy mekkora szerencsétlen vagyok, akinek mellesleg az ízlése is borzalmas... Na arra végképp nem vagyok kíváncsi. Elég volt Nándinál meghallgatni a szakértő véleményed.
- Én csak az igazat mondtam! Kezdettől fogva egyértelmű volt, hogy van valami defektje és igazam lett! Aki hét évig ennyire csüng a nőjén, azzal valami nincs rendben.
- Ugye nem gondolod, hogy beveszem azt, hogy te már a kezdetektől fogva tudtad, hogy egy nap majd visszatér Olgához, feleségül veszi és rövd úton teherbe is ejti?!
- De. - mondja vérlázítóan tudálékos arccal. Elönt a pulykaméreg.
- Mert a te ízlésed annyira tökéletes, mi?! Már öt éve együtt vagy egy olyan nővel, aki úgy néz ki, mint egy orosz favágófeleség!
Elkerekedik a szeme. Hopp, ezt talán nem kellett volna.
- Nem értem mi bajod van Zsófival.
- Szőke. Jelentéktelen. Unalmas. Fogrohasztóan édes.
És a barátnőd, te idióta!
Elgondolkodva néz rám, nem szól egy szót sem.
- Nem tűnsz túl letörtnek. - vált hirtelen témát.
- Őszintén szólva megkönnyebbültem. De nem hiszem, hogy ez érdekel téged, ezt megkérdezhetted volna telefonon is. Azt meg szintén nem gondolnám, hogy fel akartad ajánlani tetovált karjaidat arra, hogy kibőghessem magam.
- Igazából azért jöttem, mert mi is szakítottunk Zsófival - komoly az arca, nekem összerándul a gyomrom.

A pulzusom 120 és a csicseri bariton hangomon alig tudok uralkodni, de azért visszakérdezek:
- Aha. És mit szeretnél? Hogy alapítsunk egy Sebzett Szívek nevű egyletet? Vagy öntsünk cukrot volt kedveseink benzintankjába?
Eddig a pultnál támaszkodott, de most hozzám lép.
- Az enyém egyáltalán nem sebzett. Ahogy látom, a tiéd sem túlságosan. Nem gondolod, hogy ez jelent valamit?
- Most akarod bevallani, hogy meleg vagy és végig Gáborra hajtottál? Ez megmagyarázná azt, hogy miért szívod a vérem, amióta csak ismerjük egymást. Ne aggódj, többé nem jelentek konkurenciát. Nem akarom, hogy kikapard a szemem, Cicafiú.
Teátrálisan az égre emeli a tekintetét. - Tudom, hogy nehezedre esik, de nem tennéd meg, hogy befogod öt percre? Éppen valami fontosat szeretnék mondani.
A karjait a derekam köré fonja, most először néz igazán komolyan a szemembe.

- Nem hiszem el, hogy nem vetted észre.
- Mit kellett volna észrevennem?
- Hogy miért csináltam, amit csináltam.
- Ó! Csak nem arra gondolsz, hogy az állandó szemétkedéseid mögött valójában tetszettem neked mindvégig? A 14 éves unokaöcsém udvarol így a lányoknak.
- Nem vagyok az a hősszerelmes típus - vállat von, kisfiúsan elvigyorodik.
- Inkább mondjuk úgy, hogy a "humorod" némiképp infantilis. Csodálom, hogy a hajamat nem húzgáltad.
Nevet.
- Tudtommal nem szereted a harisnyában szavaló Rómeókat rózsával a jobb fülükben. Bár, mikor összejöttél ezzel a nyálgép Gáborral, kezdtek kétségeim támadni.
- Nekem az épelméjűséged felől voltak kétségeim, de így sok dolog a helyére került.
Futólag elmosolyodik, a hajamba túr, megcsókol. Minden idegszálamon végigfut a boldogság, a vágytól
melegem lesz. Elszakad a számtól, az arcomat puszilgatja.
- Hmm, azt hiszem nemsokára bebizonyítom, hogy csak lelkileg vagyok gyerek. - kezei a bugyimban kalandoznak, billegve araszolunk a hálószoba ajtaja felé. - Ó, amúgy Levente üzent neked valamit.
- Micsodát? - lihegem türelmetlenül, remegő kézzel csatolom az övét, húzom be a szobába.
Lábbal csukja be az ajtót, türelmetlenül dobálja magáról a ruhákat.
- Azt, hogy éppen ideje volt.
Hasonló történetek
6651
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4440
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
A középszerűen megfestett kirakat-hímsoviniszta karakter egy játékban van a verbálisan megmócsingozott Nővel. Ahogy a tét emelkedik, a Nő egyre inkább magabiztossá válik, minden Névtelen Mellékszereplő kiesik, csak ketten maradnak, szemtől szembe, férfi a Nővel. Bár nem is ez számít, mert egy másik férfival melengeti az ágyát a Nő. Szemtől szembe: Hímsoviniszta a Nővel. Végül kiderül, hogy a hímsoviniszta jobb a játékban, a szakmában, mindenben - és viszi a kasszát.

A felek teátrálisan levonulnak, majd - minő váratlan fordulat! - szakítanak addigi életformájukkal.
És szerelmesek lesznek, mert valójában érzelmes szívük van. (Két jelenettel előbb pont ezért dobták a kedvesüket, de ki emlékszik már arra? Hisz ő a hejjespasi!) Aztán mennek dugni: a Nő nyert.

Áthallások?

Ugly Truth, Barney Stinson, seggem lyuka...


Ilyen röviden még sohasem intézték el, de azért stilisztikailag nagyjából rendben van. Nagyjából.
VerenaArneval ·
A "hímsoviniszta" nem hímsoviniszta. Ő a Férfi, a Nő a nő. A Férfi jobb a játékban, de nem jobb alapjából véve másban - nem attól jobb mert férfi és nem hímsoviniszta, csak a feminista Nőt bosszantja.

Nem szakítanak az addigi életformájukkal, ugyanis nincs mivel, szerelmesek pedig nem attól lesznek, hogy szakítottak, hanem már előtte is azok voltak, nem egy hét alatt találják ki. A viselkedésüktől függetlenül lehetnek érzelmekre képes emberek - minden cinizmusuk, iróniájuk és hibájuk ellenére azok is.

A végén nem a Nő nyer, hanem mindketten. A Férfi a Nőt akarta, a Nő a Férfit. Nem látok benne egyoldalúságot.

Barney Stinson? Nem. Bőven nem. A segged lyukáról sajnos nem tudok nyilatkozni. :)

Köszönöm a véleményt. Érdekes meglátások.
No0oB ·
Ő a Férfi? -> Ez most komédia ezek szerint?
Ő a Nő? -> Vagy tragédia?
Jesszusom. És még azt hittem, a műben vannak a hibák.

Nincsen életformájuk?
A Férfi engedelmeskedik a Zsófi barátnőjének a szerelme ellenében? Nyilván ettől lesz Férfi számodra, de ha ez életforma, talán mégis szakít vele a nagy egymásra-találásban, nem?

Nem egyoldalúságot kell benne látnod, hanem szarkazmust.

Nézd: egy közepesen megírt közhelyparádé ez a mű, sokat kellene csiszolni rajta. (Ha már nem is annyira jó a stílusa, legalább) a végén mit tudtunk meg? Nőkkel érdemes pókerezni?

Szívesen. Látod, segítek.

Dionsyia ·
Nekem anno az volt a kedvencem, női fejre, hogy: olyan a feje, mint a védekező mongúzé... :smile: :smile: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: