Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Miért?

Miért?

Mesziről egy farkas vonyítása halatszik,talán a társát hívja!Ki tudhatja??
Egy kislány az iskolából hazafelé ballag, a hídhoz ér megáll,és vár ő sem tudja miért de vár.Elindul. Elsuhan mellete egy autó,dudál látja édesanyját integetni.felismeri az autót.de az nem áll meg.
A kislány fál retteg,érzi,hogy valami nincs rendben.Miért nem áltt meg az autó miért suhant tovább?
Már nem ballag nyugodtan,siet ,már szinte rohan.Még pár méter és hazaért ,de nem megy tovább megáll.Fél,reszket.Elindul, lenyomja a kapukilncset de a kapu nem nyílik,zárva!Gondolkodik ez hogy lehet hisz édesapjának othon kell lennie.Biztos a szomszédban van.
Kopog a szomszéd ajtón. kinyitják.Köszön és bemegy,a család épp vacsorázik.
-Hol van apu??-kérdezi a kislány félve,.
Csönd van nem felel senki.Majd megszólal a szomszéd néni:-Édesapádat bevitták a korházba!
A lány sírni kezd,zokog valami láthatatlan kéz markol a szívébe és elájul.Mire felbred bátyja áll mellete ,arca komor és szomorú,látszik hogy sírt.
A lány vizet kér iszik és kérdez:-Apu jól van?
Bátyát megbénitja a kérdé nem tud válaszolni helyette édesanyja felel :-Igen jól van.
A kislány nem látja az arcát de a hangjában érzi a remegést tudja nem mond igazat.
Bátyja mondani akar valamit de az édesanya nem hagyja.Kimennek.De a báty visszalép és csak annyit mond:-Édesapád meghalt.
Azóta sok idő eltelt.S a kislányból már nagylány lett ,s egy sírnál áll,egy halk imát mond.
Egy könnycsepp végigördül az arcán s csak annyit kérdezz halkan hogy:-Miért?
Hasonló történetek
4583
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5776
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: