Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Metró

Gábor 25 éves fiú volt és épp a Duna Plázából tartott hazafelé a kék metróval. Az Újpest-Központnál kell majd leszállnia, onnan pedig 14-es villamossal megy tovább.
„Újpest-Városkapu.”
Az ajtók kinyíltak, a leszállni kívánó utasok leszálltak, a felszállni kívánók pedig felszálltak. Gábor zsebében megcsörrent a telefon. A metró közben becsukta ajtóit, majd elindult a végállomás felé.
- Halló?
- Szia Gábor, anya vagyok! Csak azt akartam kérdezni, hogy mi legyen ebédre?
- Nem tudom.
- Húsleves jó lesz? – kérdezte az anya.
- Nekem jó. – mondta Gábor unottan.
- Akkor azt csinálok, meg mellé mondjuk… túró gombóc?
- Jó lesz, 20 perc múlva otthon vagyok, addigra kész lesz?
- Nem hiszem, de azért így is megeszed?
- Persze, csak megkérdeztem. – mosolygott a fiú.
- És, megtaláltad azt a CD-t, amit kerestél? – kérdezte a nő.
- Nem, sajna még nem jelent meg. Majd 1 hét múlva talán visszajövök.
Ekkor a jármű megérkezett a végállomásra, az Újpest-központi megállóba. Kinyíltak az ajtók, Gábor a rengeteg másik emberrel együtt kilépett a peronra, majd elindultak a mozgólépcsők felé. Mivel a fiú az első kocsiban utazott eddig, el kellett gyalogolnia az állomás másik végébe, ahol a lépcső és a mozgólépcsők voltak. Gábor alig ment 5 métert, egy hatalmas robbanás rázta meg az állomást.
BUMM

A por és a sok törmelék a lépcsőktől a peronok felé szálltak, úgy látszik a lépcsőkön túl lévő aluljáróban történt valami. A kijárat felé haladó tömeg megállt, majd a földre guggolt ijedtében.
- Várj csak, anya… - mondta a fiú, majd folytatta. – Valami történt itt, leteszem a telefont.
A nő azonban nem válaszolt, sőt, a fiú már semmit sem hallott a telefonban. Megvizsgálta a készüléket, majd eltette a zsebébe. A kijárat felé nézett, ahonnan folyamatosan ömlött be a robbanásban felszabadult füst és por. A mozgólépcsőknél lévő emberek viszont hangos sikoltásba kezdtek, majd az egész tömeget visszafelé kezdték el nyomni, mintha menekültek volna valami elől. A metrószerelvény még mindig az állomáson volt, mivel a vezetője is kiszállt a fülkéjéből, hogy megnézze, mi történhetett, de most ijedten visszaugrott.
- Hé, hé! – szólalt föl az őt is fellökő és visszanyomó tömeg ellen Gábor, de mit sem ért. Elől még mindig hangosan ordítoztak.
- Mi a franc van ott elől? – kérdezte egy férfi nem messze a fiútól.
Ebben a pillanatban egy újabb robbanás történt, de ez már lent, a peronoknál, méghozzá a kijárati kapunál. Az összes lent tartózkodó ember a földre zuhant.
- FUTÁS! – ordított valaki a tömeg elején.

Az ott lévő emberek feltápászkodtak, majd visszafelé kezdtek el futni, Gábor irányába. Átgázoltak az ott fekvő embereken, mindenkire rátapostak. A törmelékekből származó porfelhő is ugyanarra terjedt, mintha az elől menekült volna a sok ember. Gábornak elkerekedett a szeme, majd gyorsan fölpattant, az állomás végében lévő tömeggel együtt. A hatalmas porfelhő azonban beérte, majd elnyelte a rohanó embereket, s a sikoltozás abbamaradt. A füstfal megállt, majd lassan kavargott egyhelyben. Körülbelül hatszáz ember maradhatott az állomáson ragadt metró mellett, a peron végén. A fülkéjéből ismét kilépő vezető odaszólt a rettegő embereknek:
- Gyorsan, szálljanak be! – majd kinyitotta a kocsik ajtaját, hogy mindenki bemehessen.

A tömeg nem kérdezett, azonnal bemenekült a menedéket nyújtó metrókocsikba, majd miután mindenki beszállt, a metróvezető bezárta az ajtókat. Bekapcsolta a hangszórókat, hogy tudjon kommunikálni a bent lévőkkel.
- Maradjanak itt, amíg elmúlik a veszély. – mondta a vezető, bár ő maga sem tudta, mi is a veszély forrása.
Az ablaknál lévők rendületlenül a kijáratot kémlelték, hogy vajon mi történhetett ott.
- Lehet, hogy terroristák? – kérdezte egy nő a metró első kocsijában, ott, ahol Gábor is volt.
- Lehet. – válaszolt neki egy férfi.
Gábor is úgy gondolta, hogy terroristák voltak, s most először életében halálfélelme volt – a kocsiban tartózkodó többi emberrel együtt. A fiú elővette nadrágzsebéből a mobiltelefonját, de annak kijelzőjén a „Szolgáltató keresése…” felirat állt. Gábor egy rövid időre elcsodálkozott, majd ismét elrakta a telefont.
- Hé, másoknak is rossz a telefonja? – kérdezett ismét valaki, miután telefonálni akart Gáborhoz hasonlóan.
- Beviszem a vonatot a remízbe. – szólt ismét a mikrofonba a vezető, majd elindította a szerelvényt, s begurította a végállomáson túl lévő „garázsba”, ahol a használaton kívüli többi metrószerelvényt is tartották.
- Itt majd biztonságban lesznek. – folytatta, s amikor a metró teljes terjedelmében a remízben volt, leállította.
- Szerintem telefonáljanak a rendőrségnek, vagy nem tudom… maradjunk itt, amíg ki nem derül, hogy mi ez az egész. – tanácsolta a metróvezető, bár ő még nem tudta, hogy a mobilok nem működnek. Egyik sem.

Gábor erősen gondolkodott, vajon hogyan kéne értesíteni a külvilágot arról, hogy mi történik ott lent.
- Úristen, most hogy telefonáljunk? – szólalt meg egy aggódó nő.
A felmorajló tömegből pár hangosabb hang kihallatszott:
- Nem tudunk telefonálni, mert rosszak a telefonok!
- Mi lesz most velünk?
- De hisz kint is tudják, hogy mi történt, valószínű, hogy már rájöttek.
Ebben lehetett valami, gondolta Gábor.
- Percek kérdése, és itt lesznek értünk! – ordított még valaki.
Halk robbanások a távolból még hallatszottak, némelyikbe beleremegett az egész állomás.
Szép lassan mindenki lenyugodott, s vártak a felmentő seregre, ami fél óra várakozás után sem akart megérkezni. A vezető kinyitotta a kocsiba nyíló ajtaját.
- Na, meddig várjunk még? – tette fel hangosan a kérdést.

Az emberek csöndben maradtak, egy valaki szólalt csak meg a vezető mellett.
- Szerintem menjünk ki, nézzük meg, mi történt.
Erre hangos helyeslésbe kezdtek az első kocsiban tartózkodók. A vezető visszament a fülkébe, majd kinyitotta a jobb oldali ajtókat, és beleszólt mikrofonjába:
- Óvatosan menjenek ki, itt jobb oldalt van egy keskeny peron, azon kijuthatnak a megállóba. Ne lökjék le egymást, a sín megrázhatja magukat.
Pár ember kilépett az ajtókon, a többi kocsiból is, s elindultak az állomás felé. A legtöbb ember viszont félt, úgyhogy a kocsikban maradt. Gábor áttörte magán az ott maradó embereken, s ő is kilépett a peronra, majd elnézett az állomás irányába. A füst teljesen eloszlott, senki sem tartózkodott már ott.
- Menne, kérem? – mondta Gábornak egy mögötte közeledő, 60 körüli férfi.
- Ja, igen… - válaszolta a fiú zavarodottan, majd elindult.

Látta, hogy a metró első 4 kocsija szinte tele van, de amikor elérkezett az utolsó kettőhöz, azt tapasztalta, hogy azokban nem tartózkodik senki. Teljesen üresen álltak. Kicsit megtorpant, s hátraszólt a mögötte jövő férfinak:
- Maga szerint ezek miért üresek? Indulásnál még tele voltak…
- Hm, fura… lehet, hogy meghaltak a robbanásban? Bár… az nem az állomás végében történt, hanem…
- A kijárati kapunál. Annyian csak nem voltak ott.
- Na mindegy, biztos meghaltak a robbanásban. – zárta le a beszélgetést a férfi, majd Gábor továbbindult.
Kiértek az állomás végéhez, majd tovább sétáltak a másik végébe, a kijárat felé. A fiú arra figyelt fel, hogy most már csönd honol az egész aluljáróban, egy halk durranást sem lehetett hallani. Az előtte menők a kijárati kapu előtt álltak körbe valamit, s halkan duruzsoltak. Gábor odasietett, hogy megnézze mi az, de elsápadt, ahogy meglátta a csodálat tárgyát: egy halom csontváz hevert a földön.
- Úristen… - jegyezte meg halkan.

Legalább száz ember holttestének maradványai feküdtek ott, különböző pózokban: némelyik hason, némelyik hanyatt, volt, amelyik össze volt görnyedve.
- Ezek azok, amelyikek keresztülgázoltak mindenkin, nem? – kérdezte valaki az ott álló 17 emberből.
- De… ez a füst… valami ideggáz lehetett? – kérdezett vissza egy másik, 30-as éveiben járó, öltönyös férfi.
- Hát, nem tudom melyik az az ideggáz, amelyik szétmarja az ember húsát és bőrét. – válaszolt neki.
- Ezek a terroristák egyre durvább fegyvereket vetnek be. – szólalt föl Gábor, aki meglátta a kijárati kapun túl, az állomás végében fekvő csontvázakat is. Valószínű ők tartózkodtak abban a két üres metrókocsiban.
Ahogy benéztek a mozgólépcsőkhöz, egy hatalmas és mély lyukat láttak meg a falban. A robbanás okozhatta.
- Fölnézzünk? - kérdezte a fiú mellett álló egyik férfi.
- Aha.
- Igen.
- Menjünk.

Helyeselt a legtöbb ember, akik elindultak a lépcsők felé, hogy felmenjenek az aluljáróba, vagy legalábbis körbenézzenek. Négy ember a 17-ből, a már említett, pontosan 62 éves férfi, egy 14 éves fiú, egy 31 éves férfi és Gábor inkább ott maradt, és a holttesteket vizsgálta. A fiú odaszólt a legidősebb úrhoz:
- Papa, én inkább itt maradok.
- Mint látod, én is. – mosolygott a nagypapa.
A 13 férfi – mert mindegyik férfi volt – felindult a lépcsőn. Gábor is őket figyelte a mellette állókkal együtt. A kisfiú visszaindult a metrókocsikhoz, ahonnan egyre több ember jött ki, most már nők is rászánták magukat.
- Itt meg mi történt? – kérdezte egy viszonylag fiatal, 20-as éveiben járó lány.
- Hát… ööö… - kezdte volna Gábor, de nem tudott mit mondani. A lány észrevette a földön fekvő rengeteg csontvázat.
- Jézusom! – kiáltott föl ijedten, majd elfordult és eltakarta a szemét. Az odaözönlő többi ember is mind hasonlóképp reagált. Ekkor hatalmas ordítás hallatszott a lépcsők tetejéről.
- ÁÁÁ!! NE!!
Az idős úr is odafordult, majd odasietett a lépcsők aljához.
- Hé!! Várjanak!! – kiáltotta a nagypapa, majd fölrohant, hogy segítsen.
Az unokája észrevette, majd utána futott.
- Papa!!
Gábor félreállt a rohanó fiú útjából, aki megállt a lépcsők előtt, s elsápadt, majd hangos sikításba kezdett.
- ÁÁÁÁ!!

Gábor semmit sem értett, már majdnem ő is elindult, hogy megnézze, mi folyik ott, de hirtelen az egyik fönt lévő, 30 év körüli férfi éktelen ordítás közepette az állomás padlójába, az ott álló 14 éves fiú mellé csapódott, s meghalt. A kamasz annyira megijedt, hogy ájultan esett össze. A lent lévő most már körülbelül negyven ember ijedten felsikoltott, néhányan visszamenekültek a remízben álló szerelvényhez. Gábor is halálra ijedt, nem tudta, mi történhetett a férfivel: mintha egy gép fogta volna, és kilőtte volna a lépcső tetejéről egyenesen a padlóba. Ekkor fegyverropogás hangja törte meg az ijedt csendet, s a fent lévők ordítása.
- Mi ez?! Neee!! – kiáltották.
- Futás!! – ordította valaki, de már késő volt.
Gábor hátrálni kezdett a sínek felé. A lépcsőkön két hulla gurult le: fej nélkül. Gábor most még jobban megijedt, amikor meglátta őket, s még gyorsabb rükvercbe kapcsolt, majd lezuhant a sínek közé.
- Á…!! – kiáltott fel, majd beverte a fejét, s elájult.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4053
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4450
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
arpika123 ·
Érdekes történet, várom a folytatást!

No0oB ·
Holttest nem egyenlő csontvázzal.
Prescott ·
a szóismétlések elkerülése végett voltam kénytelen ezt a szót használni csontváz helyett

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: