Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Menni oda, ahol munka van?

Üres fülkét kerestem, mikor felszálltam a vonatra. (Olvasni akartam egész úton.) Nem találtam. Még az látszott leginkább csendesnek, amelyikben két lány ült. Nézegettek, néha szóltak egymáshoz halkan valamit… Valamit! Mindig ugyan azt! Erre figyeltem fel először.
-- Akkor ez a szoknya jó lesz? –hangzott el már ki tudja hányadszor. Ám a kérdésre kérdés volt a válasz sorra.
-- Jó ez a szín a körmömön? És ha anyám meglátja? De nem látja meg ugye?
Egy idő után aztán nem bírtam tovább: megszólítottam őket. Válaszolgattak is lassan, kimérten, időnként keresve a szavakat. Kiderült, hogy kisegítő iskolába jártak, most pedig szociális járadékot kapnak. Szülőkkel élnek mind a ketten.
Mit csinálnak napközben, miért kell menniük felülvizsgálatra, ki az, aki a pályaudvaron várja őket? – ezekre már nem tudtak pontosan felelni. Kimentem a peronra (Ők meg folytatták a maguk szűk világának, naiv, szinte gyermekes csevegését –szoknyáról, a körömlakkról, gyűrűről, karkötőről, anyai szidásról…)

Kimentem a peronra. Egy hajdani osztálytársam cigizett ott éppen. Örömmel üdvözölt, ám csakhamar másképp folytatta: panaszt panasz követte… „A középkorúaknak itt már nincs munka, csak ha pénze van, és vállalkozásba kezd. De az sem jön be mindig… Más városban meg fizetheti az albérletet, a kosztot, szombatonként utazhat haza. Itthon a feleség a minimálbéréből nem tudja fizetni a gázt, a villanyt, a vizet és a többit! Akkor még az étkezésről, a gyógyszerekről, a gyermek taníttatásáról meg még ne is szóljunk… Ezért megy ő is most Pestre. Ott mindig találni munkát! De egy kisvárosban!”
Aztán észrevette a bent ülő, csinos lányokat.
-- De jó nekik! Biztosan van munkahelyük, jól keresnek…
-- Ne hidd! — intettem le szomorúan. Elég a bajuk: fel sem fogják az „életet”!
-- Fel sem fogják?- ismételte elgondolkodva. Akkor talán nekik jobb! Nem érzik át mit jelent elhagyni a szülőváros, az otthont a családot - a megélhetésért… Vagy nem kell költözni az egész családnak, s menni oda, ahol van munka!
Hasonló történetek
3841
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3728
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Művi, mesterkélt, sommás, általánosító.
A téma különös érzékenységet kívánna, belső körökből származó ismeretekkel az ábrázolni kívánt világról.

gyémánt ·
A fogyatékosokat nem sajnálni kell, megérteni. Nagy különbség. Nem tetszett...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: