Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kísért a múlt IV. rész - Gyilkos az éjszakában

A Volojevi emberrablások és az elrabolt lányok kannibállá válása óta már hónapok teltek le. Már lehet hogy egy év is. Bár történtek titokzatos eltűnések és halálesetek de a Cyborg kommandó nem jutott semmire a Remény-szigeti gyilkos törzsek ügyében. New London és Gattenberg valamivel nyugodtabb volt Volojevnél, de ott is tűntek el emberek és történtek halálesetek.
Volojev belvárosa maga volt a szórakozás fellegvára. Sztriptíz bárok, éjszakai mulatók, úgynevezett „szex panziók” mindenfelé. Éjszaka ez a város élénkebb volt mint New York valaha is.
Szeptember volt. Bár már beköszöntött az ősz a trópusi szigeteken csak annyi változott hogy sokkal több lett az eső. Éjfél fele járt az idő. Ekkorra már az összes Volojevi bár és mulató kinyit és dugig van. Az utcákon is járnak-kelnek az emberek. A város egyik legjelentősebb éjszakai mulatójában már a tetőfokán volt a hangulat. Egyes vendégek félmeztelenre vagy akár még meztelenre is vetkőztek a különböző italok hatására. Ha egy fiúnak megtetszett egy lány, volt hogy odament hozzá és ott több száz vagy lehet hogy több mint ezer ember szeme láttára seggbe baszta. Ám a részegségtől ez senkinek sem tűnt olyan nagy számnak. Sőt egyesek még versenyt is rendeztek, hogy ki tud több lányt seggbe baszni megadott idő alatt.

Olyan lányok és fiúk mulattak együtt, akik azelőtt még nem is találkoztak. Úgy dőltek egymás vállára, úgy izgatták egymást mintha már évek óta ismernék egymást pedig többségük alig egy órája találkozott a társával. Nem volt az se ritka hogy egy lány baszatta seggbe magát valakivel. Itt a bortól, sörtől, pezsgőtől mindenki csak a szexre gondolt. Ha valaki ide bejött ezer százalék hogy alig negyed óra múlva egy vadidegen kezében kötött ki.

Hajnali kettő felé járt az idő. Ekkor voltak a legtöbben a bárokban. A fent említett „Élvezet bár”-ban mulatott mindenki. Egyszer csak nyílt az ajtó és egy tizennyolc-tizenkilenc éves lány lépett be. Voltak itt tizenhat évesek is úgyhogy ő egyáltalán nem volt fiatal. Sőt néha még tizenhárom-tizennégy évesek vagy akár kilenc-tíz évesek (persze a kretén szüleik társaságában) is előfordultak itt. Sőt ezek is aktívan részt vettek a szexben bár legtöbbször nem saját kezdeményezésükkel. A lány lengén volt öltözve. A sötétbarna szövet cipőn, vastag legyűrt fehér zoknin és a barnás árnyalatú harisnyanadrágon kívül alig volt rajta valami. Sötétbarna szoknyája csak akkora volt, hogy éppen eltakarja intim testrészeit. Felül pedig csak egy topp volt rajta. Plusz egy vékony szövetkabát, amit azonnal le is vett. Szinte már majdnem göndör szőkésbarna haja kb. a háta közepéig lógott le. A hajába a tövénél apró csattok voltak tűzve. Teste vékony és izmos egyszóval igazán sportos volt. Adriennek hívták de mivel utálta a nevét mindenki csak Laurának hívta. Ez volt a „művészneve”. Nem rég írt egy könyvet is úgyhogy ez már igazán művésznév volt. Alig tett néhány lépést, odajött hozzá egy fiú és belemarkolt a combjába.
- Gyönyörű láb! - mondta. - Szívesen megnézném közelebbről.

Laura ellökte magától a fiút és a bárpulthoz lépett. Rendelt egy sört és amíg várt körülnézett. A helyiség tipikus éjszakai diszkó hangulatát idézte. Villódzó fények. Tág táncterek meg minden. Pár perc múlva megjött a söre. Laura félig kiitta az üveget és megrázta a fejét. Kissé a fejébe szállt az ital, de utána ismét beleivott. Még egy-két üveg sört ivott és már ettől igazán becsípett. Kicsit szédült, de jól érezte magát. Hirtelen kicsit megbillent a széke. A háta mögé nézett és két fiút látott maga mögött az egyik úgy hét-nyolc év körüli fiúcska lehetett a másik pedig kilenc-tíz éves.
- Bocsánat. - mondta az kisebb lesütött szemmel.
Laura leszállt a székről és leguggolt a fiúcskához. Fölemelte a fejét és a szemébe nézett. Közelebb hajolt és megcsókolta a gyereket. Nem volt teljesen magánál így ez természetesnek tűnt neki. Bár a suliban is igen kihívóan viselkedett és nála több évvel fiatalabb fiúkkal is kikezdett ez azért mégis csak túlzás volt. Belemarkolt a fiúcska kissé már felálló farkába és a fülébe súgta.
- Igazi macsó lesz belőled.
Majd még egyszer megcsókolta a fiút és felállt. Az idősebb fiú átölelte a lábát és kérdően nézett föl rá. Laura elmosolyodott és ismét leguggolt. Kigombolta a fiú nadrágját és a már jócskán kifejlődő farkát a szájába vette. Kicsit szopogatta majd visszatette a fiú gatyájába. Egy apró csókot nyomott a fiú szájára és a fülébe súgta:
- Te sem leszel semmi.
Majd visszaült a székre és rendelt egy bort.

Miután a bort megitta már úgy be volt rúgva mint annak a rendje. Felállt és elindult táncolni. Pár perc alatt a tomboló tömeg közepébe került. Valljuk be gyönyörű volt. Ezért mágnesként vonzotta a pasikat akik mellét, combját és a seggét tapizták. Az egyik pasinak kicsit szűk lett a nadrágja a felálló férfiasságtól és kigombolta és kivette a faszát a gatyájából. Észre sem vette mit csinált. De nem csak ő olyan szempontból senki más. Laura hátat fordított neki letolta a harisnyáját hátradőlt és a fiú férfiasságát a seggében érezte lüktetni. Így táncolt tovább. Majd pár perc múlva lecsúszott a fiú hímvesszőjéről és visszament a bárpulthoz. Bár egyáltalán nem volt meleg ő majd megsült. Lejjebb tolta a harisnyáját és rendelt egy sört. Ekkor egy tizenhat éves fiú jelent meg mellette és ő is rendelt egy bort. Lassan közeledett Laurához és a kezét a lány derekára csúsztatta. Laura rámosolygott. A fiú letérdelt és nyelvét bedugta Laura borotvált puncijába. Egy ideig nyalta majd a lány ösztönzésére felállt. A lány megcsókolta, majd letérdelt és a gatyája kigombolása után jól leszopta. Majd miután megitta a borát kitántorgott a helyiség szélre ahol asztalok álltak sorban. Leült az egyikhez és nézte a félmeztelenül vagy éppen meztelenül ugráló pasikat és csajokat. Egyszer csak egy srác lépett oda hozzá és rövid dumálás után bementek az egyik szex céljára berendezett szobába. A srác bezárta az ajtót és odalépett Laurához.

Szájon csókolta a lányt, átölelte és a seggébe markolt. Lejjebb hajolt és a nyakát, majd a melleit kezdte csókolgatni. Ezután felhajtotta a szoknyáját és mélyen belenyalt az édes nedvet árasztó punciba. Laura felnyögött. Egy idő után felállította a fiút. Levette róla a pólóját és a mellkasát kezdte csókolgatni. Majd letolta a gatyáját, majd a bokszerét és a szájába vette a hatalmas felálló faszát. Keményre szopta a csávó szerszámát majd felállt átölelte a fiút és a lüktető férfiasságát a seggébe dugta. Egy ideig csókolóztak majd a fiú kihúzta a farkát Laura hátsójából és a lucskos puncijába tolta. Ekkor a lány ráhajtotta a fejét a srác vállára és fogait a nyakába mélyesztette. Kitépett egy hatalmas húscafatot és a fiú holtan esett össze. Laura kivágta az ajtót. Amint a mulatók észrevették a rövid idő alatt szinte teljesen lekopasztott hullát sikoltozva menekültek. Laura utánuk vetette magát. Elkapta egy lány lábát letépte róla a térdzoknit és átharapta a csontját. Majd egy másikra ugrott. Megragadta a mellé és fogait belemélyesztette az arcába. Ekkor elbotlott benne egy kurva akin jelen pillanatban alul csak egy tanga volt. Letépte a tangáját és a segge egyik oldalát leharapta.

Ekkor meglátta azt a nyolc-kilenc éves kisfiút akivel csókolózott. Odaugrott hozzá. A kezét a szájába húzta és leharapta a kézfejét. Odaugrott egy férfihez. Letépte a gatyáját és tövestül leharapta a farkát. Meglátott egy nagyjából vele egykorú fekete hajú lányt. Mellé ugrott és megragadta a vállát. Magához rántotta és ekkor felismerte. Brigi volt az a régi barátnője. Brigi nem tudva hogy mi elől menekül nagyon megörült Laurának. Laura hirtelen szájon csókolta. Majd lenyomta a vállát hogy Brigi letérdeljen. Kivett az egyik raktárból egy kardot - amit valószínűleg este készített oda - és teljes erővel lecsapta Brigi fejét. Pár óra alatt majdnem száz embert ölt meg. Mikor már mindenki elmenekült visszanézett az ajtón. Látta a szinte teljesen ruhátlan fejnélküli holttestet és mellette Brigi levágott fejét. Eltette a kardot majd felkapta a fejet betette egy drága Adidas táskába amit ott talált majd egy keveset evett a húsból és a hátsó kijáraton keresztül elmenekült.

Amikor a nap felkelt Laura már egy csónakban evezett a Remény-sziget felé. Fél óra múlva már az erdőben volt. Egy kilométert haladt előre amikor kannibálok támadták meg. Tökéletes kannibál kiejtéssel megkérte őket hogy vigyék a törzsfőnökükhöz. A kannibálok egy völgybe vezették ahol majdnem kétezer kannibál táborozott. A törzsfőnök ebédnek szánta de ekkor négy vadász elmondta hogy alig egy hónapja ezt a lányt szabadították ki a falujukból. Ő volt az „átállító program” első csoportjának egyik képviselője. És az hogy visszatért a Remény-szigetre azt bizonyítja hogy a program sikeres. Laurát a törzsfőnök szívélyesen fogadta és elfogadta ajándékul Brigi fejét.

A nap leszállt a völgy közepén tűz lobogott melyet a kannibál vadászok táncoltak körbe. Egy szélesebb körben ültek a fontosabb személyek és köztük ült Laura is. Amikor a nap végleg leszállt előhoztak egy asztalt. A lobogó tűz mellett egy oszlopra feszítve egy amazon volt. Most levették és az asztalra kötözték. A törzsfőnök Laura kezébe adott egy kést és odavezette az asztalhoz. Laura végigsimította az ijedt lány meztelen testét és eszébe jutottak Bónai meséi Brigittáról. Ám ezt a gondolatot gyorsan kiverte a fejéből és leszúrta a lekötözött amazont. Ezután a lányt megették és még aznap éjjel a kannibálok törzse új tagot köszönthetett Laura személyében. Ő lett az első női kannibál vadász. Másnap már a legnagyobbaktól tanult vadászni és alig egy hét múlva már az erdőt járta áldozatért.

A nap már pár órája fölemelkedett az égre. Az erdő megtelt élettel. Madarak csipogtak, szarvasok bőgtek. A nappali virágok kinyíltak és bódító illatukkal elárasztották az erdőt. A talajt apró állatok sokasága lepte el, a fák lombjaiban pedig majmok ugráltak és madarak repültek.
Az amazonok ez időtájt jöttek elő a faluikból. Az angyalok már röpködtek a hegyek között. De a Remény-sziget lakói közül a legkorábban a kannibálok keltek. A néger vagy már félig barnás fehér bőrű emberek már kora reggel sürgölődtek. A gyerekek vadászni vagy varrni, szőni, fonni, sütni főzni tanulták, a nők szőttek, varrtak, főztek, a férfiak pedig a fegyvereiket élezték, javítgatták. Laura még nem igazán szokott hozzá ehhez az élethez de már eléggé beilleszkedett. Bár bőrszínével és ruháival kitűnt a többiek közül a kannibálok teljes jogú tagként fogadták be a törzsükbe. Együtt sütött, főzött vagy éppen szőtt, vart a nőkkel, vagy ha olyan kedve támadt a vadászokkal gyakorolt az elejtett amazonokon. Most egy kicsit később kelt és a sátrak között járkálva keresett valami elfoglaltságot. Egyszer csak meglátott egy tizenhét éves lányt aki éppen egy ruhát próbált megvarrni. Valljuk be elég ügyetlenül. Laura mögé lépett, lehajolt és belemarkolt a lány meztelen combjába. Szelíden rávezette hogyan csinálja a munkát. Majd egy csókot nyomott a szája szélére és tovább ment.

Alig egy óra múlva a férfiak elindultak vadászni és szétszéledtek az erdőben. Laura is velük tartott. Az elmúlt két hétben kitanulta a vadászok összes fogását és egész jó vadász lett nő létére. Sok nagy vadász dicsérte ügyességét és gyors reflexeit. Ügyesen bánt a karddal éppúgy mint a késsel, a dárdával és a nyíllal is.

Laura egyedül barangolt az erdőben. A kannibál vadászok általában külön-külön járják az erdőt és ha nagyobb „zsákmány csoportot” találnak jeleznek a többieknek. Az ifjú vadász oldalán ott lógott a minden vadász által használt és kedvelt kés és a hátán ott volt az íj, a tegez és egy jó nagy kard. Hasonló ruha volt rajta mint aznap amikor vérfürdőt rendezett a mulatóban. Kivéve hogy egy szűkebb szoknyát vett föl és karjára egy a kannibálok vallási jelképeivel feldíszített övet kötött. Lassan és csöndesen haladt a fák között. Egyszer csak meghallott valamit. Elindult a hang irányába és egy tóhoz érkezett. A tó vizében két tizenhat-tizenhét éves amazon lány lubickolt és nevetett. Laura leguggolt és egy bokor mögül leste a lányokat. Az egyik lány kimászott a vízből, fölvette a ruháját és elindult be a rengetegbe. A másik lány továbbra is a vízben maradt és nem úgy tűnt mint aki hamar ki akar jönni. Laura lassan felállt. Kimászott a bokorból és a lány mögé osont. Letette a fegyvereit a tópartra (kivéve a kését), kilépett a cipőjéből, lehúzta a zokniját és elindult befelé a vízbe. Lassan lépdelt és figyelt minden lélegzetvételére, nehogy a lány észrevegye. Bámulta a karcsú lány gyönyörű hátra omló sötétbarna haját, ívelt hátát és a víz alatt kirajzolódó formás popsiját. Már csak pár lépés hiányzott ahhoz hogy egy karnyújtással elérje a lányt. Óvatosan mögé lépett és átkarolta. A lány biztos azt hitte, hogy a barátnője tért vissza, mert nem ijedt meg, csak apró kezeit a háta mögött álló lány kezei köré fonta. Laura óvatosan elkezdte előre lökdösni.

A lány lebukott a víz alá és Laura követte. Egy pillanatra sem engedte el. Ám amikor egy szikla formája rajzolódott ki fölöttük és az amazon lány föl akart menni levegőért, Laura belökte a szikla alá és a lány egyenesen belerohant a tömör kőbe. Amikor szapora lélegzetvétellel kibukott a vízből meglátta, hogy nem a barátnője jött vissza, hanem egy vadidegen lány áll előtte, aki az előbb megpróbálta megölni.
Ijedten elkezdett hátrálni. Laura elé lépett átölelte megcsókolta, majd a kését egyenesen a lány szívébe szúrta. A vizet elöntötte a vér és a lány elkerekedett szemekkel holtan süllyedt el. Amikor Laura megfordult látta, hogy a lány barátnője ott áll a parton és tátott szájjal bámulja a véres kést. Laura rádöbbent, hogy a lány végignézte a gyilkosságot. Amikor a lány lassan elkezdett hátrálni elrugaszkodott, dobott egy dupla előre szaltót és a lány elé érkezett. Az amazon egy jól irányzott rúgással kiverte a kezéből a kést és egy bal egyenessel jól képen találta a meglepett „kannibál lányt”. Laura rögtön visszavágott. Ismét elrugaszkodott, megpördült a levegőben és ahogy a lábfeje belecsúszott a lány szájába a másik lábával fellökte a meglepett amazont. Az felpattant és rohanni kezdett az erdő felé.

Laura felkapta a kését és utána dobta. A kés a levegőben forogva utolérte a lányt és mélyen a hátába fúródott. A lány húsába mélyedő kés szétzúzta a lány melltartójának a csatját ami most a földre hullott. Laura felkapta a kardját, a lány mögé lépett, kihúzta a hátából a kést és a kardot tolta a helyére. Az amazon lány holtan esett össze. Ekkor Laura még három lányt látott meg a tó túloldalán. Azok már rohantak a faluba hogy figyelmeztessék a többieket. Laura felkapta az íját és a tegezből sorban húzta ki a nyilakat és lőtt a menekülő lányokra. Két lány hátába négy-négy nyilat beleeresztett de a harmadiknak csak egy nyíllal találta el a karját. Az berohant az erdőbe és eltűnt. Laura összeszedte a hullákat, visszavette a zokniját és a cipőjét és előhúzta azt a lányt akit a vízben ölt meg. Gyorsan fölszeletelte és megette. Hirtelen közeledő lépteket hallott. Felkapta a többi hullát és a falu felé indult. Amikor odaért a kannibálok már harckészültségben voltak. Néhány perc múlva feltűnt néhány amazon. A kannibálok sikeresen visszaverték a támadást és két amazont el is ejtettek. Miután a csatának vége volt a törzsfőnök magához hívta Laurát. Őt tette felelőssé, amiért az amazonok megtámadták a vadászokat és Laurát bezáratta a „börtön sátorba”.

Este volt. A nap már lement. A kannibálok megkezdték a rituális esti szertartást. Ám most a tűz melletti oszlopra a tépett ruhájú Laura volt kikötözve. Azt a büntetést kapta hogy bárki odamehet hozzá és megbaszhatja. Ez egy kannibálnak a legnagyobb megalázás volt. Ottléte alatt sokan megkívánták Laurát de harcias természete miatt csak a legkiváltságosabbakat örvendeztette meg azzal hogy érezhetik a forró punciját a farkuk körül. Ám most amikor már a lánynak nem volt sok hátra mindenki odament és alaposan felcsinálta a kiszolgáltatott lányt. Úgy éjfél felé néhány nő odalépett Laurához és levették a póznáról. Lehúzták róla a ruháját és a felállított asztalra kötözték. Laura meglepetten látta hogy az a lány is köztük van akinek reggel segített. A lány odahajolt hozzá és megcsókolta. Majd elhátráltak mert odaért a törzsfőnök. Laura igazságot követelt de a törzsfőnök felháborodottan közölte vele hogy ők megbíztak benne. Befogadták a törzsükbe. Még azt is megengedték hogy vadász legyen. De ő elárulta őket azzal hogy a faluba csalta az amazonokat. És szégyent hozott a kannibálokra azzal hogy engedett elmenekülni egy amazont. Amikor Laura tiltakozott volna a törzsfőnök fogta azt a kést amit a lány a beavatási szertartás után készített és Laura hasába döfte. Laura összeharapta a száját. Amikor a kannibálok lakmározni kezdtek a testéből ahol tudta rúgta, ütötte és harapta őket. Ám egy magas rangú férfi ezt megelégelte és kivágta a lány dobogó szívét.

Laura ott halt meg az asztalon. Kannibállá lett mert kannibállá tették. Ez csak egy csel volt, hogy az áldozat még hasznot is hajtson nekik? Vagy Laura nem volt elég jó a törzsnek? De az biztos hogy Laura sokat gyilkolt a törzsért és végül a törzs gyilkolta meg. Erre mondják költőien hogy: „A hóhért akasztják”.
Hasonló történetek
5823
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
16056
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Duncan ·
Ember!!!!!! Te magadnál vagy???!!! 100 embet legyilkolni néhány óra alatt? Hogy?? Nem hívták a rendőrséget? Nem tudtak kimenekülni az ajtón? Vagy csak álltak és várták, hogy kinyarja őket a ribanc? könyörgöm!!!! Mennyien voltak ott? kb 3-400an? Ennyien nem képesek elintézni egy megkattant asszonyt??? Na ne!!!!
És hogy tud megenni egy egész embert egy ültőben????????
A másik észrevétel. Egy embernek kiharapott egy darabot a nyakából és meghallt. Az előző történeteidben vkit félig megzabálnak és még mindig él! Ez hogy van??
Még egy kérdés. Ez most egy szimpla lány vagy a Terminátor és Xéna közös utódja??? Átharapja a csontot??? Összeszedi a hullákat (kb. 5 volt) és viszi magával? Zsebre rakta vagy mi a franc??

Ha elfogadsz egy tanácsot szegyj fel egy nőt!!!! Kiadós kefélésre lenne szükséged!!!!

BURGONYA ·
KIBBBASZOTT NAGY SZTORI!


BASZÓS, ÉLETMŰVEDDEL HALHATATLANT ALKOTÁL! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: