Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kis tetem

Történetünk az 1920-as évek eljén, Csúrgón játszódik.Csendes, nyugodt szép kis környék volt.
Itt élt családjával, megértésben és szeretetben, Annna.Furcsa gyermek volt 12 éves kora ellenére meglehetősen komoly gondolkodású és megfontolt .Szüleinek minden kérését zokszó nélkül teljesítette....
Bár csak rossz lett volna ......bár csak engedetlen lett volna.......De ugyebár nem így volt.
Történetünk hősét egy napon édesanyja este fél 8kor tejért küldte....Anna számára nem volt terhelő az a mondat amit anyja intézett hozzá:
"Annuskám, légy oly szíves és hozd haza Gereniszéktől a tejet" Nem ő bármit szívesen megtett, hogy édesanyjának segítsen....Azon a napon különösen szomorú volt az asszony...Egykor aranyosan csillogó haja fakó lett, s vérvörös ajka haloványodni kezdett.A hangja....igen a hangja maradt csak a régi.Gyászban volt szegény Eszter asszony, édesapja eltávozott közülük.Másnap volt a temetés.
Anna ,fürge léptekkel indult el a megadott irányba...Mezítelen lábát eláztatta a nedves fü....
Megérkezett a tejes emberékhez.Illedelmesen, tisztelettudóan vette át a kis csomagot.A házi úr jóságosan mondta neki:
"Legközelebb, korábban gyere.Nézd!Látod azokat a sötét felhőket?Nagy viharra számíthatunk.Sötétedik fuss haza."
Anna így is tett.Félt az éjszakától.Kicsiny szíve hevesen megdobbant minden apró kis neszre.Gyermeki agyában különféle szörnyeket látott, amint az utcai padok mögül kiugorva kapkodnak utánna.Lépteit szaporázta....Légzése is hevesebbé vált...Beleborzongott a gondolatba hogy még a vihar is gyötrelembe taszítja.
Számára rettenetes döntést hozott:
A temetőn keresztűl indúlt el, hogy gyorsabban az otthon melegébe zárhassa magát.
Belépett a holtak birodalmába óvatosan, csendesen járt...Talán félelemből, talán tisztességből....Nos ezt nem tudhatjuk meg...Soha nem mondta el senkinek...
Pillantása a sírköveken futkározott.Egyszer csak....Valami reccsent a fák között....A Lány rémülettel vegyes kiváncsisággal a hang felé fordúlt.A bokrok közül a kis városka félbolondja lépett ki, akit senki sem vett komolyan....Bár ne így lett volna.Sietős, lendületes léptekkel elindúlt anna felé, akit ez megrémített s azonnal rohanni kezdett.A zihálás egyre fokozódott mögötte....kicsiny lábait olyan gyorsan szedte ahyogy csak tudta.........De a fű nedves volt.Egy pillanat műve volta az egész,s már a földön hasalt....abban a másodbercben, szorító ujjak kulcsolódtak vékony csuklójára.Az elmebeteg fickó arcát látta akkor amikor, az egy határozott rántással a legközelebbi sírköre lökte.
Anna tudta hogy baj van, de nem tudta mekkora horderejű a dolog....Tagjai a hidegtől és a rettegéstől reszkettek.A férfi teljes testsújával a testére nehezedett. A lány érezte az erősen alkohol szagú lehelletet.Segítséget akart hívni, de kiszáradt torkát szó el nem hagyta.A férfi durva mozdulatokk al lerrángatta róla a ruhát.Az zár ami anna torkát elzárta ebben a pillanatban feloldódott.Sikoltott ahogy a torkán kifért de hiába....Sehonnan nem érkezett.A kétségbeesett tiltakozás,karmolás, és rugdalózás nem segitett.A férfi erőszakkal magáévá tette a gyermeket.Szörnyen mocskos dolgot művelt azzal a tiszta teremtéssel.Amikor végzett, Anna megbomolva zokogott. A harcot feladta....Tudta hogy nincs esélye az erős karokkal szemben.A "férfi"(akit jobb szó hijján nevezek így) erős ujjaival a lány torka felé kapott.Anna hörgött dobálta magát,de ez már nem menthette meg.Másnap regge eszívfacsaró látványt nyújtott ahogy a gyászoló anya gyermeke holtteste helett hisztérikusan zokogott.A kislányt nagyapja frissen kiásott sírjában találták meg.Szeme halovány volt , teste már kékűlt, s arca az utolsó félelmét tükrözte.........
Eszter asszony összeroppant.Elvesztette apját és leányát is.A temetésen, nem sírt....Az Ő gyásza mélyebb volt annál.A férfit nem bűntették meg.
Ez egy valóban megtörtént eset.Még a nagymamám mesélte nekem.Így képzeli el ezt a szomorú esetet egy 17 éves lány.
Hasonló történetek
7471
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
6686
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: