Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

KF01 - Karmazsin Folyó: Első fejezet

FIGYELMEZTETÉS:

A regényben fellelhetők részletesen taglalt EROTIKUS, ERŐSZAKOS, KÖZERKÖLCSÖT SÉRTŐ részek, elolvasása csak 18 éven felülieknek ajánlott.



Első fejezet
(lektorált változat)



– Azt mondta, hogy ennél alább nem adja az árat – támaszkodott öklével a pultra Jetta.
A kopasz, tetovált fejű vevő végigmérte a kidolgozott női testet, majd vicsorogva sziszegte a fogai mögül:
– Megveszem.

A Motoros Barbárok eléggé agresszív csürhének bizonyultak. Agresszív és primitív csürhének. És szerencsére épp kifogytak a lőszerből, ezért csak zenélgettek. Persze azt is a maguk primitív és agresszív módján. Miután a kuncsaft távozott, Jetta megkönnyebbülten sóhajtott fel.
– Most már elmennek, ugye? Nem akarok még egy éjszakát átvirrasztani.
– Valószínűleg igen. Vagy, ha ők nem, akkor majd mi távozunk, este.
– Nem egy rossz ötlet. Ezek nem tűnnek elég értelmesnek ahhoz, hogy egy hirtelen ötlettől vezérelve ne kíséreljék meg szétverni a kocsit.
– Hát igen. De legalább jó sokat vettek, és egész jó árakon.

A déli nap fényesen tűzött le az égből. Ameddig csak a szem ellátott, kősivatag. Egy ekkora pusztaságot lehetetlen lenne a sugár- akkuval működő járművek nélkül átszelni. Az asztalnyi kőre támaszkodó Ryana zordan méregette a fennsík peremén táborozó motoros csapatot. – Micsoda ostoba egy bagázs – fintorodott el keserűen. – Egész nap csak motoroznak, és arra várnak, hogy agyonverhessenek valakit. Szánalmas… – húzta el a száját egyre jobban.
– Hé, kicsim! Mi ez a „szarba tenyereltem, és lenyaltam” pofa?
A dromedár állatnak egyetlen, vörös taréj futott végig a fején. Dagadó izmairól meztelen nőalakok mosolyogtak Ryanára.
– Kopj le – sóhajtotta unottan a nő.
– Pedig én fel tudnálak dobni.
– A platóra, egy menetre? Kösz, de most fontosabb dolgom van.
– Hö- hö… Van stílusod. Ez fasza.
– Fegyverem is van.
– Az király. Nekem is van. Megmutatod?
– Ha nem akarod, hogy használjam is, akkor csatlakozol a haverjaidhoz, és messziről elkerülsz a jövőben.
– Mér’? Há’ nem jövök be?
Ryana még egyszer végigmérte a böhömnagy őstulkot, majd a tag szemébe nézett a gyakorlott „kicsi vagy te ahhoz, édes fiam” pillantásával.
– Na? Odajössz a csapathoz?
– Nem. Remélem, elég érthetően fogalmaztam.
– Öh… Hülye kurva! – böfögte oda a férfi, majd visszatrappolt a többiekhez.
– Uram- atyám, hogy ezek milyen sötétek… – jegyezte meg magának Ryana.
– Hmm… – mordult fel egy újabb férfihang mögüle. Unottan hátrapillantott, hogy megtudja, ki az új zaklató, azonban legnagyobb meglepetésére egy egészen normálisan kinéző – bár erősen borostás – férfi méregette őt, szakadt, fekete bőrdzsekiben és halálfejes napszemüvegben.
– Te meg mit bámulsz? – vetette oda neki.
– A segged.

Ryana először nem tudta, mit válaszoljon, mert elakadt a „főbe lövöm” és a „kibelezem” alternatívák között.
– Nyald ki, ha már úgyis ott vagy – válaszolta gyűlölettől villanó szemmel a nő, majd visszafordult a többieket nézni.
– Akkor pucsíts, szivi.
Ryana arca rákvörösre változott, és elöntötte a méreg.
– Hogy mit !? – pördült meg, és már bekészült egy elsöprő erejű ütésre, amivel tuti padlóra küldheti ezt a parasztot.
– Ha azt akarod, hogy kinyaljam … – mosolyodott el kajánul – akkor pucsíts.
– Ismételd meg … – sziszegte a fogain át Ryana, és még jobban ökölbe szorította a kezét.
– Told ide a picsádat … – pillantott át fogait kivillantva a férfi a szemüvege fölött. Acélkék tekintetében Ryana szemének szikrázó zöldje tükröződött – „Remélem, elég érthetően fogalmaztam.”
– Ne akard, hogy beléd eresszem a tárat …
– Mármint ezt? – vette elő a férfi a farzsebéből a nő pisztolyát – Figyelhetnél jobban is, kicsim.
– Add vissza!
– Vegyél rá! – mosolyodott el kacéran a férfi – én tudok kapásból két utat is, de te biztos a nehezebbet választod.
Ryana előrevetődött, ellőve magát a kőtől. A pasas jól mozgott. Ahogy kikerülte a támadást, rácsapott egyet a nő fenekére.
– Rossz kislány!
– Mi a kurva … !? – tántorodott meg Ryana, majd fordulásból lendítette ütésre az öklét. – Jól van, bazmeg … Te akartad!
Azonban a férfi ismét kitért előle.
– Csibém, ez édeskevés lesz! – kacagott fel hetykén.
– Én nem vagyok senki csibéje! – üvöltötte el magát torkaszakadtából Ryana, és tiszta erejéből nekivetődött …
… és a földön landolt. A felkavart portól elkezdett köhögni.
– Figyelj édes, szerintem ne erőltesd. A végén még kárt teszel magadban.
A nő azonban felpattant, és ismét támadott. Ahogy a férfi kitérni készült előle, kinyitotta a tenyerét, és a képébe szórta a port, amit felmarkolt, majd meglepetésből kirúgta a fazon lábát, aki hangos puffanással terült el. A pisztoly elrepült, és ahogy földet ért, elsült. A golyó sercegve vitte keresztül a nő haját, aki a történtek ellenére is gyorsabban kapcsolt, mint a másik, és egy becsúszással felkapta a fegyvert.
Azonban a férfi keze mégis továbbhaladt, és Ryana seggén állapodott meg.
– Pucsíts – mosolygott a képébe a fazon, majd megmarkolta.

– Ryana! Mit művelsz? – Kérdezte zavartan Arina a köréjük gyűlt tömegből.
– A … Arina? Én … ez itt … a pisztolyom …
– Csak annyit kellett volna mondanod, hogy „kérlek” … – támaszkodott a könyökére a fickó. Látszólag nem zavarta az, hogy az emberek gyűrűt alkotnak körülöttük.
– Hé, főnök! – vigyorodott el az előbbi izomagyú – Jó bőr?
A férfi elmélkedő arcot öltött magára, majd még egy kicsit megmarkolászta Ryana popóját:
– Jó feszes! Bár ráférne egy nyalá …
Ryana hatalmas pofont kevert le neki, majd ugyanabból a lendületből leverte a fenekére tapadt kezet is, és felállt.
– Perverz fasz!
– Hisztis kis szűzlány.
Ryana agyában teljesen felment a pumpa. Anno éppen azért veszítette el, mert halálra idegesítette, hogy ezzel szekálták. Hirtelen felrántotta a férfit a földről, és egy jól irányzott balhoroggal ismét a földre küldte.
– Ühh … – köpött ki egy kis vért a Motoros – Aki így pofán tud baszni, az tutira nem szűz …
Ryana már éppen készült visszamenni, hogy kitapossa a beleit, de Arina a vállára tette a kezét, és figyelmeztetőleg megszorította.
– Ryana … Elég.
– De … !
– Elég! És ezt én mondom.
Ryana tudta, hogy ez mit jelent. Még mindig Arina volt a rangidős.
– Most menj vissza a kocsihoz, és váltsd le Nittyt a főzésben.

Miután Ryana távozott, Arina odament a férfihoz:
– Mi történt itt?
– Rover észrevette, hogy rossz napja van a kicsikének … meg akarta vigasztalni. Az meg elhajtotta. Gondoltam, hátha így kiadja magából, és lenyugszik.
– Ostoba ötlet volt … Az életével játszott …
– Nem szokásom. Jóval többet is kibírtam már.
– Ki maga egyáltalán?
– Ron. Ron, a Dingó. Kegyed pedig …
– Arina. Arina Foxx.
– És … szabad tudnom a kis fúriáét is?
– Inkább kérdezze meg tőle maga, Mr. „Dingó.”
– Nem szeretném a vacsorátok ilyesmire pocsékolni.
– Igaz.
– Nagyon ráférne már egy férfi.
– Ezt ne hangoztassa neki – fúrta Arina a tekintetét Ronéba.
– Miért? Előbb- utóbb csak beismeri.
– Most előbb halna meg, minthogy ezt megtegye.
– Bocs, de lövésem sincs, mire akarsz kilyukadni …
– Arra – húzta szűkre a szemeit Arina – , hogy alig több, mint egy hete egy egész osztagból kivehette a részét, és vélhetőleg most nem vágyik hasonló élményre.
– Pedig egyértelműen vágyik valamire. Lehet, hogy tévedtem.
– Valószínűleg. Most pedig kérem, térjen vissza az embereihez. Ne szítsunk még nagyobb ellenségeskedést.
– Oké. Azért bármelyikőtöket szívesen látjuk a tűznél.
– Rendben. Majd tudatom a többiekkel is.

– Az a fickó, Ron … – szólalt meg Arina.
– Nem érdekel, kicsoda – torkolta le a nőt Ryana, majd felszeletelt még egy paprikát.
– Meg akart vigasztalni.
– Hát, kurvára nem ért hozzá.
– Végül is … jól esett neki behúzni, nem?
Ryana kacéran elmosolyodott.
– De mennyire – majd elgondolkozott – Ugye nem akarod velem elhitetni, hogy azért kötött belém, hogy megverjem?
– Nekem ezt mondta.
– Hazudik.
– Valóban úgy gondolod?
– Csak meg akar dugni. Mind egyformák.
– Te soha nem kívántál még meg férfit?
Ryana megvágta az ujját, és sziszegve vette a szájába.
– Nyem. Nyem uagyok ah a hajta.
– Akkor lehet, hogy …
– Mihoda!? – dülledtek ki a nő szemei, majd kitépte az ujját a szájából – Arina! Te nem vagy magadnál!
– Óh … én nem úgy …
– Akkor hogy? Mégis, hogy a picsába lehet ezt másképp gondolni !?
– Ah … ! A leves!
Ryana egy gyors mozdulattal leemelte a rezsóról a lábast, és megkeverte a tartalmát.
– Komolyan, Arina, néha olyan hülyeségeket tudsz mondani!
– De mégis, mire gondoljon az ember?
– Hogy a tököm tele van azzal, hogy minden kibaszott köcsög az én kurva seggemet akarja a bűzhödt faszával szétbaszni!

– Ööh … zavarok? – nézett be Jetta, bár kissé sokkolta, amit hallott.
– N- nem, dehogy … – felelte Arina – Épp menni készültem – azzal el is tűnt.
– Hülye picsa – morogta az orra alatt Ryana.
– Miért mondod ezt?
– Miatta vagyunk ilyen szarban.
– De nem ő tehet arról, hogy rajtunk ütöttek …
– Nem a rajtaütésről beszélek, hanem arról, hogy erre a tetűre főzök, ahelyett, hogy szétrúgnám azoknak a kibaszott punkoknak a seggét!
– Akkor menj, és rúgd szét – felelte komoran Jetta – de ne sózd már annyira azt a levest!
– Jaj … te jó ég! Bocs … lehet, hogy tényleg jobb volna, ha átvennéd.
Jetta odaállt, és visszatette a levest a főzőlapra, majd elkezdte kevergetni. Ryana már éppen ki akart menni, de a nő utána szólt:
– Mellesleg … szép volt, amit délután levágtál. Komolyan tetszett.
– Izé … kösz – mosolyodott el zavartan Ryana, és kilibbent az ajtón.
A faszomat … nem vagyok leszbikus!

– Hé, Ron … – lépett a férfi vállára Ryana. A tűz körül ülők rosszallóan pillantottak fel a táncoló lángokról.
– Mondd … mi a neved? – kérdezett vissza a motoros.
– Ryana. És most: nyalj! – azzal – egy kecses csípőmozdulat keretében – odafordította a fenekét a férfihoz.
– Na jól van – csusszant ki a nő lába alól Ron – Gyere, játsszuk le! – azzal felállt, és a nő szemébe nézett.
– Mi van? Nagyobb a szád, mint a farkad?
– Nem éppen. Akarod, hogy bebizonyítsam? – húzta kacér félmosolyra a száját a férfi.
– Gyere, és vedd el…
– Gyere te, látom, ma nagyon tüzes vagy.
Ryana előre szökkent, és a férfiba ollózott, aki azonban védte a rúgásokat, majd elkapta a lábakat, és a bal hóna alá fogta. A nő gyors mozdulattal ellökte magát a földtől, és a lendületet felhasználva behúzott neki egyet. A szorítás a lábán megszűnt.
– Uh, te tényleg nem szarakodsz … – nyerte vissza az egyensúlyát Ron.
Ryana kihívó tekintetében igéző elevenséggel táncolt a tábortűz aranyló lángja. A férfi egy pillanatra elmerült benne, azonban ez a pillanat is elég volt ahhoz, hogy a nő elsöprő támadást mérjen rá: egy jól irányzott rúgással oldalba kapta, és Ron elterült.
Ám a Dingónak ennél jóval több kellett, hogy beadja a derekát. Felpattant, és könnyedén hárított egy ütéskombinációt. Alig tett pár lépést hátrafelé. Viszont a harc hevében nem vették észre, hogy milyen közel van a sziklaperem, és – mikor Ryana végre ismét földre küldte Ront – a férfi ügyes mozdulattal átlendítette maga fölött a nőt, aki reflexből megmarkolta a bőrdzsekit, majd mindketten eltűntek. A táborra vészterhes csend ülepedett.

Ron és Ryana egymás gallérjába csimpaszkodva gurultak le a sziklás domboldalban vagy jó háromszáz méteren át. Amikor Ron agya kezdett helyreállni, és felfogni a környezetét, először egy terepszínű nadrágot pillantott meg. Azután a hozzá tartozó, a köveken szétszakadt, fehér trikót és a kikandikáló, horzsolásokkal tarkított bal mellet is. Végül felismerte a kacér, diadalittas vigyort is. Ez Ryana.
Szerencsére a hegyoldal eléggé lassan változtatta a szögét, és csodával határos módon minden kiszögellést sikerült elkerülniük. Bár Ronnak ettől még kurvára fájt a feje, és mérget vett volna arra is, hogy a csaj se járt jobban. Azonban őt ez szemmel láthatólag nem zavarta. Pedig csúnyán felhasadt a bőr a bal szeme fölött, és a duzzadó húsból apró vérpatak fakadt. Csak most vette észre, hogy ő a hátán fekszik, a nő pedig a feje fölött térdel, terpeszben.
– Nyalj … – vigyorodott el megszállottan Ryana.

Ron nagyot nyelt. – Ennek már a fele se tréfa, baszd meg… – majd egy gyors mozdulattal a nő vállaira lendítette a lábait, és mielőtt az bármit reagálhatott volna, felsőtestével előregördülve a földre taszította. Ryana fuldokolva kapott a torkához, a férfi pedig – az alkalmat kihasználva – bokáig lehúzta róla a nadrágot.
– Mi … !? – nyögte Ryana, de Ron bokái még mindig erősen szorították, és az övéi túlzottan fel voltak húzva ahhoz, hogy lendületet vehessen.
A férfi lába hirtelen engedett, és kicsúszott a teste alól. Értetlenül nézett föl fektéből a hold fényében térdeplő férfira.
– Rendben van – felelte az, színlelt lemondással a hangjában – te nyertél.
Majd megmarkolta a nő fenekét, és kéjesen végignyalta a punciját. Ryana félig felhúzott lábai a férfi fejére szorultak.
– Ne … – nyögte elfúló hangon, de valahol érezte, hogy ő is ezt akarja.
Ron nyelve halk, csatakos surrogással mozgott fel- alá, mélyen beleöltve a nő vaginájába. Ryana halk sóhajok közepette simította végig a férfi fejét, beletúrva a hajába, az ágyékához ölelve őt.

A lihegést lassan felváltotta a kéjesen doromboló, hosszú nyögések sora. Ron élvezte a helyzetet. Tudta, hogy a nő úgy érzi, győzött. Ryana csípője lassan elkezdett körözni. A férfi szerszáma megmerevedett. Itt volt előtte ez az isteni bige, terpesztett, és megadta magát neki, miután győzedelmeskedett felette. Egyszerre voltak vadász és áldozat.
– Mmmhhaaahhhh … – sóhajtott fel kéjesen Ryana, és még jobban magához szorította a férfit – Nyalj … igen … iiiigen … mmmhh … aahhh …
A nő sóhajai egyre gyorsultak, és Ron egyre jobban érezte a nő pinájának az ízét. Finom falat a kicsike, az egyszer biztos. Fűszeres, de finom.
Ryana érezte, ahogy a testén eluralkodik a gyönyör, és hullámokban áramlik végig rajta a remegés. Artikulálatlanul felsikoltva markolta meg és préselte magához a férfi fejét, a nyelvét, ami úgy lesi a kegyeit, mint egy jól nevelt kiskutya.
Miután a nő orgazmusa alábbhagyott, és Ron végre levegőhöz jutott a fejét most már erőtlenül simogató kezektől, egy cuppanós puszit nyomott Ryana csiklójára, aki boldogan felkacagott, majd egy simítással lefejtette kezeit a férfi fejéről.
– Mehet még egy menet? – vonta fel kihívóan a szemöldökét Ron.
– De ne másszunk vissza – nevetett pajkosan Ryana.

– Főnök! – rontott be ajtóstul a csapatszállítóba Jetta, majd zavartan torpant meg a látványtól: Nitty kéjesen pucsítva lovagolt Jeremy hímtagján, közben háta ívben hátrahajlott.
Egyszerre fordultak a nő felé, és a lány a gyönyör és a kétségbeesés mimikájának lehetetlen egyvelegével nyögött fel, ahogyan teste négyszer- ötször megvonaglott az orgazmustól. Jeremy Arcáról is igen nagy meglepettség áradt, és Jetta akaratlanul is észrevette Nitty feneke alatt az ugráló heregolyókat.
– Főnök … én … vagyishogy Nit … akarom mondani … – Jetta agyában minden összezavarodott, de összeszorította a szemét, és helyre tette a gondolatait:
– Ryana és a motoros vezér lezuhantak a völgybe.
– Micsoda !? – ugrott fel Nitty, azonban a hangos cuppanásra egyből összekuporodott, és az arca rákvörösre változott.
– Hogyan? – kérdezte Jeremy számonkérőn, miután felült és gondosan elrejtette a vesszejét a paplan alá.
– Megint összeverekedtek …
– Bassza meg … mint egy ötéves … Most azonnal indulunk, és felhozzuk őket.
– Öm … azt hiszem, az nem szükséges … szólalt meg pironkodva Arina az ajtón túlról.
– Már hogyne lenne az? – kérdezte felháborodva Jeremy.
– Jól vannak …
– Attól még nem maradhatnak odalent.
– Úgy értem – vörösödött el egyre jobban a nő – , jól érzik magukat … együtt.
– Oh … ho- hogy úgy … – pislogott zavartan Jeremy – Akkor hadd legyen meg az örömük. Majd egy óra múlva, amikor kezd hideg lenni.
– Rendben … – bólintott Arina, majd elsomfordált.
– Te pedig – mutatott Jettára a férfi – legközelebb kopogj, ha ki van téve a „Ne zavarj!” tábla …
– A … a tábla? – pislogott értetlenül a nő, majd megnézte az ajtó külső oldalára akasztott lapkát.
Nitty puncijából lassan csöpögött az ondó, és kezdett fázni is, ezért inkább bebújt Jeremy mellé, és átkarolta.
Jetta – még mindig zavartan – rájuk csukta az ajtót.

– Tudod … – kezdte Ron, ahogy tarkóra tett kézzel, a földön fekve a csillagokat nézte – egész ügyesen verekszel.
Ryana elmosolyodott.
– Egész ügyesen álltad – felelte kacéran.
– Az a szerencséd, hogy hagytam magam.
– Neee … most fáradt vagyok, hogy elölről kezdjük.
– Azért mondtam – kuncogott fel gonoszan a férfi.
– Ez aljas húzás volt.
– Ha a túl akarsz élni ezen a senki földjén, nem szabad visszariadnod a legaljasabb húzásoktól sem.
A nő nem felelt, mérlegelte a szavakat.
– Itt a gyengéket elnyomják és eltapossák. De aki elég erős, az talpon marad, és az emberek köré gyűlnek, hogy vezesse és megvédje őket.
– Van benne igazság – felelte Ryana – De nekem vannak elveim. Engem tisztességes embernek neveltek, és nem tudnék megtámadni karavánokat, ahogyan azt ti is teszitek.
– Mi csak fizetséget kérünk azért, hogy a területünkön átkelnek. A kereskedők persze más tészta. Azok mindig durván bevédik a cumójukat, és tuti van a ti tankotok alatt is pár kiló plasztik, ami egy gombnyomásra képes elsöpörni egy húszméteres körön belül mindent.
– Jeremy sohasem … – ellenkezett volna Ryana, de jobban belegondolva, Jeremy ritka nagy geci volt, és simán kinézte belőle, hogy eltitkoljon előlük egy ilyen „apróságot.”
– Mellesleg miért tartotok vele?
– Mi … nos … Neki köszönhetjük, hogy élünk. És … mivel ő mentett meg minket, ezért a tulajdonává váltunk. Végülis így sokkal kényelmesebb, és nem nagyon korlátoz minket semmiben …
– Ha te mondod … mindenesetre előbb lennék egy Pörölyharcos talpnyalója, mint egy kereskedő verőembere.
– Nekem se tetszik a dolog. Kurvára nem. De Amíg Arina azt mondja …
– Mi a fasz köze van Arinának ahhoz, hogy mit csinálsz?
– Semmi. Illetve … erről nem beszélhetek.
– Miért nem? Hadititok, vagy mi?
Ron nem gondolta komolyan, de Ryana akaratlanul is úgy vette.
– Igen.

A férfi arcáról lassan lehervadt a mosoly. A nő észrevette, hogy hibázott, de a férfi megelőzte.
– Katona vagy?
– Nem látszik rajtam?
– Errefelé egy ruha semmit nem jelent. A ruha egy eszköz, ami véd a hidegtől és a sérülésektől. És melyik seregből?
– Az Egyesült Földi Légióból.
– Értem. Régen én is ott szolgáltam. És még a csapatból páran.
– Dezertáltatok?
– Innen nem jutnak ki a jelek, a bolygó elektromágneses torzítása miatt. Tulajdonképpen, aki ide lekerül, azt kapásból eltűntként kezelik, míg nem jelentkezik. De gondolom, ezt te is tudod.
– Persze. De nem válaszoltál a kérdésemre.
Ron megköszörülte a torkát.
– Ez a bolygó szabad. Ide a valóságban nem ér el a Légió vagy a Mars Ellenállás marka. Ennek a bolygónak saját törvényei vannak, és ő maga uralkodik a lakói fölött.
Ryana elgondolkodott az elhangzottakon.
– Nem akarok ennek a faszkalapnak a gennyes markában megdögleni.
– Szállj ki.
– Nem tehetem!
– Arina miatt?
– Nemcsak ő … mindhárman … Ő, Nitty és Jetta is. Nem akarom őket elveszíteni.
– Értem.
– Lassan el kéne indulnunk visszafelé. Lehet, hogy aggódnak miattunk.
– Ide hallom a kacagásuk. Szerintem tudják, hogy jól vagyunk, és várnak.
– De ha őket hallani idelent … akkor … – Ryana lassan elpirult.
– Hehe … na igen. Van egy olyan érzésem, hogy holnap majd el kell mesélnem nekik mindent, különben nem hagynak békén.
– M- mindent?
– Mindent, ami érdekli őket. De nem hinném, hogy az foglalkoztatná őket, hogy miről beszéltünk.
Ryana tovább nézte a csillagokat.
– Tudod … ezt szívesen folytatnám veled. Ezt az egészet. Nem gondoltam, hogy van köztetek értelmes ember is. Bocs azért, ahogyan veled és a barátoddal viselkedtem.
– Tulajdonképpen csak fel akartalak dobni, mert olyan búskomor voltál …
– Azaz ez a ma esti egy jó kaland volt mindkettőnknek – sóhajtott Ryana – de véget is ér, amint visszamegyünk a táborba. Bassza meg. Megint kihasználtak.
– Nem kéne így lennie …
– Végülis már kezdem megszokni, hogy mindenkinek csak a testem kell – folytatta ironikus mosollyal a nő.
– Kapd be.
Ron azon kapta magát, hogy Ryana a kigombolt nadrágja fölé hajol, és a dákója végét szopogatja.
– H- hékás … ! – hebegte a férfi meglepetésében, de a nőt csak még jobban felkorbácsolta az erőtlen ellenállás.

Ron a könyökére támaszkodva próbált felkászálódni, de Ryana olyan jól végezte a dolgát, hogy a testéből lassan elszállt az erő, és a feje hátrahanyatlott.
Élvezettel morogva és sóhajtva adta meg magát a nő ajkainak és ölelő nyelvének. Ahogy érezte, hogy közeledik a csúcshoz, csak annyit tudott kinyögni:
– … Ryana! – majd a két másodperccel később telelőtte a nő száját. Ahogy az élvezet alábbhagyott, és kitisztult a feje, Ryana kéjesen végighasalt a testén.
– Ez jól esett – válaszolta a nő, majd letörölte a nyálat az ajkáról, és elégedetten a férfira mosolygott.
– Kicsim … – felelte még mindig zihálva Dingó.
Ryana kuncogni kezdett, majd kacagásban tört ki. Aztán lassan elkezdtek peregni a könnyei, és nevetése sírásba fordult.
– Nem akarom, hogy ez az éjszaka véget érjen! – fúrta a fejét Ron mellkasába.
A férfi átölelte, a nő zokogását pedig lassan elnyomta az álom.
Hasonló történetek
3261
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3672
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Pi-Tec ·
Javaslom mindenkinek, hogy a PROLÓGUST (KF00) is olvassa el, hogy tisztábban lássa a helyzetet.
firkasztunder ·
Igen igen, de én már igazából azt várom nagyon, amikor majd már felkerülnek olyan részek is, amik eddig még nem, mert az érdeklődésem már fel van keltve, csak várom nagyon a folytatást !!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: