Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: Pályaudvar



A férfi mindig hamarabb ért az állomásra, s míg várta, hogy beálljon a vonat, a márciusi hóesésben a pályaudvarra érkezőket nézte. A nő, bár sietett volna a hóverésből, elkapta a férfi tekintetét:
- Vár valakit?
- Mondja, kérem, ez a martonvásári vonat?
- Nem, ez a dunaújvárosi. Martonvásárra indulna?
- Nem, Komáromba.
- Akkor jó utat, viszlát!
- Viszontlátásra!
A hó másnap is esett, a férfi újra a peronon állt, amikor a nő feltűnt. Nem szóltak egymáshoz, csak egy néma mosollyal üdvözölték egymást.
Naponta ha tíz másodpercekig látták egymást, s a férfi ezekből a pillanatokból vélte megismerni a nőt. Milyen a frizurája, a ruhái, léptei dallama, milyen szép a mosolya…
És egy hét után összegyűjtötte minden bátorságát; amikor a nő feltűnt, követni kezdte.
- Jó napot.
- Jó napot – köszönt vissza a nő anélkül, hogy lassította volna a lépteit. – Még mindig a martonvásári vonatot várja?
- Nem, már a dunaújvárosit.
- Engem?
- Igen. Minden reggel néztem, hogyan fut el előttem.
- Igen, sietek a munkába – nézett a nő az órájára.
- Valamikor meghívhatnám egy kávéra?
- Állomáson nem ismerkedem.- Pedig már megismertem.
- Abból, ahogy a munkába rohanok?
- Igen.
- Az csak egy álomkép, nem én.
- Ezért szeretném megismerni.
- Ezt nem akarom. Inkább megmaradok ideálnak.
- Köszönöm. Viszlát!
- Viszlát – mondta a nő, s eltűnt a tömegben.
Másnap reggel a férfi újra a peronon állt, s nézte a nőt. Mikor feltűnt, találkozott a mosolyuk.
A nő mosolya ezt mondta: „jó, hogy valaki vár rám.”
A férfi mosolya így válaszolt: „jó várni valakit”.
S a piszkos esőfelhők felett elmosolyodott a nap is.
Hasonló történetek
3650
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4479
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
magnetize ·
Aranyos :)
Rozványi Dávid ·
köszönöm :-)

Petur ·
A végére én is elmosolyodtam.
Rozványi Dávid ·
reméljük, mindannyiunk életében ki fog sütni a nap :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: