Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kapuk

19 év.Amiből 3 az övé volt.Szép volt?Csodás volt!De miért volt az?Talán ha az ember ezen gondolkozik egy kapcsolat végén,akkor jobb lesz.
Kezdetben mindig ott a vég,ahogy párszor ezt már leírták,megénekelték!Hogy is lehetne feldolgozni akkor ezt?Talán ha a kezdetből indulunk ki?Vagy ahogy a buták csinálják,zárjunk le egy történetet a végével?Mind rossz?Folytassuk egy visszatérő rémálomként a történetet?Mert vége lett valamiért,valami olyan dolog miatt ami rossz.Nem csak nekem,neki is.
15-16 évesek voltunk.Elkezdődött,úgy mint egy regény.Egyikünknek se volt akkor még története ...
"A sors talán azt akarja,hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz,mielőtt megismered az igazit,hogy mikor ez megtörténik,igazán hálás legyél érte."Hát velünk a sors volt olyan kegyetlen,hogy a "nem megfelelő" emberektől megfosztott minket,így nem is lettünk hálásak se a sorsnak,se egymásnak.
A kedves olvasó ezt most egy szokásos fiatal,fájó,nyálas,"tini" szerelemnek fogja fel és lehet hogy már az elején abbahagyta a történetemet.De csak gondolj bele...!Gyerekként kezdesz valamit,valami jót,egy álmot,és felnőttként ébredsz föl belőle.És mindeközben körbevett,és körbevesz a valóság.De az ember miért is ébred fel egy álomból?Talán azért,mert eleget álmodott már?Vagy mert nem azt álmodja már ami nyugalmat hoz?És ez a két kérdés miben tér el egymástól?
Együtt nőttünk fel.Mindenben együtt nőttünk fel!Együtt tanultunk meg szeretni egy másik embert,együtt tanultunk meg megfelelni a valóságnak,együtt tanultunk meg bántani,és együtt tanultunk meg kibékülni!
És egy fél év alatt a valóság tönkretette álmunkat,és azokat a képességinket melyeket együtt tanultunk.Mi volt ez a gonosz valóság?Egy cél,melyet más utakon akarunk elérni.
Hasonló történetek
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: