Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kapcsolatom kezdete

Hosszú idő telt el az első találkozás óta, amit több is követett már, de eddig csak nyilvános helyen találkoztunk. Ez alkalommal mást terveztünk. Az ebéd után meghívott magához egy kávéra.
Vártam az ebédet, hogy mihamarabb találkozzam vele és eljussunk a kávézásig vagy inkább hozzá.
Kíváncsi voltam, milyen lehet a lakás, ami esetleg többet elárul róla. Készülődés közben csak ő járt a 
fejemben. Sok időt szántam a felkészülésre, mert a kávénál azért többet terveztem. Az egész délutánom
szabaddá tettem. Hosszan zuhanyoztam forró fürdőt véve és látványos íveket vágtam szőrzetembe, hogy kiemelje a falloszom alakját. Simára készítettem magam, hogy kívánatos legyen már első alkalommal.
A tevékenység erekciót okozott, amit a zuhanyrózsából kiáramló forró víz tovább fokozott. A farkam lüktetett
az elképzelt események sorától. Játszottam magammal, de nem akartam az első alkalmat így eltolni.
Régebben, amikor játszottam magammal el tudtam érni, hogy a csúcsot elérjem annélkül, hogy nedveimtől megváljak. Ezt szerettem, mert így megmaradt a vágy. Miután elkészültem és vágyam is alább hagyott tovább tudtam lépni az öltözködéshez. Szabad stílusú elegáns öltönyt vettem fel fehér inggel. Kicsit konzervatívnak tűnhet, de szeretem ezt a stílust. Jól érzem magam öltönyben, könnyen tudok mozogni benne és tiszteletet parancsol. Sikerült egy szabóval a testemre igazíttatni, hogy ne csak zsákot hanem öltönyt viseljek. Sötét szürkében és fehérben indultam a randira.
 
Elbújtunk az olasz étterem egy szegletében nyugodtan beszélgetni.
Kellemes családias volt a légkör, ahogy máskor is! Halk zene mellett kellemesen társalogtunk.
Az ételek nem kötöttek le, de az ebéd végére azért jól laktam. Szerettem volna desszertet is rendelni, de
bályos társam arra utalt, hogy ezt majd inkább nála. Állítását megerősítette egy hosszú csókkal, így több győzködésre nem volt szükségem. Vágytam rá és ugyanez a vágy áradt belőle is. Elofgyasztottuk a maradék fehérbort és három óra tájban elindultunk hozzá. Sétáltam volna, de ő a taxit választotta. Beültünk hátra mind a ketten. Jó kedvvel és felpezsdült vérrel ültem mellette. Végigsimított a lábamon egészen a falloszomig, ami ettől az árnyérintéstől is méretesebbre dagadt. Magamhoz húztam és csókoltam, smároltam. A nyelvünk táncot járt a szánkban. A hajába túrtam ujjaim, ahogy ő is az enyémbe az övéit.
Éreztem egy kis szúrást, de nem tudtam ezzel törődni, amúgy is csak a gyűrűje volt, gondoltam.
Száguldottunk át a városon. Suhantak el mellettünk a házak. Árnyak és fénycsíkok váltották egymást, miközben egymásnak estünk a taxi hátsó ülésén. Hátradőltem, hogy élvezzem duzzadó farkamon a kezének simogatását, miközben mellét símogatva vártam, hogy bimbója a számba tévedjen. Élveztem az együttlétet, a suhanást, a fényeket, a város zaját hátradölve az ülésen...
 
 
Megfájdult a hátam és zsibbadt a kezem és lábam is. Kissé hűvös volt. Magamra akartam húzni a takarót, de nem tudtam. Végre
összeszedtem magam ahhoz, hogy gondolataim szabályozottan végigfussanak bennem és érzéseim tudattá váljanak, hogy nem tudok mozogni.
Sőt nem is ágyon fekszem. Kitisztult a látásom is és meglepődve észleltem, hogy egy szexuális falóhoz vagyok kibilincselve.
Hasam a ló hátán lévő bőrhöz tapad, ingem lóg rajtam, majdnem széttépve, cipőm mindkét darabja elém téve és nadrágom is a bokámra húzva.
Akartam szólni, de nyögésen kívől több nem jött ki a torkomon. Egy szájpecekkel volt kifeszítve nyelvem.Tisztuló szememmel kémleltem a szobát,
de ettől az érzékszervemtől is megfosztottak egy nagy fenékrecsapással, amit éles fájdalom kísért majd hátulról egy kéz szemfedőt helyezett
szemeim elé. 
- Ne félj kedves, hamarosan kimelegszel. Hallottam és kissé pánikolva vártam a történéseket.
A fenekem sajgós felét most simogatás váltotta fel. Először a farpofám egyik majd másik felét símogatta meg, ami értelemszerűen kellemesebb volt,
mint a fenekelés. Ez tetszett, hogy a vér kezdett megindulni bennem a hímtagom felé de a pegyhüttség nem múlt el.
Valaki elkezdte símogatni a fejem is, ami ismét meglepetéssel vegyített érzékeny impulzusokkal gazdagított. Szerettem volna látni mi is történik, 
de nem volt rá lehetőségem, így csak remélni mertem, hogy az újdonsült kezek csínos hölgyeménnyel párosul.
Feszesen próbáltam úrrá lenni a kényszerült helyzetemen, de tehetetlenségemben nem volt mit tenni, mint feladni, és hagyni, hogy a testem átvegye
az agyam felett a kontrollt.
A számban összegyűlt nyál kezdett kifolyni a golyón át, nem lehettem túl szép látvány.
Simogatja valaki a falloszom. Már hárman játszanak velem? Mit tettem vagy mit kell majd nekem ezért tenni?
Meleg szorítás fogta át a makkom és lágy símításokkal mozgott rajta előre hátra próbálva kemény életet lehelni belé. Ajkak tapadtak a golyómra,
majd kellemetlen erővel szippantotta az ajkaiközé, hogy felhördülésemet elnyelje a szájpecek. Izgalmas és fájdalmas is volt.
A kiszolgáltatott testem hátsó felén a kéz elernyesztette már a farizmaim és késlekedés nélkül tágította az ánuszom. Szeretem, ha izgatják
a gátamat.
A szemeim majd kiugrottak, amikor nem csak izgatta a lyukam, hanem egy hosszú kemény tárgyat teljes bevezetés nélkül feltolt a fenekembe.
Ezt a megnyilvánulást egészen a gyomromban éreztem. A golyóim feljebb csúsztak a farkam megverevedett és vágycseppekkel lucskosította az izgató kezeket.
a fenekemben lévő mozgás hörgésszerű hangokat szűlt a torkomból, ami nem tudott eljutni hozzájuk. 
Akartam ma szexelni, de talán nem ennyire. Ez a dögönyözés új volt.
Valaki egy dildóval tágítja a fenekem, veri a kanos farkam, és kellemes fejmasszázsban részesít.
Végre oldódik a szájpecek. A labda koppan a padlón. Mély lélegzeteket veszek és próbálom visszatartani a csorgó nyálam. Szólásra nyitom a szám, de az eddig
símogató kéz megfogja államat, nyitva tartja és ismét teletömi, egészen a torkomig.
A hányinger kerülget, mire végre felfogom, hogy egy méretes farok került az ajkaim közé és a símogató kéz marokra fogva fejem tolja magára a szám.
A picsába, ezt ne, erről nem volt szó. Már eljut az íze is hozzám, miközben érzem, ahogy túl mélyre dugja makkját a számban. Sós ízét átveszi a nyálam
és az előváladékának keveréke.
Mindent egybevéve, testem élvezi az aktust, mert falloszom keményre dagadt, amin valaki furujázik. Seggem már nem áll ellent a méretes támadásnak és 
a méretes farok sem vált ki belőlem hányásreflexeket.
Egyre gyorsul a farok a számban. Nem tudok mit tenni ellene, így csak hagyom magam. Érzem a hogy duzzad, duzzad és kész. A nyelvemen landol, majd a torkomig ér 
és próbálok levegőt kapni. Nem hagyja. Magára húzza a fejemet és az egészet belém lövelli. Nincs levegőm, kezdek az ájulás szélére kerülni. 
Lehet, hogy el is ájultam, mert eszmélésemre, érzem a sperma savanykás ízét, és a ragacsot, ami az arcomhoz tapad.
Még mindig szopja a farkam, ami jó, de a seggemet kellemesebb érzés váltotta fel. A farpofámnak és a heréimnek másvalaki heréi csattannak, és izzadtság tapasztja hozzám
a másik hímet. Basszák a seggem!!!
Ez a felismerés ismét új, de a farkamban lüktető erő nem hagy erre koncentrálni.
Farkam megdagad, és pulzálva lövelli ki magából az anyagot. Ánuszom megfeszül és talán ez az ami lökést adott a fenekemben lévő fasznak, mert megtölti seggem az anyagával.
Ez az érzés hosszabbítja az orgazmusom és meg is sokszorosítja. Ez a pillanat elfeledteti velem kiszolgáltatottságom és elröpít az élvezet egy új fokára.
Kicsusszan belőlem a pénisz és fenekembe hűvös fuvallat árad majd lassú csermely patakzik végig a combomon. 
 
Az élvezet elszállt. Maradt a hideg, a megaláztatás érzése, és még mindig ide vagyok kötözve.
Gondolataim kérdéssé generálódnak, de mielőtt sikerrel járnék egy tűszórás a fenekemben hallgatásra kényszerít...
Hozzászólások
kamilla10 ·
Ez homo történet. A "szexuális faló" mókás kifejezés. Biztosan van valami komolyabb neve. A régiek már tudják, de az új olvasóid figyelmét felhívnám arra, hogy ha a böngészőben töröljük a cookie-kat (sütiket), akkor annyiszor lehet szavazni ahányszor kedvünk van. Ebből kifolyólag persze sohasem lehet tudni hogy egy történet tényleg jó vagy csak az írója pontozta fel esetleg valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le.
Gábor Szilágyi ·
Még csak a cookiekat sem kell torolni, naponta lehet ujra kedvelnj vagy nem

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: