Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Materdoloroza: Írtam időutazós történelmi sor...
2024-10-12 23:27
Titti26: Én nem így látom! Nekem is min...
2024-10-12 22:54
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland a fürdőszobában

Este 10 óra.
- Fáradt vagyok! - szólt hozzám a kedvesem.
- Én is - jött rögtön a válasz.
- Van kedved fürdeni? - kérdezte
- Naná! Ha akarod...
- Gyertyafényes?
- Gyertyafényes! Jöttek az előkészületek, vittünk gyertyát, és finom illatú habfürdőt. A fürdő készült, és én elkezdtem simogatni a hátát. Tudom, hogy ezt nagyon szereti, és most is próbálta elrejteni, de én a fürdőszoba tükrében láttam, hogy behunyta a szemét. Élvezte, ahogy kényeztetem, de nem szólt semmit. Lassan belemerültünk a kádba, és egymással szembe feküdtünk. A lábammal simogattam, a combját, és egyszer csak a combból belső comb lett. Becsuktam a szemem, és emlékezetből bandukoltam a csodaszép lábon. Egyre feljebb. Elérkeztem a szeméremdombhoz is, és próbáltam megfogni a kis szőröket a lábujjammal. Egyszer csak hirtelen, de gyengéden a lábujjamat végighúztam lefelé a kis vájaton, és izgatni kezdtem. Lábujjammal megkerestem a kis lyukacskát, és azt kényeztettem. Ami engem illet, már teljesen fel voltam tüzelve. Ágaskodó férfiasságom, már - már kikandikált a habok közül, amit nem nézett a kedvesem tétlenül. Gyengéden lemosta róla a habot, és elkezdte nyalogatni. A hátsóm alá tette a kezét, és úgy nyalogatta egyre nagyobb élvezettel. A pislákoló gyertyák fényében egy csoda volt ami történt. A feje le-föl járt, de nem hagyta abba egy pillanatra sem. Rám nézett, én rá és látta, hogy nincs messze a vég. Egyszer csak jött az az ismerős érzés, ami mégis mindig más, és más. Zihálni kezdtem, és megtörtént amire annyira vágytam már napok óta. Csak néztem, hogy mit csinál, de a gyönyör pillanatában sem hagyta abba. Folytatta, és az összes nedű eltűnt a torkában.
- Huh - mondtam.
- Jó volt? - kérdezte lágyan odahajolva, kicsit rekedtes hangon.
-HUH... - hangzott egyértelmű válaszom...

Hogy mi történt ezek után bent a hálószobában? Az egy másik történet....
Hasonló történetek
30478
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26528
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
Hol a folytatás?

Regi Baba ·
Szerintem ez nem volt valami nagy szám!Ez max. a férfioldalon lett volna jó!!!!De ez a Nöi!!!!!HAHÓÓ!lLegközelebboda írkáld a szopatós történeteidet!!!!!!

biggy_1 ·
S Z A R !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: