Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Impresszió

Minden kék volt körülötte.
Kék és… hamuszürke. Tökéletes és élettelen.
Egy kék szirmú rózsa az úton. Megbámulta és erős, vérfagyasztó érzés tolult a gyomrába.
Hatalmas csattanás. Idegtépő reccsenés követi.
Fiatal lányt elgázolt egy autó.
Dermedten bámulta a kifacsarodott testet. Megüresedett szemeket. Halott kék szemeket egy hamuszürke arcban.
Támolyogva, ocsmány szürkeséget hányva kóválygott le a metróhoz.
A szerelvény úgy csikorgott az örök sötétségben, mint az előbb látott lány gerinccsigolyái, amik elcsúsztak egymáson, majd halk roppanással elpattantak.
Próbált aludni, valami másra gondolni, de akkor észrevette a fiút vele szemen az ülésen.
Szűk szemeivel és halott-sápadt arcával őt bámulta.
Csak ők voltak az egész kocsiban, talán az egész alagútban csak ők rohantak ketten valami bizonytalan tátongó sötétségbe.
És akkor a fiú furcsamód szelíd mozdulattal letépte magáról a kék inget.
Hófehér, széles mellkasán, hatalmas tetoválás folyt szét bordái árkában, mint a tinta.
Egy angyal, nagy, heges szívvel a mellkasában.
A fiú még mindig őt bámulta.
Az angyal suhogva széttárta a szárnyait, a szívén felszakadt a heg.
Meleg csiklandozást érzett az ujjain, lenézett kék kesztyűs kezére. Sűrű, sötét cseppek hullottak a szövetről.
Vérzett.


Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
2699
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Mindig sejtettem, hogy a metrón bármi előfordulhat. Már a színe is - szürkébe hajló kék -, mint a novelládé! Ilyen lehet egy zaklatott álom, képek váltakoznak, szerencsére én mindig szépeket álmodom... olyankor lány tépi le magáról az inget. Nem tudom, a nyomasztón, s a mégsem vagyunk egyedül-érzésen kívül akartál-e még valamit ábrázolni, de a hangulatot nagyon eltaláltad, s tetszett, hogy elkerültél minden felesleges hatáskeltést vagy magyarázkodást. (A "szemen" biztosan "szemben" akart lenni!)Jól megírtad, tetszett!

D.S. ·
Tetszett a látomásod.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: