A férfiak meglehetősen furcsa hozzáállásáról.
Az ágyban ülök nyakig betakarózva, egy könyvet olvasok.
Motozás, ajtócsukódás, cipzár ciripelése, két hatalmas sportcipő lerúgása és koppanása. Elmosolyodom, folytatom az olvasást. A farmer halk hangja, ahogy az izmos lábak tulajdonosa sietős léptekkel bejön a szobába.
- Szia - hadarja egy mély férfihang, aztán már csapódik is a fürdőszoba ajtaja. Megjelölöm az oldalt, ahol tartok, becsukom a könyvet és felkászálódom az ágyból. Ez a férfi sunnyog valamit.
Lábujjhegyen az ajtóhoz lépek, aztán egy hirtelen mozdulattal lenyomom a kilincset. Mindkettőnktől meglepett kiáltás hallatszik: tőle azért, mert rájött, hogy elfelejtette bezárni az ajtót, tőlem pedig a meglepetéstől, hogy nyitva találtam azt. Legalábbis első pillanatban még ez a meglepetés tárgya, egészen addig, amíg meg nem látom az arcát.
- Atyaisten, mi a francot csináltál magaddal?!
A bal szeme feldagadt, a szája felszakadt, jobb alkarján hosszú és csúnya horzsolás húzódik. Szőke haja csapzott, a homlokán éktelenkedő sebből vér szivárog.
- Csak pár apró karcolás - közli hősiesen és beleköp a csapba egy kis véres nyálat.
- Pár apró karcolás? - visszhangzom felháborodottan. - Úgy nézel ki, mint, akit alaposan meggyepáltak.
- Nem ez lenne a véleményed, ha látnád azt, akit én vettem kezelésbe.
Persze Rambo.
- Na jó, akkor cipőt vissza. Megyünk a kórházba.
- Cicám, túldramatizálod a helyzetet.
- Vér csöpög a fejedből és kaptál egy olyan monoklit, hogy hónapokig nem megyek veled állatkertbe, mert félek, hogy rád indul egy kiéhezett pandalány. Amekkora mázlista vagy még egy bordád is eltört.
- Nem tört el semmim, jól vagyok. Túléltem már ennél szörnyűbbet is - elmosolyodik, átölel.
- Tudod, elpusztíthatatlan vagyok. Nincs az az isten, aki miatt nekem feküdnöm kéne!
5 hónappal később
Fülsértő trombitálásra és elhaló nyögésre ébredek.
- Minden rendben? - motyogom álmosan, begyógyult szemmel tapogatózom emberem után.
- Nagyon beteg vagyok!
A szemeim azonnal tágra nyílnak, hirtelen ülök fel az ágyban, hozzá hajolok.
- Mi a baj?
- Fáj a fejem meg a torkom és folyik az orrom. Szörnyen rosszul érzem magam. Biztos lázas is vagyok.
Kikelek az ágyból, hozom a lázmerőt, keresem a szopogatós torokfertőtlenítőt, aztán felteszem a teavizet.
- Nem vagy lázas, még hőemelkedésed sincs - mondom a vékony higanyszálat vizsgálva.
- Pedig nagyon rosszul vagyok.
- Meg vagy fázva - nevetek fel.
- Mi olyan vicces ebben?! - néz rám mártír arccal.
- Az, hogy amikor kanállal kellett összekaparni a járdáról és úgy néztél ki, mint egy kétlábon járó szivárvány, lazán annyit közöltél, hogy pár karcolás. Most pedig szinte semmi bajod, mégis a halálodon vagy.
- A megfázás komoly dolog! - közli karbatett kézzel, durcásan.
A teafőző fütyülni kezd, felkelek az ágy széléről.
- Rendben Terminátor, mindjárt hozom a citromos teádat. Csak meg ne halj addig nekem - kacsintok rá.
- Ugye tudod, hogy nem a kedvességed miatt szerettem beléd?!- kiabál utánam, én pedig görnyedezve az elfojtott nevetéstől a tűzhelyhez lépek és teafiltert lógatok a forró vízbe.
- Ne aggódjon a kis beteg, már úton van a felmentősereg! - sipítom a konyhából. – Remélem, meg tudod várni, amíg elkészül, nem venném a lelkemre, ha miattam lehelnéd ki a lelked.
- Ó, ha most fel tudnék innen kelni, milyet kapnál...!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások