Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Idös Ember Nem Öreg Ember

Idös Ember Nem Öreg Ember legalább is nem annyira, hogy ne tanulna az ifjaktól. Szeptember elsö heteben egy 21 éves ifjunak támadt egy nagyszerü és egyszerü ötlete arról, hogy fizesse ki a sok ezer font tandiját. Felosztotta képernyöjén található ‘pixeleket’ és darabját $1 áruba bocsátotta a www.MillionDollarHomepage.com lapon.

Ez az ötlet nem veszett el hazánkban élö Amerikai hölgyön akinek annyira megtetszett az ötlet, hogy azonnal lemásolta. Még csak nem is kapzsi – talán mert már tandiját kifizette az évek során – és a pixeleket 25 centért lehet vásárolni, hogy az elkövetkezö 5 évben a vásárlók hirdetése a lapon (www.MillionDollarSeniorAid.com) jelen legyen.

Az elmult 6 hét során közel száz ilyen lap készült különbözö témákkal de az egyetlen Magyar versenyzö a felül emlitett www.MillionDollarSeniorAid.com. Miként más divatőrületek is, ez is gyorsan fut fel, és ha eddig még nem készítette el millió dolláros honlapját, talán ma már el is késett vele – az azonban lehetséges, hogy itt az Ön alkalma hirdetni ezen a honlapon, amely eljuttatja Önt és üzletét a nyilvánossághoz.
Hasonló történetek
3841
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4511
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: