Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Idegbeteg - A szavak ütőereje

Élőtlen élők voltak.
Körbe vettek és lerohantak.

Egyikük arcára emlékszem. Félelmetes arc volt, női arc. És csak őt láttam. Barátom húgának arcára emlékeztetett.

Halálfélelmem volt.
Mintha megérezte volna, előkapott egy injekciót.
Én megőrültem, küzdöttem volna ellene, de 3 tiszta szót súgott felém: "Ez csak nyugtató."
De inkább csak a hangja volt nyugtató. Olyan nyugalom áradt szét bennem, hogy még küzdeni sem akartam, inkább hinni.
Hinni, hogy minden jobb lesz.
És beadta az injekciót.
Én sem tudom, hogyan haltam meg, de boldog nyugalomban voltam.
A két férfi két oldalamon volt, velem szemben a nő. Nem tudom, hogyan haltam meg, de érzem a zsigereimben mi történt, hogy ki tette.
A jobb oldali férfi ugrott rám és végzett ki.

És meghaltam, nem volt tovább élet, nem volt szenvedés, de boldogság sem.

És felébredtem. Kinyitottam a szemem.

Most írás közben, most, mikor mindezt leírtam, mérhetetlen düh árad szét bennem. Nem tartom tisztességesnek, hogy én mégha csak álmomban is, meghaljak, miközben olyan emberek, akiket túl jól ismerek, élnek tovább. Még akkor is boldogok, amikor szenvedniük kellene.

És ma reggel elindulok. Üvöltök és rikoltok a vad dühtől. Senki sem hallott még ehhez fogható borzalmas hangot.
És ma reggel elindulok. Nem lesz többé boldogság, de remélem szenvedés annál több. Nem tudnak semmit, pedig hiszik, hogy mindent tudnak.
Hiszik, hogy bármit mondhatnak.
És nem lesz semmi, nem fogja megtorolni senki, hiszen eddig sem tette senki.
Senki sem lépte meg azt az utolsó lépést.
Hát Nagy Emberek, egy Senki elhatározta magát.

Ma lesz az a nap, amikor nem mosolyogni fogtok, hanem ti is üvölteni.
Üvölteni a félelemtől, mert eljött a lángoló szemű halál.
És ordítani a fájdalomtól. Attól a fájdalomtól, amit eddig adtatok, de most az összest visszakapjátok.
Örülhetnétek, hogy majd a halál megvált titeket, de én még oda is követni foglak titeket. Ami megváltásnak ígérkezik, őrületbe kerget.

De megérdemlitek, nem vagytok méltók az emberi nevetekre.
Hasonló történetek
4018
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4067
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

csotrogány ·
Csak egyszer lehet meghalni a valóságban, de onnan többé már nincs visszaút. Álmodni lehet róla, de nem érdemes. :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: