Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hozd a sajátod


A pár délben, a megbeszélt időben sétált be az étterembe. Egymás kezét fogták, de intimitás helyett inkább megerősítést kerestek a másik jelenlétében. Bejelentkeztek a hostessnél, aki egy kicsi, de jól felszerelt irodába vezette őket. Az irodában levő szmokingos, szemüveges férfi üdvözölte őket. A pár férfitagjával kezet fogott, a csinos, barna hajú, rövid vörös estélyiben levő nőnek kezet csókolt. A nő arckifejezése nyugodt volt, de a sötét szemek kíváncsian derítették fel a szobát.

-Üdvözlöm Önöket a MacDougall-ban Mr… ah…Hutchinson és Miss Clayton!

-Nyugodtan szólíthat Bill-nek. - mondta a pár férfi tagja, akire leginkább a “masszívan jóképű” kifejezés illett. Nyilvánvalóan az a típus volt, aki magára vonja a figyelmet a bárokban és ezzel ő is tisztában volt, de most egy kicsit zavartnak tűnt.

-Engem pedig Victoriának - mondta a nő lágy, de magabiztos hangon.

-Rendben. Én James Rogan vagyok, a MacDougall’s Fine Dining fogadó ügyintézője. A vacsorafoglalásuk este hétre szól, úgyhogy van elég időnk a szükséges előkészületekre.

-OK - válaszolt Bill Hutchinson. Nem azért, mert szólni akart, hanem mert látta, hogy házigazdájuk valami választ vár.

-Először is… Ha jól értettem, a MacDougall “Hozd A Sajátodat” ínyenc vacsorája iránt érdeklődnek.

-Így van - válaszolta Victoria a partnere helyett, akinek láthatóan nem volt kedve válaszolni.

-Nagyszerű. Biztos vagyok benne, hogy mindketten elégedettek lesznek. - mondta Mr Rogan, de széles mosolya csak visszafogott, udvarias gesztussal lett viszonozva, ezért ő is visszafogottabban folytatta:

-Mindenekelőtt azt kell tudnom, hogy melyikük csatlakozik hozzánk a konyhában.

-Ez én leszek - felelte Victoria magabiztos viselkedése ellenére kicsit elpirulva.

-Kiváló döntés. Mesterművet tudunk alkotni önből - lelkesedett az ügyintéző, de a lelkesedését csak nyugodt, elnéző pillantások fogadták, ezért maradt formális:

-A jogi procedúrán kell először átesnünk.

-Rendben - mondta Victoria meglepetés nélkül.

Az ügyintéző elővett egy hosszú formanyomtatványt.

-A neve? - kérdezte.

-Victoria Jane Clayton.

-Életkor?

-Huszonhárom.

-Állampolgárság?

-Egyesült Államok.

-Személyi azonosító?

-40-932-5672

A kérdezősködés folytatódott, amíg Miss Calyton statisztikai adatai gondosan rögzítve nem lettek. Többek között igazolást kértek tőle arról, hogy negatív eredménye van HIV, hepatitis és több más betegségre. Azután olyan kérdés következett, ami felkeltette az eddig unatkozó Mr Hutchinson figyelmét.

-Mi a kapcsolata Mr Hutchinson-nal?

Victoria egy pillanatig tétovázott, majd azt felelte:

-Barátnő.

Mr Hutchinson tisztázási céllal hozzátette:

-Intim viszonyban vagyunk, de a motivációnk kezdettől fogva inkább kulináris volt, mintsem romantikus.

Ettől Miss Clayton zavarba jött és újra elpirult, de az interjú folytatódott.

-Értem…És mióta vannak együtt?

-Hat hónappal ezelőtt találkoztunk - felelte Miss Clayton.

-Kezdettől fogva azt tervezték, hogy hozzánk jönnek?

-Legalábbis valami hasonlóban gondolkodtunk. - mondta Mr Hutchinson kissé türelmetlenül.

Mr Rogan mindenttudó mosollyal nézett Victoriára és azt mondta:

-Azt hiszem tudom a választ a következő kérdésre, de fel kell tennem. Az ok, amiért ma itt vannak: 1. szexuális/érzelmi , 2. valamilyen szolgáltatás ellentételezése , 3. valamilyen adósság törlesztése , 4. öngyilkosság/menekülés az életből vagy 5. egyéb.

-Az első -mondta Victoria és látszott, hogy nem hajlandó megismételni a pont szövegét.

Mr Rogan kiválasztotta a megfelelő nyomtatványt a fiókjából és a több lapos dokumentumot Miss Clayton-nak nyújtva azt mondta:

-Ezt kérem gondosan olvassa el, majd írja alá az utolsó oldalon a megfelelő helyen, és minden lapra is írja rá a nevét!

Victoria lelkiismeretesen nekilátott a kért dolgok végrehajtásának. A dokumentum megkérdezte, hogy teljesen szabad akaratból döntött-e, hogy tisztában van-e azzal, hogy a “Hozd A Sajátodat” ínyenc vacsora szolgáltatás a saját halálával, illetve egyes testrészei feldolgozásával és elfogyasztásával jár majd, illetve elfogadja-e, hogy a MacDougall’s Fine Company-t semmilyen jogi és anyagi felelősség nem terheli a bekövetkező lelki illetve fizikai károk miatt. Miután gondosan végigolvasta a szerződést, aláírta és szégyenlős mosoly
kíséretében visszaadta Mr Rogan-nek, aki azt mondta:

-Mint tudják, szükségünk lenne a legközelebbi rokon beleegyezésére is.

Mr Hutchinson a zakója zsebéből elővett egy Victoria bátyja által aláírt nyilatkozatot, amelyben az egyrészt tanúsította Victoria szabad elhatározását, másrészt közölte, hogy hajlandó Victoria minden személyes tárgyát és maradványát átvenni, bármilyen állapotban is lesznek ezek a vacsora után.

-Nagyon jól felkészültek. Látszik, hogy ezt már csinálták korábban - mondta Mr Rogan.

-Nem, ez az első alkalmam - felelte Victoria szándékosan magára véve a társának címzett megjegyzést. A nő humorérzéke érezhetően oldotta a szobában a hangulatot.

-Most pedig a vendégek…Ha jól tudom, 7-kor érkeznek.

-Úgy van - felelte Mr Hutchinson.

-Hányan kívánnak részt venni a rendezvényen?

-Engem is beleszámítva harmincketten. –mondta Bill.

Mr Rogan a férfi mellett mosolygó szépségre vetett egy pillantást és azt mondta:

-Lesz maradék. Miss Clayton legalább 80 font remek húst fog szolgáltatni.

A férfi úgy kezdett beszélni Victoriáról, mintha nem is lenne a szobában, de a társalgás ezen szakasza jobban izgatta a lányt, mint a korábbi jogi rész.

-Szeretnénk hazavinni a maradékot.

-Semmi akadálya. Csak férfiak lesznek?

-Nem.

-Ez esteben szükségük lesz…hm…valamiféle egyéb felszerelésre vagy egy standard helyiség megfelelő lesz?

-Egy standard szoba megfelel. Mindannyian Victoriára fogunk fókuszálni.

-Rendben. A vendégek az ön barátai, vagy Miss Clayton ismerősei, esetleg mindkettő?

-Nagyjából fele-fele, bár Victoria mindegyiküket ismeri és ő hívta meg őket.

-Szükségünk lesz a vendégek nevére és telefonszámára, illetve mindegyiküknek alá kell írnia egy nyilatkozatot, miszerint a MacDougall úgy lett tájékoztatva, hogy Miss Clayton-nak semmilyen betegsége nincs és nem vagyunk felelősek azért, ha ez mégsem így lenne.

-Természetesen.

-A következő lépés előtt kérnék egy hitelkártyát, hogy a költségeinket biztosítsam vele.

A tranzakció után Mr Rogan túljátszott gesztussal összedörzsölte a tenyerét, majd folytatta:

-Akkor azt hiszem itt az idő, hogy megbeszéljük, hogy mi történjen Miss Clayton-nal.

-Rendben - mondta Victoria és újra elvörösödött, amikor Mr Rogan átnyújtott neki egy laminált menüt, ami színes képekkel illusztrálva mutatta a MacDougall közel tucatnyi alap elkészítési módját.

-Nos? Lenne kedve nyárson sütéshez?

Victoria láthatóan megborzongott.

-Nem szeretnék ilyen extrém dolgot. Az egész testes sütőben sütés felé hajlok.

-Kiváló választás. Megfelel a standard mód vagy lenne valamilyen különleges változtatási igény?

-Nem, a standard mód megfelel. Különösen szeretném az almát a számba. Úgy néznék ki, mint egy sült malac. - felelte Victoria.

Ez a részletezés kicsit személyesnek tűnt a formális megbeszéléshez, de egyik férfi sem tett megjegyzést. Victoria becsukta a szemét és nyilvánvalóan magát képzelte el a tálcán. Az eddigieknél jobban elpirult, de ettől eltekintve nem tűnt zavarban levőnek. Mr Rogan adott neki pár másodpercet, hogy újra visszanyerje önuralmát mielőtt megkérdezte:

-Kérnek valamilyen szószt vagy köretet?

-Valami könnyűt - felelte Victoria és úgy tűnt, elakadt a lélegzete.

-Talán egy könnyű barbecue szósz?

-Igen…valami egy kis mézzel jó lenne.

-Azt hiszem van valamink, ami tetszeni fog. A konyhában majd megkóstolhatja, hogy tényleg megfelel-e.

-Mmmmm… - hallatta Victoria és úgy tűnt, mintha már ízlelné a szószt…és magát.

-Teljes átsütés legyen vagy másban gondolkodnak?

-Nem tudom… Bill! Mit szeretnél? - kérdezte Victoria.

-Közepes átsütés - csatlakozott Mr Hutchinson a párbeszédhez.

-Jól hangzik - mondta Victoria mosolyogva.

-Rendben. Élve sütés lesz? - érdeklődött Mr Rogan.

Victoria azonnal felébredt az álmodozásából.

-Jézusom, dehogy is! Nem vagyok mazochista. Nem akarok élve a sütőbe kerülni.

-Természetesen! A távozáshoz a mi segítségünket kívánják igénybe venni, vagy Bill tegye meg?

Victoria újra kezdett elmerülni fantáziájában.

-Szeretném, ha Bill tenné meg.

-Van ellene kifogása Mr. Hutchinson?

-Nincs. Megteszem a kedvéért. - mondta Bill kissé ádáz mosollyal.

Rogan nem tudta eldönteni, hogy a férfi örömmel várja a feladatot, vagy csak az ár csökkentése miatt ment bele. Az esetleges jogi hercehurcák miatt a bankett költsége jelentősen magasabb lenne, ha az étterem alkalmazottja végezne Victoriával.

-Kérdés még a töltelék.

-Igen. Szeretném, ha lenne valamilyen töltelék - mondta Victoria álmodozóan.

-A belső szerveket külön szolgáljuk fel?

-Igen. Egy sima főzés megteszi.

-És akkor mi legyen a töltelék?

-Bármi ami egy kicsit fűszeres, de nem túl erős.

-Valami köret?

-Nem. Én magamban elég leszek a lakomára.

-Bor?

-Van javaslata?

-Természetesen. A ház speciális vörösbora tökéletesen illene önhöz.

-Rendben.

-A felszolgálás szabad hozzáférésű legyen vagy vannak részek, amiket egyes vendégeknek tartsunk fent?

-Oh..Minden részemre van már jelentkező.

-Valóban? - kérdezte Rogan. Ez egy kicsit szokatlan volt még számára is.

-Igen. Nagyszerű búcsúbulit hoztak össze tegnap este és teljesen felosztottak maguk közt. Látja? - kérdezte Victoria és Mr Rogan-nek mutatta a bal csuklóját, amire filctollal apró betűkkel egy név volt írva. A többi nevet a nő ruhája takarhatta.

-Meg kell vallanom, hogy ilyet még nem láttam. De nem fogjuk tudni elolvasni a neveket, ha elkészítettük.

-Van listánk papíron - közölte Mr Hutchinson.

-Akkor az adminisztrációval készen is vagyunk. Ha lenne kedves levetkőzni Miss Clayton, kezdhetnénk is! - mondta Mr Rogan és egy dobozt húzott elő a nő holmijainak.

Victoria teljesen elmerült a fantáziájában, miközben vetkőzött. Mr Rogan megőrizte professzionalitását, miközben egyre több látszott a nő kiváló alakjából. A keblek nem voltak túl nagyok, de formásak voltak. Ahogy Victoria lecsúsztatta magáról az estélyit a finom lábak teljes fényükben láthatóvá váltak. Miss Clayton gondosan összehajtogatta a ruháját és a dobozba tette. Victoriát láthatóan nem feszélyezte a jelenlétében levő két férfi. Az estélyit
hamarosan követte a dobozba a bugyi, a harisnya és a magas sarkú cipő. Mr Rogan most már látta a többi apró aláírást is a tökéletes testen. A combok közti fazonra vágott szőrzetre nézve megkérdezte:

-Miss Clayton, leborotváljuk sütés előtt?

-Nem. Mike, az egyik barátom kifejezetten kérte, hogy maradjon rajtam. Bill-nek pedig nincs kifogása.

-Rendben. Az ékszereit is le kell vennie.

Victoria lehúzta az ujjairól két gyűrűjét, levette a karperecét, a bokaláncát, a nyakláncát a szív alakú függővel, és gyémánt fülbevalóit majd mindet a dobozba tette.

-Úgy tűnik minden rendben. Az ütemterv szerint van még egy kis extra idejük. Ha szeretnének használni egy hálószobát, akkor van szabad helyiségünk.

-Köszönjük, de nem. Erről már gondoskodtunk, mielőtt elindultunk.

Victoria közbevágott:

-Azt hiszem egy kicsit még most is gondoskodnunk kell róla.

Mr Rogan az irodája hátsó ajtaján át egy hosszú, vörös szőnyeges folyosóra vezette a párt. A folyosón levő majdnem tucatnyi egyforma ajtó egyikéhez sétáltak, ahol azt mondta:

-Csak nyomják meg az ágy melletti gombot, ha készen állnak a folytatásra. Ha egy órán belül végeznek, még kényelmesen tudjuk tartani az időtervet.

Victoria a partnerét a szobába vezette és szinte tépni kezdte róla a ruhát. Mr Rogan alig tudott visszamenekülni az irodájába.

***

A jelző hangjára Mr Rogan visszatért a szobában várakozó párhoz. Miss Clayton fürdőköpenyt viselt, Mr Hutchinson-on az a ruha volt, amiben érkezett.

-Tehát folytathatjuk?

-Igen Mr. Rogan - felelte Victoria szenvedélyes hangon. Határozottan készen állt.

-Remek. Hívom az egyik munkatársamat - mondta Mr Rogan ugyanazzal a professzionális modorral, amivel eddig is kezelte az ügyet.

Nemsokára egy magas, erős testalkatú férfi érkezett fehér pólóban és sötét nadrágban. Mr Rogan bizalmasan azt mondta Miss Claytonnak:

-Őszintén szólva, mi emberek meglepően mocskos teremtmények vagyunk. Mr Stone a következő órában előkészíti önt, hogy minden egészségügyi követelménynek megfeleljen. Ha szeretné, akkor ő és munkatársai a megjelenésén is tudnak igazítani, bár véleményem szerint erre semmi szüksége. Sok sikert Miss Clayton!

Victoria puszit nyomott Mr Hutchinson arcára és követte Jack Stone-t.

-Attól tartok most várnunk kell. Ha követne a váróhelyiségbe, akkor számos szórakozási lehetőséget tudnék ajánlani - mondta Mr Rogan a másik ügyfelének.

***

Egy óra múlva Mr Rogan Bill Hutchinson-ért ment, majd az étterem Vörös Szobának nevezett helyiségébe kísérte.

-Nagyszerűen fog kinézni, biztos vagyok benne, hogy elégedett lesz - mondta lelkesen Mr Rogan és az ajtóban előreengedte Bill-t.

A helyiség nem volt nagy. Akkora lehetett mint egy hálószoba, de azoktól eltérően a padlója, falai és mennyezete csempékkel volt borítva. A padló közepén egy lefolyó volt, a belépésükkel ellentétes oldalon pedig egy dupla szárnyú ajtó.

Victoria Clayton a helyiség közepén várakozott meztelenül, csukott szemmel és békés arckifejezéssel. Láthatóan le akarta nyűgözni a nézőit és ez sikerült is neki. Szinte ragyogott. Vállig érő barna haja lágyabban omlott alá mint valaha. A testének többi része teljesen szőrtelen volt, eltekintve a combjai közti tökéletes háromszög alakra nyírt területtől. Bill Hutchinson a viszonylag durva természete ellenére levegőért kapott a látványtól. Victoria mosolygott, de szemét továbbra is csukva tartotta.

-Mr Hutchinson! Mivel beleegyezett abba, hogy Miss Clayton előkészítésének ezt a fontos lépését ön végzi, talán le szeretné venni a ruháját, hogy ne legyen foltos. Ha nem kíván meztelen lenni, adhatunk egy köpenyt.

-Köszönöm, de nem kell - felelte Bill Hutchinson anélkül, hogy levette volna a szemét sugárzóan gyönyörű partneréről. Már vetkőzött is.

Mr Rogan összeszedte Hutchinson ruháit és azt mondta:

-Mr Stone lesz a segítségére. Ha végzett, a folyosón megtalál. Sok sikert Miss Clayton! Meseszerűen néz ki!

Bill Victoria mellé lépett és átkarolta. A nő kinyitotta a szemét és széles szexi mosollyal nézett rá. A tekintete vággyal és izgalommal volt telített. A jobb kezével megfogta Bill Hutchinson merev péniszét. Egy kicsit támaszként, de inkább azért, hogy jelezze: észrevette a férfi izgalmát.

-Készen állok Bill. Olyan jó leszek! Mindenkit le fogok nyűgözni az esti lakomával. El sem hiszem, hogy végül megteszem - mondta Victoria szinte magának.

Azután a figyelme Bill felé fordult egy pillanatra.

-Azt akarom, hogy igyál a véremből, miközben csinálod!

Bill-t egy kicsit visszavetette a váratlan kérés, de lassan elmosolyodott.
Victoria és Bill egymással szembe fordulva a megfelelő pozícióba állt. A férfi baljával átkarolta a nő vállát, miközben a nő jobb keze Bill vállait ölelte, a bal pedig a férfi csípőjén volt. A nő hosszú selymes lábai a férfi lábai közé nyomultak. Egy pillanatig ebben a végzetes ölelésben álltak, majd Jack Stone egy borotvaéles kést adott Bill szabad jobb kezébe.

Victoria látta a halálos eszközt és az izgalomtól elakadt a lélegzete. Egy utolsó szenvedélyes csókot adott a férfinak, majd becsukta a szemét és lassan hátrahajtotta a fejét. Bill habozás nélkül végighúzta a pengét a nő nyakának bal oldalán. Victoria alig érezte a kicsi, de végzetes sebet, amiből azonnal spriccelni kezdett a vér Bill mellkasára és a padlóra. Bill az egyik sarokba dobta a kést és száját a sebre nyomta. Ivott és ivott, amíg gyomrában meg nem érezte Victoria vérének kavargását. Elengedte a nőt, hogy levegőt vehessen, de annak vére még mindig folyt. Folytatta a vámpír-lakomát.

Victoriát teljesen hatalmába kerítette a szenvedély és a vágyakozás. A kezdeti vágást ugyan nem érezte, de azt már igen, ahogy felvillanyozott testéből elszökik a vér. Egyre jobban zihált. Elképzelte magát egy tálcán hason fekve, megtöltve, barnára sülve, szósztól csillogva, almával a szájában. Tökéletes látvány volt.

A karjai az oldala mellé estek és teste elernyedt Bill erős karjai közt. Victoria érezte, hogy gyengül. Nyitott szemei ellenére csak fényes villanásokat látott. Bill annyi vért ivott, amennyit csak tudott. A maradék egyre lassabban kiáramolva végigfolyt a két ölelkező testen a padlóra, onnan pedig a lefolyóba.

Victoria még meleg volt, de már teljesen mozdulatlan. A férfi még egyszer magához szorította a testet.

-Csak fektesse le ott! - mondta Jack Stone a megfelelő pillanatban és segített Victoriát a hátára fektetni.

Azután egy csövet húzott elő és meleg vízzel lemosta a vért Bill-ről és szeretett Victoriájáról.

-Mr Rogan segít az öltözésben - mondta Stone és egy száraz törölközőt nyújtott Bill Hutchinson-nak.

Ezután ölbe kapta a néhai Victoria Claytont és kisétált vele a dupla ajtón.
Bill megtörölközött és hívta Mr Rogan-t. Nem ez volt az első alkalma a Vörös Szobában, de öltözés közben furcsa érzés fogta el. Talán a lenyelt vér miatti szédülés.

-Tökéletesen tartjuk az ütemtervet. 3:30 van és fél óra múlva már a sütőben is lesz. - mondta a lelkes Mr Rogan a kissé szétszórt Hutchinson-nak, majd folytatta:

-A vendégek érkezéséig három órán át sülhet. A váróhelyiségben szeretné eltölteni az időt, vagy inkább elmegy és később visszajön?

-Találkozóm van néhány vendéggel délután. Köszönöm Mr Rogan! Azt hiszem életem legjobb vacsorája elé nézek.

Ezzel Bill Hutchinson bizonytalan léptekkel a kocsijához ment és visszahajtott a lakására, ahol a többi meghívottal volt találkozója, akik Victoria szenvedélyes előadásának következő jelenetében fognak részt venni. Elkeseredetten gondolt arra, hogy milyen hiábavaló próbálkozás lenne megosztani velük azt az élményt, amit ő és Victoria átéltek.
Hasonló történetek
7083
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
16003
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
:couple: 1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

sonny grosso ·
Majdhogynem romantikus.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: