Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hova jut a mai világ?SZAR

Ma, ha kilépsz az utcára szétnézel, lehetsz te faluban, városban tökmindegy mindenhol azt látod, hogy a diákok ha kilépnek az utcára akkor első dolguk az hogy előveszik a cigit és rágyújtanak. Vagy hétvégenként de akár hétköznap is egy-egy buliból hót részegen mennek haza. Nem mintha én egy angyal lennék, mert 12 éves létemre már volt cigi a számba. De nem én vagyok az egyedüli, aki így van ezzel! Ennek lehet, hogy nem kéne így lennie?! Nem tudom, de ez ellen nem tudunk mit tenni, esetleg meg előzni. De visszafordítani ezt már nem lehet. De megelőzni még igen azt nem tudom, hogy hogyan de valahogy biztos! Bevallom nekem kukkom nincs hogy mi a cigiben a jó számomra és mások számára. Egyszerűen jó! Arra lennék még kíváncsi, hogy mondjuk 2-3 év múlva már a fiatalok, azaz a tizen évesek a tűautomatákat fogják látogatni? És deelerekkel lesz tele az utca? Remélem ez az idő soha nem jön el. De ez ellen vannak az iskolákban a D.A.D.A ( drog, alkohol, dohányzás, aids) programok, amit mi néha baromi nagy hülyeségnek tartunk néha viszont érdekel. A mi osztályunkban tavaly azaz 6. osztályban volt ilyen program. Elvileg egész éves lett volna, de az osztálytársaim 6 hét alatt ki készítették a nőcit aki tartotta. Hát ez van! Egyébkén én már semmin nem csodálkoznék!
Most kapcsold be a tévét, kapcsolj egy zenecsatornára (viva, musikmax) nézz végig egy-két klipet! Ha végignézted gondold át, hogy mit láttál! A legtöbb klipben a drogról, a szexről és egyéb káros dolgokról van szó! Én legalábbis ezt látom. Te mit látsz?
Sokan megkérdezték már tőlem hogy cigizek-e. Mielőtt válaszoltam volna neki végig gondoltam, hogy menyire ismerem őt, jóba vagyok vele? Ha igen akkor kis habozással elmondtam neki. A múltkor egy nagyon jó pesti barátom megkérdezte tőlem, hogy cigizek-e. Én azt mondtam: igen. Ő erre kis meglepetségel megkérdezte: nem korai még ez? Habár én már semmin nem csodálkozom.
Na ehhez mit szóltok ő is azt mondta hogy „semmin nem csodálkozok”. Ki tudja még hányan gondolják így? Te sem lepődnél meg már semmin?
Ja, egy jó tanács: mielőtt bármit is teszel mindig gondold át hogy mit is csinálsz!
Hasonló történetek
4078
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4512
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: