Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hol hullabűz meg penésszag

Lépteim tompán puffogtak az úton. Az úton ahol évezredek óta nem járt semmi élőlény. A végzet útján. A végzet kapujához. A fákon gyertyák világítottak. Minden gyászba öltözött. Akkor még bátor voltam, elszánt, vakmerő, fiatal kalandor. És régi sebeket téptem fel elhaladván a kripták mellett. A halottak emlékeztek őseimre. Őseimre, kik valaha dicsőségben pusztultak el. Ah a dicsőség! Hát vajjon nem játékszer-e az ember a sors kezében? Hát vajjon nem mindegy egy porladó testnek, enyésző léleknek, hogy hol érte végzete? Nem mindegy a halottnak hogy milyen eszme érdekében hunyt el? Így gondolkodtam, amint elhaladtam az ősrégi sírboltok mellett. Nem is sejtettem, hogy milyen erőkkel játszom. Arra sem figyeltem fel, hogy a szél értlmes szavakat kezd el susogni, és a környékre fagyos pára száll le. Büszkének és legyőzhetetlennek éreztem magamat akkor, ott a fák között. Ám az erdő elnémult. És a szívembe markolt a félelem. De akkor már késő volt. Megragadtak és lerángattak a legmélyebb katakombákba. Penész keserű szaga töltötte meg a levagőt. Hosszú folyósókon keresztül vittek a sötétség gyomrába. Büszkeségem elpárolgott. Ők pedig csak vittek. Végtelen alagutakon hurcoltak keresztül. Majd belelöktek egy kamrába. Tömény hullabűz terjengett a nehéz levegőben. Láttam az enyészet mohó arcát amint senyvedő testem után kap. Agyam torzképektől hemzsegett. Tíz körmömet tövig koptattam a falon. Két kezemre rászáradt vérem. Semmi fény! Vagy mégis? Valami halvány fény kezdett pislákolni a folyósó végén. Kellemetlen, hideg fény mely lassan közeledett. Már megbántam, hogy az imént fényért könyörögtem. A fénnyel együtt jött a Rémület, csontfehér arcán torz vigyor, szemében hideg fény táncolt. Lassan bonakozott ki a messzíségből a borzalmas fény forrása. Egy volt Közülük. Lassan lépdelt, fokozva kínomat. Arcára, vagy arra ami régebb e célt szolgálta, nézve elhagyott reményem utolsó sugara is. Majd összeestem. Ez felkapott a vállára, elindult, majd nekem örökkévalóságnak tűnő idő elteltével egy terembe lökött. Itt egy hatalmas fekete katlan volt elhalyezve, melyből egyszerre áradt a forróság és a vérfagyasztó hideg. Rámzárta a nehéz ajtót, én pedig reményveszetten láttam ahhoz, ami Ezeknek titkos tervében szerepelt, nyomorult életem megrövidítéséhez. Kitártam a katlan ajtaját és beléptem. És most itt kesergem e cselekedetem miatt, mert így lopták el tőlem a testem...
Hasonló történetek
2825
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4349
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Paradicsom ·
Nem a legoptimistább írás, sőt egészen lehangoló. Ettől eltekintve egész jó. Csak így tovább! :blush:

libido ·
Lovecraft?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: