Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hogyan valljunk szerelmet - 1. Búcsú

- Balira mész a jegyeseddel?!
 
- Igen, ezt mondtam.
 
- Nagyszerű. - mondta Szidónia jó kedvet színlelve. 
 
- Nem örülsz? Épp te mondtad, hogy kell egy kis kikapcsolódás. 
 
- De, nagyon örülök! - próbált mosolyt csalni az arcára a lány, de sejtette, hogy előző reakciója mindent elárult a véleményéről. 
 
- Tudod a rendszerben láttam egy nagyon jó ajánlatot és még arra is kapok kedvezményt, nem hagyhattam ki - újságolta tovább az információkat Zsolt, mintha épp egy világszenzációt közölt volna. 
 
- Nagyszerű - ismételte Szidónia. Én és a remek ötleteim - gondolta tovább, de már nem mondta ki hangosan. 
 
Érezte, ahogy elönti a féltékenység és nagyon dühös lett magára. Mégis mit várt, hogy Zsolt majd őt hívja el nyaralni? Ennyire naiv még ő sem lehet. Hisz Zsolt is éli az életét, megtesz minden tőle telhetőt, hogy a legjobban érezze magát. És ő mit csinált mostanáig. Ugyanazt... Élte az életet... Itthon... Szabival... És ábrándozott... Zsoltról... 
 
Késő éjszaka volt. A csillagoknak is szokatlanul erős volt a fényük, még a város lámpái ellenére is nagyon jól látszódtak. Hűvös szél borzolta fel a fák leveleit és ettől még kihaltabbnak tűnt az utca. Ironikus, hogy egy évvel ezelőtt teljesen más körülmények között járták ezeket az utakat. 
 
- Holnap mész is haza. - jelentette ki Szidónia, inkább, mint kérdezte. 
 
- Igen, valójában már hajnalban indul a vonatom. Remélem mire haza megyek kész lesz az autóm. 
 
- Tulajdonképpen miért is jöttél? - kíváncsiskodott Szidónia, hisz csak most jött rá, hogy tegnap reggel óta Zsolttal van, de nem tudta, hogy a férfi miért látogatta meg. 
 
- Hogy lássalak - felelte könnyedén Zsolt, majd hirtelen magához szorította a lányt. Erősen ölelte, de ebben az ölelésben nem volt semmi hátsó szándék, vagy szenvedély. Egy egyszerű baráti ölelés volt, amolyan búcsú a múlttól. Ezt Szidónia is nagyon jól érezte és jobban fájt neki, mint az a rengeteg kimondatlan szó. Érezte Zsolt illatát és felelevenedett benne minden emlék, pillanat és rezzenés. - Köszönöm, hogy vendégül láttál a szállodádban. - folytatta Zsolt már egy lépéssel távolabb. 
 
- Szívesen, máskor is - felelte ridegen Szidónia - vigyázz magadra az úton - folytatta egy mosolyt erőltetve az arcára, majd vissza se nézett és bement a házba. 
 
Tussolás után is magán érezte Zsolt illatát és maga előtt látta a férfit. Majdnem egy fejjel magasabb volt nála, de ez sose zavarta. Tökéletes zöld szeme mindig huncutan kémlelte szemüvege mögül. Molya és állandóan borzos haja, pedig szinte azonnal levette a lábáról. Éppen ezért nem tudta visszautasítani, mikor előző nap felhívta őt, hogy van-e egy szabad szobája. Alig várta, hogy lássa, de magáról már nem volt lelki ereje beszélni, miután Zsolt azt kezdte el ecsetelni, milyen jól vannak Kingával. 
 
Álmatlanul feküdt egyedül az ágyon és hallgatta a tücskök véget nem érő ciripelését a nyitott ablakon keresztül. Az első találkozásukra gondolt, hét évvel ez előtt, amikor még nem is sejtette, hogy Zsolt ennyire meg fogja őt babonázni. Gyakran eszébe jutott Szidinek ez a pillanat. Esett az eső és ez még jobban összezavart mindent... 
Folytatások
889
Néha talán könyebb egy egész regényt írni, semmint szemtől szemben bevallani, hogy mit érzünk, legalábbis Szidinek egyszerűbb volt...
821
Néha talán könyebb egy egész regényt írni, semmint szemtől szemben bevallani, hogy mit érzünk, legalábbis Szidinek egyszerűbb volt...
Hasonló történetek
4839
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
4724
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
Pavlov ·

tussol [1] tárgyas ige -t, -jon (ritka, rosszalló)
eltussolni igyekszik. Egyelőre a család még tussolja a dolgot.
Igekötős igék: eltussol.

Pavlov ·
"Remélem mire haza megyek kész lesz az autóm. " ebből két vessző hiányzik, hiszen egy többszörösen összetett mondat.

Pavlov ·
"Esett az eső és ez még jobban összezavart mindent... " -- valóban, az mindig összezavar mindent.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: