Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hát igen...

Hát ez az egész ugy kezdődöt hogy én ben ültem egy kpcsmába és aznap szakitottam a volt pasimmal nagyon szomorú voltam azt hittem nem lessz több remény:(hogy nem leszek már soha boldog ekkora belépett az ajtón ő az ember akivel már 1 éve együtt vagyok!elkérte a telefonszámomat és irta az sms.eket nem tudom mi volt velem megbolondított teljesen!egyszercsak beszélgettünk minden este hazakisért és egyszer csak lecsókolt ott az utcánk tetején!az első csóknak mindig a legjobbnak kell lennie hát ez nem a legjobb volt:) akkor teltek a hetek és ő azt mondta nekem hogy legyen vége mert nem akar komoly kapcsolatot mondtam jó akkor még nem nagyon szerettem talán csak vonzódás volt az elején!és összeomlottam mégis mikor ezt mondta de utána csak találkozgatunk de nem jártunk énengem nem is nagyon érdekelt csak jó volt de mikor beleszerettem az volt a legroszabb !mivel ő nem vállalt föl engem pedig mindenki szeret és szépnek tart csak ő nem neki mindig kevésnek éreztem magam!de aztán eggyik este lementünk egy discoba és ott elöttem csókolózott egy lánnyal odamentem lekevertem nekik egy pofont jól megrángattam a csajt és lementem a wc-elé nem bírtam tovább hirtelen kijött rajtam minden zokogtam akkor mondta ki ő azt a szót amit nem hittem volna hogy valaha hallani is fogok a szájából: SZERETLEK! egyből mintha mi sem történt volna elfelejtettem mindent és megbocsátottam pedig akkor kelett volna otthagynom még akkor! azután együtt voltunk sülve főve kéz a kézben de mindig berugott és amikor én ott voltam elöttemcsinálta a csajos dolgait megfogdosta a lányokat de én nem beszélhettem fiukkal!akkor én kimentem külföldre egy 2 hétre pont szilveszter meg karácsonykor nem voltam itthon és ő megcsalt azzal az emberrel akiben a legjobbna biztam a legjobb barátnőmmel! azt éreztem nincs miért tovább élnem de megbocsátottam !tudom mit hisztek most hogy nem vagyok normális nem csak egyszerűen annyira szeretem hogy nem tudtam és tudok elszakadni tőle persze aki egyszer megcsinálja megcsinálja többször is!de én nem tudom annyira szeretem úgy érzem ő a mindennem de egy tanács hogyha a pasid először ilyet csinál hagyd ott mert aki egyszer elköveti ezta hibát többször is elfogja nekem már mindeggy!
Hasonló történetek
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
2822
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: