Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyilkosság a Nagykörúton 1.

Az a borongós áprilisi reggel, amelyen történetünk kezdődik, 2004 napjai közé sorolható. Mint minden átlagos reggel, ma is megszólalt 6-kor egy vekker a Nagykörút, illetve egy Ferenc körút menti házak egyikének harmadik emeletén lévő egyik lakásban. A lakás ajtaján egy kis fémtábla volt, amelybe a következő felirat volt gravírozva: 3/2 Gábor András. A lakásban halk motoszkálás halltaszott, majd valaki lecsapta a vekkert. Aztán csörömpölést és vízcsobogást lehetett hallani, majd fél hétkor kinyílt az ajtó, és megjelent a főhős, - aki mellékesen megjegyezve a Budapesti Rendőr-főkapitányság felügyelője volt – majd kulcsra zárta az ajtót. Emberünk magas, kb. 190 cm, barna hajú, zöld szemű. Kék farmert, piros kockás inget viselt és egy világosbarna ballonkabátot viselt. Halkan indult lefelé a lépcsőn, majd kilépett a Ferenc körút járdájára. Az utca még kihalt volt, csak egy pár autó haladt az úton, és Andráson kívül még két járókelő mozgott a járdán. Így főhősünk zavartalanul indult el a metró felé. Már félúton járt, amikor halk pukkanást hallott, és a húsz méterrel előtte bőrkabátos ember a ház felé dőlt. András azonnal a szemközti házra nézett, de semmit sem látott, csak egy teraszt, amin egy öreg néni a terítőt rázta ki. Aztán elállt a lélegzete: a terítő közepén egy luk volt, amin át látszott a lámpa a szobából. András elővette a Nokia 7610-s mobiltelefonját, kihívta a mentőket, majd mikor azok kiértek, visszanézett a teraszra, ami akkor más üres volt. A sebesültet elvitték, majd András továbbment a metróhoz.
Amikor a rendőrségre ért, köszönt a portásnak, majd felment az irodába, ami két részből állt: a titkárnő, Aradi Andrea szobája, majd egy bal oldali ajtón András irodája következett. Az ajtón amelyhez odaért, a Gábor András felügyelő díszelgett. Benyitott. A titkárnője a számítógép előtt ült, de amikor főnöke belépett, felnézett a munkából.
- Szia főnök!
- Szia Andi! Ma reggel, közvetlenül mellettem meglőttek egy embert. Jó lenne elintézni, hogy az ügy hozzám kerüljön. Rendeben?
- Igen, válaszolta Andi, azzal kiment a szobából.
A felügyelő belépett az irodájába, leült az asztalhoz, és pipára gyújtott. Pár perc múlva belépett a titkárnő.
- Megkaptad az ügyet.
- Lehet tudni valamit?
- Akit meglőttek az intenzíven fekszik, helyzete válságos. Senkit nem engednek be, nehogy kárt tehessen az áldozatban.
- Köszi. elintéznék pár telefont.
- Rendben - mondta a titkárnő, és kilépett az irodából.
András felhívta azt a lakást, amelyiknek a teraszán a lukas terítőt látta.
- Halló - szólt be egy kicsit ismerős hang, de felügyelőnk nem tudta kinek a hangjára hasonlít.
- Kivel beszélek? - kérdezte.
- Kézdi Viola - hangzott a felelet - és én kivel beszélek?
- Gábor Andrással, a budapesti rendőr-főkapitányság bűnügyi osztályának főfelügyelőjével.
- Mi ügyben telefonált ide?
- Abból a lakásból, ahol most ön tartózkodik, ma reggel meglőttek egy fiatal férfit. Nem ártana, ha bejönne az rendőrségre, hogy megsegítse a nyomozást. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor gyilkosság vádjával letartóztatom. Remélem, hamarosan találkozunk. Viszlát - ezzel letette a kagylót.
Hallja, hogy a titkárnője távozik a szobájából. De azt is hallja, hogy ugyanakkor az ő ajtaján kopogtatnak. Egy zömök férfi jön be, amikor igen feleletet hall a kopogásra. Gere Boldizsárnak hívták, és ő is a bűnügyin dolgozott, nyomozóvolt. Amikor belépett, levette a kalapját, a szolgálati ballonját, majd fölakasztotta.
- Boldi! Rá kéne állítani pár embert arra a Ferenc körúti lakásra.
- Ok, főnök. Már megyek is.
Azzal kiment az irodából. Pár perc múlva belépett a titkárnője.
- Főnök! A lakást, ahonnan feltételezhetően lelőtték a férfit, egy bizonyos Kezdi Viola vette meg, aki a 73 éves és a Senator Clubban volt eladónő.
- Köszi. Akkor most menj ki, és engedd be a vendéget.
Azzal Andi kiment az irodából, majd visszajött, és behívta az ajtón Kézdi Violát. A hölgy bizonytalanul megállt az ajtóban, majd miután András intett, hogy foglaljon helyet az ablaknak háttal levő széken, leült, és ölébe vette piros retiküljét, ami illet piros szoknyájához és blúzához.
- Szóval miért hívatott felügyelő úr?
- Mert feltehetően az ön lakásából lőtték meg az áldozatot. Ebben az ügyben szeretném kihallgatni. Először is mikor vette a lakást?
- Még 1956-ban, amikor 25 éves voltam. Azóta ott lakom. Miért érdekli? - kérdezett vissza a kérdezett.
- Én kérdezek. Ön válaszol, de csak a kérdésre. Tehát a lakáshoz csak önnek van kulcsa?
- Igen, - majd hirtelen elhallgatott.
- Folytassa!
- Egy pótkulcsot tartok az ajtóm előtti váza aljában.
- Tud erről még valaki?
- Nem, senki. Arra az esetre raktam oda, hogy
- Ha elveszíti a kulcsot, be tudjon menni. Tudom, tudom. Nem nehéz kitalálni. A hatvan felettiek még ilyen módszerekkel élnek, nem úgy, mint a fiatalok. Biztos abban, hogy megvan még az a kulcs?
- Igen.
- És a helyén van meg?
- Igen.
Itt a beszélgetés egy kicsit megszakadt. András felírt valamit egy papírra, behívta Andit, és odaadta neki a kis üzenetet, hogy juttassa el Boldizsárnak. A titkárnő kiment, majd becsukta az ajtót.
- Tehát 1956-ban vette a lakást, van egy pótkulcs a virág alatt, amiről nem tud senki. Házas?
- Csak voltam. A férjem 1989-ben meghalt.
- Lánya van?
- Már vagy 30 éve lelépett, azóta a hírét se láttam. Még azt sem tudom, vannak-e unokáim.
- A lánya tudott a pótkulcsról?
- Nem, nem hiszem.
- Köszönöm. Kérem várakozzon a folyosó végén lévő társalgóban. Még szükségünk lehet önre. Viszlát.
- Viszlát.
András felvette a kagylót, tárcsázott, majd pár perc múlva felvették a balról mellette lévő irodában – a titkárnőé jobbra volt.
- Szia főnök! - szólt bele valaki a készülékbe.
- Szia, te vagy az Ágoston? - kérdezte András.
- Igen. Mi a pálya?
- Hányan vannak kint a lakáson?
- Ketten. Bodldizsár és Judit.
- Köszi. Majd lehet, hogy átugrom hozzád.
- OK. Végig itt leszek, ha nem szólok.
Ezzel András visszaengedte a készüléket a helyére. Azután felöltözött, szólt Andinak, hogy elmegy. Elment Kézdi Viola házába. Amikor felért a lakáshoz, ott találta a két nyomozót. Judit egy fiatal, fekete hajú nő volt, aki meglehetősen tapasztalt volt a korához képest. Az ajtó előtt ott állt egy még fiatalabb nő, felmosóronggyal és egy vödörrel a kezében. Heves vitába keveredett Judittal.
- Hogy képzelik, hogy csak úgy ide berontanak? - ez hangzott éppen, amikor András odaért.
- Kisasszony! Ha nem enged be, kénytelen leszek letartóztatni – mondta Judit.
- Hagyd ezt Judit! Mi a baj kisasszony? - szólt közbe András.
- Maguknak nincsen joguk ehhez!
- Mihez?
- Hogy bemenjenek a munkaadóm lakásába.
- Látja ezt? - azzal András elővette a jelvényt.
- Ez az ócskavas egy kacat. Ilyet vettem az unokaöcsémnek negyedik születésnapjára.
- Ha Ön így vélekedik, nekem mindegy – András elővette a mobilját, és felhívta a Brfk -t.
- Itt András főfelügyelő. Szeretnék szóbeli házkutatási parancsot kapni egy ferenc körúti házhoz – azzal odatartotta a telefont a takarítólány füléhez. Amikor a beszéd abbamaradt, András beleszólt a készülékbe, hogy köszöni szépen. Ezután elindult az ajtó felé, de a nő nem tágított.
- Vigyétek be az irodámba, és ne engedjétek ki.
Judit odalépett a lányhoz, megfogta a vállát és lekísérte. Amikor a lépcsőn befordultak, András lehajolt, kivette a pótkulcsot, kinyitotta az ajtót. Miután bement, beengedte Boldizsárt és bezárta az ajtót. Levette a kabátját, felakasztotta a fogasra, majd elindult a terasz felé. Útközben megállt a szőnyeg előtt, és legugolt. Amikor felállt, odaszólt Boldizsárnak, hogy hívja föl a labort, és küldjenek ki egy embert.

folyt köv
Hasonló történetek
3569
- Ne veszekedjetek már rajta, főleg ne ilyen hangosan! – szólt rájuk Viki – Akkor most összefoglalom. Két eshetőség van. Móni a Drogellenes Csoport vezetője rászokott a drogra, és a dilere megölte, mert nem tudott fizetni – a két nyomozótárs tagadólag rázta a fejét -, vagy, Móni felfedezte a zuhanyzóban az extazis csomagokat, és megzsarolta a terjesztőt, mire az megölte...
3405
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Jolly Rogers ·
Sziasztok !

Hát nem egy Mág Bertalan....
Nem tudom, hogy van e esetleg valami közöd a rendőrökhöz, mert mondjuk én nem vagyok az. Csak legfeljebb kicsit sokat olvasok krimit, meg van egy-két rendőr haverom. Szóval tehát laikusként hadd mondjam el azt a pár dolgot:

> Már félúton járt, amikor halk pukkanást hallott, és a húsz méterrel előtte bőrkabátos ember a ház felé dőlt. András azonnal a szemközti házra nézett, de semmit sem látott, csak egy teraszt, amin egy öreg néni a terítőt rázta ki. Aztán elállt a lélegzete: a terítő közepén egy lyuk volt, amin átlátszott a lámpa a szobából. András elővette a Nokia 7610-s mobiltelefonját, kihívta a mentőket, majd mikor azok kiértek, visszanézett a teraszra, ami akkor más üres volt. A sebesültet elvitték, majd András továbbment a metróhoz.

Azért egy profi zsaru ilyenkor átballag a szemközti házba és megnézi azt az öreg nénit magának. Na meg a terítőt is. Márcsak azért is, mert egy zsaru ha bűncselekményt észlel köteles magát szolgálatba helyezni. Ezzel a húzással András barátunk tulajdonképp elengedte a feltételezett elkövetőt.
Vagy legalábbis időt hagyott neki, hogy a bűnjelet eltüntesse. Később az öreglányt hiába veszik őrizetbe, az nem lesz bizonyíték, hogy a lövés pillanatában egy lyukas terítőt rázott ki az erkélyen.

>András felhívta azt a lakást, amelyiknek a teraszán a lyukas terítőt látta.
- Halló! - szólt be egy kicsit ismerős hang, de felügyelőnk nem tudta kinek a hangjára hasonlít.
- Kivel beszélek? - kérdezte.
- Kézdi Viola - hangzott a felelet - és én kivel beszélek?
- Gábor Andrással, a budapesti rendőr-főkapitányság bűnügyi osztályának főfelügyelőjével.
- Mi ügyben telefonált ide?
- Abból a lakásból, ahol most ön tartózkodik, ma reggel meglőttek egy fiatal férfit. Nem ártana, ha bejönne a rendőrségre, hogy megsegítse a nyomozást. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor gyilkosság vádjával letartóztatom. Remélem, hamarosan találkozunk. Viszlát.
- ezzel letette a kagylót.

Egy ilyen jellegű párbeszéd után lehet, hogy főhősünk nem Violával, hanem a katonai ügyésszel találkozna.
Először is nem hívunk fel senkit, hogy mit láttunk. Mi van, ha Viola tette és most a telefonhívás után elmenekül ? Megintcsak eleresztettük a tettest... :angry:
Ha pedig nem ő volt, akkor szeretném András figyelmét felhívni arra, hogy a tanút nem fenyegetjük !
Hanem szépen felkérjük, hogy jöjjön be és mondja el mit látott. És mielőtt elmondaná a dolgokat, figyelmeztetjük a hamistanúzás következményeire.
Ha később kiderül, hogy félrevezette a nyomozást, akkor le lehet tartóztatni.

>- Hogy képzelik, hogy csak úgy ide berontanak? - ez hangzott éppen, amikor András odaért.
- Kisasszony! Ha nem enged be, kénytelen leszek letartóztatni – mondta Judit.
- Hagyd ezt Judit! Mi a baj kisasszony? - szólt közbe András.
- Maguknak nincsen joguk ehhez!
- Mihez?
- Hogy bemenjenek a munkaadóm lakásába.
- Látja ezt? - azzal András elővette a jelvényt.
- Ez az ócskavas egy kacat. Ilyet vettem az unokaöcsémnek negyedik születésnapjára.
- Ha Ön így vélekedik, nekem mindegy – András elővette a mobilját, és felhívta a Brfk -t.
- Itt András főfelügyelő. Szeretnék szóbeli házkutatási parancsot kapni egy Ferenc körúti házhoz – azzal odatartotta a telefont a takarítólány füléhez. Amikor a beszéd abbamaradt, András beleszólt a készülékbe, hogy köszöni szépen. Ezután elindult az ajtó felé, de a nő nem tágított.
- Vigyétek be az irodámba, és ne engedjétek ki.

Még mindig nem értem, hogy mivel vádolja András Violát ? Vagy a takarítónőt ?
Ennek a jelenetnek kb úgy kellene lezajlania, hogy András becsönget a lakásba és felkéri Violát vagy a takarítónőt, hogy körülnézhessen. Ha ők kérdezik, hogy miért, akkor annyit kellene mondania, hogy valószínűleg bűncselekmény történt. Ha Viola vagy a takarítónő nem engedi, hogy bemenjen, akkor András szépen elmegy a főnökéhez és írásos engedélyt kér.

>folyt köv.

Hát ilyen stílusban inkább ne. Tudod nagyon imponáló, ahogy Rékasi a Rendőrsztoriban alakítja a vagány zsarut. Úgy látom te is valami hasonlóra törekedtél. De ha javasolhatok valamit, inkább olvass Mág Bertalant.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: