Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyilkosság a 38. utcában

New York csendes utcáit hirtelen zaj törte meg.Gyilkosság történt a 38. utcában.10 óra felé járhatott amikor megérkezett a szakember Josep Ston.Ston nyomozó volt az egyik legjobb a szakmályában.Bár már közel járt a 40-hez de szimata még ugyanolyan mint rég.Aznap hideg ködös volt az idő.Ston bement a házba, két hullát látott vérbe fagyva, egy férfit és egy nőt.
-Uram, uram végre hogy megérkezett, ezek a hülíe rendőrök leakarják zárni a területet.
-Na és miért?
-Kh...kh.Jó estét uram aza helyzet hogy semmi nyom nincs ami arra utalna hogy ez gyilkosság volt.Ezért öngyilkosságnak zárom le az ügyet.-mondta rekedt hangon Smitt.
-Van felhatalmazása rá?-kértezta Ston
-Igen van, magától a rendőrfőnöktől.-mondta gúnyosan.
-Igen, felhívhatom és megkérdezhetem?
-Nyugodtan.
Ekkor Ston főnökét hívta.
-Na de főnök...!
-Kész lezárom az ügyet-tííík
-A francba.-jegyezte meg Ston.

Ennyi lenne, ha akartok írjatok belőle egy jó krimit. Azért hagyom abba mert még csak 12 éves vagyok és soha semmien történetet amit én írok nem felyezek be.
Hasonló történetek
3349
A Kommandósokkal együtt érkezett a helyszínre. Az Ajtót betörték, berontottak, az egész házat átkutatták, de nem találtak senkit. Bill majd kidőlt, olyan ideges volt. A Kommandós egység pár perc múlva elviharzott, átadták a helyszínt az F.B.I. szakértőinek. Ekkor Bill az ajtóból hátrafordult, és szinte fejében érezte a szíve lüktetését, amikor a piros Ferrari beállt a kocsibehajtóra.
2836
Abból a lakásból, ahol most ön tartózkodik, ma reggel meglőttek egy fiatal férfit. Nem ártana, ha bejönne a rendőrségre, hogy megsegítse a nyomozást. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor gyilkosság vádjával letartóztatom...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: