Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyilkos III. (befejező rész)

Múló fekete árnyék suhant át előttem. Ha most megijedek vége. Ez az utolsó esély. És ha tévedek? Ha mégsem így kellene. A fekete estélyi, ami rajtam volt hozzám simult. Az aranyékszerek miket azért vettem fel, hogy gazdagabbnak tűnjek rémesen zavartak. És féltem. Nagyon féltem. Befordultam a kis utcába és a holdra néztem. Fehér ködfátyol úszott elé, ahogyan az utcába is betért. Semmit nem lehetett látni. Egy árny futott át előttem a ködben.
- Van ott valaki? - kérdeztem rettegve. Valamit ledőlt a kukákra, majd éles nyávogás. Csak egy macska. Elindultam az utcába és belevesztem a ködbe. Reméltem, hogy akinek kell az lát, de nem tudtam biztosan. Féltem. Ekkor ért a támadás. Mögülem.
- Segítség! - kiáltottam fel, vagyis szinte sikítottam. Éreztem a kés pengéjét a vesém környékén.
- Majd én segítek – suttogta a fülembe, aztán éreztem, hogy a penge a bőrömbe fúródik. A fájdalom elviselhetetlenné vált. Sikítottam, mire elengedett, s ettől a földre buktam. A vér lassan folyni kezdett az oldalamon, fázni kezdtem, és alig láttam valamit. Hirtelen nagy fény támadt és egy hangszóró szólalt meg.
- Állj rendőrség! - több ember rohant el mellettem anélkül, hogy észrevettek volna. Csak egy állt meg. Greg felemelt és a falhoz ültetett.
- Hívjatok mentőt! - kiáltotta hátra, majd megsimogatta az arcom. - Nem lesz semmi baj. - erre nyögtem egyet a fájdalomtól és éreztem, ahogy az ajkam szélén a vér lassan lecsorog. Olyan aranyos volt ahogy aggódott értem.
- Szeretlek – mondtam halkan, alig hallhatóan, mire meghökkenve nézett rám – Mióta... meg... láttalak.
- Ne beszélj! - mondta. Ekkor szirénázva megérkezett a mentő. Felraktak egy hordágyra és be a mentőbe. Egy orvos elkezdett a sebem körül dogozni. Úgy éreztem semmi esélye, itt a halál.
- Ha meggyógyultál elviszlek vacsorázni – mondta Greg még utoljára. Ez mentette meg az életem.

Három hét múlva együtt ültünk a város legdrágább éttermében.
Hasonló történetek
4440
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
4541
- Tudja, Péter, Egy lányt talált ma a takarítónő a zuhanyzóban. Megfojtották. Még tegnap délután. Tudja, helybéli volt. A Kiss Laci lánya, a Móni.
- Szörnyű – kerekedett el Péter szeme.
- Várjuk a rendőröket, de azért maguk csak jöjjenek beljebb...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: