Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gondolatok

Nem hiszem el hogy így tudok kötődni emberekhez.
Szerintem ez jó. Nem szimplán a kötődés. Mert az ugyebár minden emberben megvan -remélem-. Hanem ez egy más kötődés, amit érzek. Az egyik legjobb barátom, -talán azért mert nem vagyunk összezárva állandóan-, az, akiben még sosem csalódtam, két év alatt egyszer sem csapott be, vert át, támadt hátba; fiú. Ebben szerintem nincs semmi rossz. Bár néhányan furcsán nézik el, mikor megölel mert éppen szomorú vagyok, de ilyenkor nem érdekel senki és semmi, egyszerüen boldog vagyok, hogy van valaki, akire számíthatok. Fantasztikus érzés. Köszöm, hogy ilyen ember a barátom. Köszönök Neki minden egyes poént, ami feldobta a kedvem, minden egyes mosolyt, aminek okán én is mosolyogtam, minden egyes bátorítást, köszönök neki minden ötletet, javaslatot, amivel erőlébb segített az élet útján. Nagyon fontos nekem az életemben. Régebben szinte több fiú barátom volt mint lány. Ez már változott, mert az emberek is változnak; én is. De megmaradt bennem az a plussz, ami miatt szert teszek fiú barátokra. Nem szerelmekre. Azokra is, de az más. Barát ként tekintek a fiú barátaimra, mert azok is, semmi több. Jól esik néha kiszakadni a lányos világból, és elbeszélgetni komolyan -igazán komolyan- Vele. Mert lehet, hogy mások nem úgy ismerik mint én... Sőt, ez valószínű. De én látom benne a jót. Ránézek, és tudom mit gondol. Ha beszélgetés folyamán valaki ismerős neve elhangzik, nem kell hogy kimondja, tudom mit gondol; látom a szemében. És Ő is az enyémben. Egyszerűen értjük egymást. A ’fiús énem’ az, ami miatt egy hullámhosszon tudunk állni, teljesen értjük egymást. Ahogy már írtam, ez az érzés, hogy van egy fiú, akivel megtaláltátok egymást, és meg is értitek a másikat, csodálatos. A világon kevés olyan szép dolog van, mint az igazi fiú-lány barátság, és akinek ebben része van, vagy netán volt, az boldog ember lehet. Én az vagyok...
...


(bocs, még mindíg nem bírtam normálisan regisztálni... az én történetem a "Nem eshet örökké!" is, és még fogok beküldeni... amúgy ezek a gondolatok egy épphogy 14 éves fejből születnek, ha nem tetszik, bocs)
Hasonló történetek
4426
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3216
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: