Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gondolataim

-Vége van.-mondta Ádám
-Ja jó.-felelte Szandra

Milyen különös milyen sok fájdalmat okozhat ez a pár szó! Ámbár nálam feletébb furcsa érzéseket váltott ki! Megtanított ujra kötetlen lenni, ujra csábítani, milyen érezni kacérkodó tekintetek sokaságát! De még is nekem valahogy az az egy kell! Az ő tekintette! Lángóló szerelmem iránta már félbe hagyott...bár olykor olykor még életre kel. Az az egy év ami oly felemelően telt el, bár néhol voltak kisebb nagyobb bukanok még is hijányzik! Gyakran eszembe jut egy egy pillanat amit együtt éltünk át! Nem tudok emlékezni a rosszra! Még mostanság is elmerengek igéző tekintetén és csak szívem legmélyén, reménykedem, hogy egyszer talán nem most, de később újra átélhetem azokat a pillanatokat!

Gondolat meneteim nem mindig csak a romantikusabb gondolkodás meneteken agyalnak! Sokszor elkalandozva figyelmem, esetleg valamelyik kívánatos testrészére kalandozik! Amikor ajkain lassan végig sétál pajkos nyelve, aztán huncutul felnevet avval szinte az örűlet be kerget! Mintha tudná evvel mennyire kínoz! Ilyenkor egy gyors mondat fut végig az agyamon: "Te még egyszer az enyém leszel!" Aztán egy ördögi kacaj hagya el ajkamat! Mit ne mondjak volt élvezetes kalandunk együtt!-annak ellenére, hogy nem közeledtünk egymásfelé örült tempoba erotika terén! Bár egyszer ennek is eljőt az ideje!

Történt hogy egyik délután egy nagy veszekedés után át mentem hozzá! Irtóra össze voltunk melegedve! Üres volt a lakás, beszélgettünk...aztán elkezdtünk csókólozni..nem tudtam mi lesz belőle! Persze nem is lett belőle sok csak egy kis petting! Érezni lehet a kettönk között lévő érzelmek kicsapodását ja és persze a tapasztalatlanságot is! Ügyetlen mozdulatok és buta kérdések hagyták el számat! Ő még is türelmesen segített és válaszolt kérdéseimre! Bár hogy ne segített volna?! Féltem hogy nem fogja élvezni, ügyetlenkedésem ellenére azonban sikerült maradandó élményt nyújtanom neki! Aztán később rohanom kellett...haza kísért...hosszú csók a kapuba...és elváltunk egymástól! Utána persze napokig fájt a szám a sok csókólozástól meg minden félétől! Deh nem bántam meg! Most már ez is egy szuper élményként szerepel emlékeim között!

Mostanság elég gyakran esik az eső éjszaka! Este mikor lefekszem aludni gondolatok cikáznak a fejembe. Az eső vadul dübörög a tetőn, és olyan érzések tőrnek rám amik talán ezelőtt nem sokkal nagy fájdalmat okoztak! Most viszont hogy nem az enyém nem jut más eszembe csak a vágy...és hogy mennyire jó volt vele! Fura hogy nem fáj..biztos mások is éreztek rajtam kivül már ilyet, még is olyan hihetetlen! Nem fáj egy cseppet sem...bár ha azt mondaná, hogy "gondolkodtam, hiba volt! Kérlek bocsáss meg!". Futnék vissza hozzá, nem is gondolkodnék! Talán legbelül még szeretem egy nagyon picit de az említésre nem méltó!

Minden hétvége után várom hogy láthassam...egy mosolyt vethessek rám! Aztán egy két gyors szó váltás...néhány fura pillantás esetleg érintés...és minden ugyan olyan szürke marad! Pedig hányszor elhatároztam már "na jó, lehet, hogy szakítottunk de azért egy kicsit talán lehetne valami bensőséges...." Valahoy még is félek hogy evvel talán elijesztem! Minden nap reménykedem, hogy sikerül vissza édesgetnem! De ki tudja..ez már csak a sorson múluk nah jó meg egy picit rajtunk is!-vagy is rajta!!!
Hasonló történetek
4349
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4076
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: