Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gondolat/1

Ez nem egy átlagos történet, inkább hasonlít egy szerepjátékhoz. Azt gondolom, ha elolvasod, pár percig gondolatok fognak benned cikázni, amit ez az iromány váltott ki benned.
Remélem...

Képzeld el azt az embert akit a világon a legjobban szeretsz. Lehet ez a barátnőd, barátod, szüleid, testvéred. Az a lényeg hogy arra az emberre gondolj, akiért tényleg mindenedet odaadnád.
Idézz fel róla olyan emlékekeket, képeket, amelyen vele voltál, és nagyon jól éreztétek magatokat. Idézd fel a mosolyát, szemének színét. Ha végeztél olvasd tovább.

Most pedig képzeld el azt, hogy ez az ember, nem a te hibádból autóbalesetet szenved, és meghal. Mit éreznél ilyenkor? Hiszen amikor legutóbb elváltatok, nem gondolta egyikőtök sem, hogy az volt az utolsó, szó amit váltottatok, vagy az utolsó csók, vagy az utolsó mosoly, hiszen vele már sohasem fogsz többé találkozni, nem fog soha többé segíteni, nem számíthatsz rá többé.

Az ember ezeket a dolgokat megpróbálja elkerülni, így próbál elmenekülni, a fájó valóság elöl.
Ehelyett inkább menjünk oda az illetőhöz és öleljük meg. Úgy mintha utoljára látnánk!
Hasonló történetek
4503
Jelenleg 13 éves vagyok.
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: