Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gini az űrhajós.

   A fekete hosszú hajú nő felrakott egy fekete kávét és leült a konyhaasztal mellé. Az űrhajó száguldott az űrben. Gini kinézett az ablakon és látott pár csillagot.
– Lehet, hogy leszbikus vagyok. – mondta a nő saját magának és nézte a kotyogós kávéfőzőt.
Mikor lefőtt a kávé töltött magának egy csészével és megszólalt.
- Valkoci a barátnőm ölelése hiányzik. Teherűrhajó sofőr lettem hozom, viszem az ipari árut a csillagrendszerek között. Jól fizető munka. Három hét meló egy hét pihenő. A pihenő héten mindig elmegyek egy swinger klubba ott tudok ismerkedni vagy egy jég hideg martini mellet filozofálni. Kislányként filozófus akartam lenni. De rájöttem, hogy kevés a fizetés ezért leraktam a jogosítványt teherűrhajóra. Általában 4 - 5 nap egy út nagyrészt a robotpilóta vezet.
Gini felállt a konyhaasztaltól és a hűtőhöz lépett nyitott magának egy dobozos sört és leült megint csak az asztalhoz. 
– Tampont kellene cserélnem. – mondta Gini és nyitott egy újabb sört.
A falon egy speciális óra volt ami földi időben mérte az egységnyi történéseket. Gini tíz egységnyit dolgozott, három egységnyit pihent a speciális óra átváltotta az egységeket földi időre. A speciális óra szerint négy nap múlva Gini megérkezett a lerakóhoz egy kőzetbolygóra szállított bányászgépeket. Az űrhajó raktere hamar kiürült. A nő amíg folyt a rakodás beült a depóhoz tartozó kocsmába ahol a teherűrhajó sofőrök gyakran megfordulnak mikor várják a ki vagy berakodás végét.
Gini jó ismerősként üdvözölte a polipra hasonlító kocsmáros. Ez egy fura világ, fura lényekkel akik távoli galaxisokból érkeztek.
– A szokásost. – vezette oda Gini majd elhajolt egy repülő kés elől. Gyakoriak voltak a balhék.
– Kora délután van de már balhéznak a kocsmában. – állapította meg Gini tárgyilagosan.
– Az Androméda-köd galaxisból származó lényekkel mindig balhé van. Tudják jól, hogy nem bírják a szóda vizet mégis vedelik.
– Ja. – vetette oda Gini flegmán. Majd így folytatta
– Az univerzum általam ismert részén csak a homo sapiens iszik alkoholt mindenki más a szódavízre esküszik. Tudod jól, hogy pár helyen megfordultam már. 
– Egyre több a hibrid 
– Csodálod? Az ilyen lebújókban mindenki dug fűvel, fával. A nem váltók vannak előnyben. De hagyjuk ezt a témát. Elviszem a cuccost a Delta naprendszerben utána hazalátogatok a szülőbolygómra a földre.
– Mit csinálsz majd?
– Tököm tudja. A spontán dolgok rajongója vagyok. Nézd már megint repült egy kés. Még egy sör lesz aztán indulok.
– Mit szállítasz?
– Mindenféle fegyvert a Delta galaxisban háború van.
– Ginikém akkor vigyáz magadra. 
– A teherűrhajó depót védik szerintem nem lesz baj. Ezt vállaltam lehettem volna műkörmös is.
– Gyakran viszel fegyvereket?
– Gyakran. Mondjuk nem rég sok ezer fehér galambot vittem egy világba ahol a madarakkal akartak ünnepelni. Két napig sikáltam a galambszart.
– Tudom nem akartál műkörmös lenni.
– Mennyi lesz?
– Egy kicsi aranyérme.
– Szia Polip! Mennem kell 
– Gini nagy puszi!
Gini visszafordult. – Polip tampont árulsz?
– Persze. Kérsz?
- Aha. - válaszolt Gini és egy nagy aranyérmet dobott a polip felé..
– A kicsi is elég. – mondta a polip.
– Haverok vagyunk adok borravalót szívesen. 4 napig áztattam alul mert nem volt az űrhajón tampon.
– De ezt vállaltad.
– Valkocit láttad?
– Legutóbb egy Andromédiaival csevegett.
– Mondom annak a nőnek, hogy ne akarjon örömlány lenni de hiába beszélek. De legalább számára nem káros a szódavíz. Polip ha látod kérlek mondd el Valkónak, hogy hiányzik 
– Feltétlenül.
– Majd ütközünk! Szia Polip!
– Szia Gini!
Gini újra nézte a csillagokat és nézte a tampont az asztalon. Most, hogy van tampon nem menstruálok. Vajon milyen mélyebb filozófiai jelentése van ennek? – kérdezte a nő és kinézett az űrhajó ablakán.
 
Hasonló történetek
3713
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
3310
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
Hozzászólások
BURGONYA ·
REMEK HA AZ EMBER KIADJA MAGÁBÓL AMI BÁNTJA!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: