Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fénytörés II.

Lehunyt szemmel áll mezítelen tudatom, már szégyen nélkül, a gyötrő szélben. Levetkőzve félelmeit, elszaggatva önnön ráaggatott bűntudat láncait.


Mérföldekről reggeli kötelességükre szerzeteseket szólító harangok hangfoszlányait szórja rám a vihar. Magam is mormolom megszokott imám, magam is szólítom természet Anyám.


Már huszad napja tagadok meg testemtől minden megszokást, minden kéjt, élelmet, mozdulatot.
Szemem kapuit nem kell kitárnom, ismerős hegyormaim már mélyemből látom.


Végtelenre nyújtott lélegzetemmel fogadom magamba az éltetőt, az érdemtelen is átölelőt.
Tüdőm megtelt, az idő megáll… hálát adok, s kitárom tudatom…
Elnyúló pillanat… egybeolvadunk a széllel… eggyé leszünk a nappal… ágaim merülnek a rám hulló harmatba… gyökereim karmolnak a kőkemény talajba…


Lassan engedem távozni lélegzetem… elbocsátom fájdalmaim… elengedem bűneim… átkarol a szél, s magával viszi múltam… Anyám végre elfogadja létem.



Újabb mély levegő, s most én jövök! Én kell, hogy elfogadjam bűneiteket, gyengeségteket, támadástokat, s minden gyarlóságtokat. Én kell legyek Anyátok, az ölelésbe fogadó, a végtelen fagyok után is kérdés nélkül szívét elétek terítő...


 


Démonjaim érkeznek rezzenéstelen tekintetem elé. Emlékük fáklyaként lobog, de már nem rettent tüzük. Simogatásra emelt kezem perzselik mohón, s én hagyom… hagyom hogy marják mosolygó árnyam, hagyom hogy legalább így, eggyé, s békében legyek.
Vágyom, hogy tudják, hogy érezzék, amit én! Akarom, hogy békét leljenek áldozatomban, ahogy én!


Újra egy távozó lélegzet… újra egy érdemtelen perc… újabb remény a megtisztulásra...


Szokatlan érzés, energia borít el váratlan. Napom melegítő sugarait visszaverem. Feltör való énem. Mély kutam hajnali virágként csodálkozik rá a világra. S a világ csodálkozva nézi őt, az ismeretlen érkezőt.


Igen… én állok előttetek! Remete létem adva fel, lépek a színre, mohó szemeknek tépve fel szívem.


Szétáradok a felismerésben… testem elveszti maradék jelentését is… s a csillagok közt vagyok… a föld gyomrában vagyok… a patak csobbanásában vagyok… szerető ölelés, lombját vesztő fa, ébredő kisgyermek, haragvó égzengés, a végtelen űr, a bizton elmúló, s talán újra éledő, elcsendesedő Nap vagyok!


Mérhetetlen távolságot szelek át. Gyarló testem elhagyva tombolom ki a hetek óta rezgésembe fulladt mozdulni vágyat. Óceánok, sziklaszirtek felett, emberek, városok árnyait lépve át, térek meg hozzád.
Messzi város, egykori hazám, ifjú csodák, s megannyi tévút színtere… itt talállak, s vetem rád óvó tekintetem.


Fényem leng körül… s Te ébredő Napodnak hiszel, csókom hintem hajadra… s hited nem hagyom veszni el…
Veled voltam… vagyok, s leszek… fájdalmad testetlen enyhítem… hideg kövén, s a rátapadt kábulat ködén, végre… áttörök csendesen.

Előző részek
2160
Lehunyt szememen dörömböl a jeges szél. Talán soha nem nyílik fel többé. Vaksötét éjszaka ölel, s démonjaim fogják kezem. A reggelt várom...
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
2679
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Nem mondhatom, hogy egy könnyed olvasmány lenne, de jó az ilyet is olvasni.

Aurora Irrealis ·
Köszi lányok, s fiúk! ;-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: