Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félénk lány, temperamentumos fiú. Jól tettük?

Már régóta tetszett egy srác. Gabinak hívták. Úgy tudtam, én is neki, de nem mertem kezdeményezni. Gabi szobájában voltunk. Ott volt rajtunk kívül Nóra meg Bence. Nóra egy évvel fiatalabb volt tőlem, Bence 3 évvel idősebb. Most nem volt ott mindenki, de nem sajnáltam. Nórával nagyon megbíztunk egymásban, mindent tudtunk egymásról, így ő is tudott arról, hogy tetszik nekem Gabi.
Én Nóra mellett álltam. Velem átlósan Gabi volt. Még volt másfél órám a hazamenetelig. Egyszer csak megcsörrent Nóra telefonja. Mennie kellett. Puszit adtunk egymásnak, ő rám kacsintott, azzal a célzattal, hogy drukkol, hogy történjen valami, majd eltűnt az ajtóban. Már nagyon szerettem volna Gabival kettesben maradni, de akárhogy tátogtam Bencének, sehogysem akart észrevenni. De Gabi észrevette. Ezek szerint elég feltűnő lehettem. Szerencsére nem tett semmit, hanem megbökte Bencét, mondván: Bence, nem úgy volt, hogy menned kell? Bence pár pillanatig meghökkenten nézett, majd leesett neki, hogy zavaróvá vált.
- De persze, hogy is felejthettem el...
Egymásra sandított a két fiú, majd lassan Bence is elment.
- Gyere csak, új parfümöm van! Szagold meg! - mondtam neki.
Éreztem, ahogy hozzáér orra nyakamhoz. Libabőrös lettem. Ezt észre is vette rajtam. Amint visszahajolt, az arcunk nagyon közel suhant el egymáshoz képest. Csak néztem a szemébe. Ő beszélt. Pár perc múlva csend állt be. Ekkor felhoztam azt az ötletet, hogy játsszunk, kérdezz - feleleket. Beleegyezett. Nekem kellett kezdenem:
- Tetszik neked valaki a telepről? (mi csak így hívtuk a lakótelepet)
- Csak akkor mondom meg – mondta -, ha előbb te megmondod, hogy neked tetszik-e valaki.
- Nekem igen.
Én a számítógéphez húztam egy széket, ő meg egy másik széken ült. Egyszer csak felállt odajött hozzám, megfogta a kezem.
- Mit csinálsz? – kérdeztem.
Felhúzott a kezemnél fogva. 5 cm-re volt a szánk egymástól.
- Én vagyok az? - kérdezte.
- Igen.
Ekkor megcsókolt.
Úr Isten - gondoltam magamban - megcsókolt!
Ekkor keze lassan hátulról becsúszott farmergatyámba.
Hasonló történetek
3832
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4067
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dx__xb ·
idegesítően rövid. tőmondatokból áll.

válaszom a címre:
nem.

Matilda ·
Nóra egy évvel fiatalabb volt tőlem... - biztos, tőlem is lehet fiatalabb :) Az már közel sem biztos, hogy nálam is fiatalabb.

A cím nem igazán tükrözi a történetet, szerintem közel sem félénk aki így kezdeményez...

PV: nem szeretem ha egy lány hagyja az első csóknál, hogy turkáljanak a nadrágjában...

Egyébként jó az alap, kár hogy ilyen rövidke, talán a következő :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: