Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Felejtés

A felejtés a legnehezebb dolog a világon. Azt hisszük, hogy sikerült túl lépnünk a múlton, de az emlékek újra és újra felélednek. Mindig ott vannak. Ha ébren vagyunk abban,, amit csinálunk, ha alszunk az álmaikban, ha kettő közt, akkor a gondolatainkban. Akkor szokott gond lenni, mikor az emlékeink a felejtésből újra előtörnek...
Otthon ültem a szobámba a barátommal. Beszélgettünk. Mindig olyan kérdéseket tesz fel, amik visszavezetik őt a múltamba. Még mindig nem jött rá, hogy ezeket a kérdéseket nem lenne szabad feltennie, mert biztos, hogy válaszolok rá, és akkor mindketten szomorúak leszünk.
Az emlékek így hatnak ránk. A boldog emlékek csak akkor bújnak elő, ha valaki eszünkbe juttatja őket. A többitől meg elszomorodunk. Ezért szomorúak az emberek.
Esténként mikor fekszem az ágyamon a sötétben, néha sírni kezdek. Kicsit szégyenlem, de talán a legtöbb emberrel így van.

Emlékszem, amikor meghalt a nagyapám. Előtte pár nappal bementünk a kórházba. Akkor jól nézett ki. Azt gondoltam, hogy hamarosan hazajön és minden rendben lesz. Szilveszterkor az éjféli himnusz és a szilveszteri üzenetek mellett a következő üzenet is eljutott hozzám: MEGHALT.
Emlékszem, mikor megismertem Andrást. Jól éreztem magam vele, nagyon jól megvoltunk úgy egy hónapig. Aztán egyre kevesebbet találkoztunk. Egyre kevesebbet írt. A végén (ismét sms) elmondta, hogy csak KIHASZNÁLT, mert törődésre vágyott.
Emlékszem, amikor Tomival jártam. Addig az volt életem legszebb kapcsolata. Legalábbis azt hittem. Végig a szemembe hazudott. Azt mondta szeret. Én túl naiv voltam, hogy észrevegyem, ez nem így van. Messze laktunk egymástól, az igaz. Egy idő után, nem írt több sms-t, és azóta sem találkoztam vele. De már... nem is akarok.

Emlékszem, hogy sokat csalódtam eddigi életemben. (mint mindenki - gondolom.) És emlékszem, hogy minden rossz dolog után képes voltam hónapokon át szomorkodni, magamba roskadni, bezárkózni. Buta voltam. Talán most is az vagyok (biztos). És az emlékeim ezekután is megmaradtak. Hiába sírtam ki magam. Hiába próbáltam felejteni. Talán csak az segítene, ha (mint egy ócska szappanoperában) amnéziás lennék. De az életem mégsem ért véget. Folytatnom kell, és folytatom is. De az emlékeim mindig velem maradnak... és néha... Újra sírok majd miattuk...
Hasonló történetek
4150
Jelenleg 13 éves vagyok.
3115
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Persze,az emlékek végigkísérik életünket.A rosszak mellett azért a jók is megvannak,csak elő kell csalogatni őket.Szagolj bele pl. a tavasz illatába, szívd be a fenyő illatát, nézd a hóesést...biztos,hogy csak rossz emlékek jutnak eszedbe?

donorika ·
Nem az írásod gyakorlati részére szeretnék reagálni, hanem a tartalmára. Én úgy gondolom, nem szabad elfelejtenünk a negatív dolgainkat. Sőt, ha mindig előjönnek, velünk vannak, erőt adnak ahhoz, hogy tovább építkezzünk, lépésről-lépésre. Igaz újból fájdalomként éljük át, de hozzánk tartozik. Biztos tudnál írni, boldog helyzetekről is..... Lássuk!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: