Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eperevés

Egy hatalmas tál… amikor először látod semmit nem mond a számodra. Leginkább olyan, mint egy üres test, lélek nélkül. És mi lesz ami lélekkel tölti meg ezt a tálat? Valami, ami belekerül, és amitől a tál már nem olyan lesz a számodra mint eddig. Már nem csak nézni akarod a konyhapulton, hanem a kezed odanyújtani és közel húzni magadhoz, egészen közel. Már nyújtod és a kezeid, az ujjak óvatosan tapadnak a tálra, és vonják közelebb testedhez. És láss csodát, mi van a tálban? Szinte önkívületi állapotban mosolyogsz, mert veled szemben is egy egész sereg mosolyog…egy egész sereg, friss és zamatos epercsapat. Piciny piros testükön aprócska fehér pattanások , édes kis magocskák, fejük búbján pedig ott a hetyke kis zöld sisak. Arcocskájuk lángoló vörösen pillog rád onnan a tálból, hogy egymás hegyén hátán várják végzetüket. Már tudják és érzik számukra nem marad más csak az égből kapott utolsó porcukor eső, hogy aztán eltűnjenek valakinek ajkai között.

Egy szemet most az ujjaid közé csippentesz és egészen az arcod elé emeled. Szemeid megcsillannak és szinte már egészen olyan, mintha az eperrel szemeznél, mintha ti ketten valami különös módon kommunikálnátok. Pedig csupán annyi történik, hogy te nyálcsorgatva nézed azt a gyönyörűséget, azt a természetes remekművet, melyet úgy hívnak: Eper. Ujjaid lassan nyúlnak az eper felé. Nem hallhatod, ahogyan a kicsiny gyümölcs a rémülettől szinte felsikolt, mert nem is érti mit akarnak tőle azok a hatalmas nagy ujjak, melyek egyre lassabban közelítenek…és…áhhááá a sapkája kell. Egyetlen fejecskéjének ékessége, mely már hozzánőtt, már az övé. És ezek az ujjak rendületlenül és megállíthatatlanul kitépik belőle, leszakítják egyetlen ékét…a csodaszép zöld sipkát, és ott van az ujjak szorításában a csupasz kis eperszem, szinte már megadva magát annak, hogy hamarosan végetér evilági léte, hogy valaki számára táplálékul szolgálva bevégzi majd.

Nyílik egy száj és a szorongatott és porcukorral behintett csupasz eperszem a levegőben szállva, de átölelve az ujjak által a szájba érkezik. Becsukódik az ajak… összezár, és nincs tovább. Lassan mozogni kezd a nyelv, ízlelgeti frissen szerzett zsákmányát. Édesen omlik és fröccsen a lé a szájban, miközben mindent betölt az eper aromájának zamatos illata, ahogyan a fanyarul savanykás íz, keveredik a rászórt cukor édes ízével, és így egymásban elvegyülve válnak tested táplálékává. Talán bele sem gondolsz eperevés közben mi az amit megeszel, mi az ami ízével neked áldozza magát…a tápláléka lesz gyarló testednek… Belegondoltál már?

Eprecske most belegondolt!
Hasonló történetek
5568
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3645
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szelene ·
A régi becenevem Eper...innen az ihletés...jah és nem utolsó sorban a mérhetetlen eperimádatom :heart_eyes:
Egyszerűen kikívánkozott ez az írás :blush:

xeni ·
Szia!

Imádom az epret!
Epermániás vagyok!

Szelene ·
Jól is teszed, de ne tegyél rá cukrot, úgy jobban kiadja a finomabb savanykás, aromás ízt...:)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: