Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 3.

3.

Bill régi barátom volt a rendőrségnél. Rengetegszer segített már rajtam, ha bajba kerültem. Reméltem, hogy ő kapja majd meg Tony ügyét. Az esemény nem várt fordulatot kapott ezzel a gyilkossággal.
De kezdjük az elején. Tegnap felhívott egy új ügyfél, hogy találjam meg az elrabolt családi ékszereit, melyet egy kézzel faragott fa ládikában loptak el. Piti ügynek tűnt, a takarítónő volt a leggyanúsabb. Sajnos megdönthetetlen alibivel rendelkezett. Délután elvetődtem a Cápába, a kedvenc kocsmámba. A csapos jól ismert így mire leültem egy bárszékre a whiskym már a pulton várt. Élvezettel hajtottam fel az első kortyot, kellemesen hűsített. Megkérdeztem a csapost, hogy nem tudna-e nekem segíteni, nem hallott-e valamit az ékszerekről. Ő ajánlotta nekem Tonyt. Felhívtam, és megbeszéltük, hogy ma találkozni fogunk a Cápában. Ám erre nem került sor. Egy óra várakozás után indultam el a lakására. Tudtam, Tony mindig pontos volt, soha nem késett öt percnél többet. A többit már tudjuk.
Miután kiengedtek a fogdából, felhívtam az ügyfelemet, és visszaadtam neki az ügyet mondván, hogy fontosabb dolgom akadt.
Hasonló történetek
4452
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
2742
Abból a lakásból, ahol most ön tartózkodik, ma reggel meglőttek egy fiatal férfit. Nem ártana, ha bejönne a rendőrségre, hogy megsegítse a nyomozást. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor gyilkosság vádjával letartóztatom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Elementhale ·
Hello!

Eddig még tök jó amit, ahogy írsz, (elovasom, megigértem)
itt van kis bibi:"Megkérdeztem a csapost, hogy nem tudna-e nekem segíteni, nem hallott-e valamit az ékszerekről. " az egyik nem az felesleges, sőt talán mind e kettő.

Chandlert kedvelem :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: