Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 19.

Kellett keresnem valakit, aki szóra tudja bírni a gépet. Be sem kellett kapcsolnom, hogy tudjam, jelszóval védett.

Egyszer volt egy ügyem, az egyik banktól meglovasítottak kettő milliót, és felkértek derítsem ki az ügyet. Mint a nyomozásból kiderült, a csínyt egy tizenéves diák követte el, Mikenak hívták, és miután visszautalta a pénzt nem fedtem fel a kilétét a bank előtt. Gondoltam nem kellene derékba törni egy bontakozó életet.

Ha jól hallottam mostanában Mike egy számítástechnikai üzletet vezet, de a rossz nyelvek azt beszélik, a hackerkedésről sem tudott lemondani, bár ezt a NASA tagadja a mai napig.
Pár telefonból sikerült megtudnom, hol van az üzlete, és már robogtam is oda a laptoppal. Reméltem nem tagadja meg a segítséget tőlem, ha mégis, akkor kénytelen lettem volna kicsit megpiszkálni azt a bankos ügyet…
De erre nem volt szükség. Szerencsére az üzlet feletti lakásban lakott, és a tizedik csengetésemre elő is jött, eléggé mogorva arccal. Érthetőnek tűnhet abból a szemszögből, hogy már jóval éjfél után jártunk időben…
- Ki az?
- A baptista szeretetszolgálatnak jöttem gyűjteni fiatalember.
- Nem adakozok!- majd ahogy felismert a fényben bosszúsan felnevetet t.-miért nem szóltál, hogy jössz? Lett volna időm kiteríteni a vörös szőnyeget.
- A tréfát félretéve, fontos, és főleg veszélyes ügyben jöttem, de csak hozzád fordulhattam.
- Gyere be, mielőtt még meglát valaki.

Miért nem lepődtem meg, amikor az ajtó mögöttünk valami elektromos kütyüvel zárult? Az egész ház tele volt az informatika áldásaival, Mike állítása szerint még a lámpa felkapcsolóját is egy szerver ellenőrizte, és bírálta el a kérést.
- Mond, miben segíthetek?
Leültünk, és mivel csak benne bízhattam, nagyvonalakban felvázoltam, mi is történt eddig.
- Nem könnyű, amit kérsz Peter, de figyelembe véve, hogy mennyit köszönhetek neked, illetve, a tényt, hogy szeretem a kihívásokat, megpróbálok segíteni.
- Köszönöm, tudtam, számíthatok rád.
- Azért ne kiabáld el, csodát én sem tudok tenni, még az is lehet, hogy a SAT mosodai számláit sikerült megszerezned, ami nem biztos, hogy túl nagy kényszerítő erővel bírna, még ha a sajtó előtt is teregetnéd ki a szennyest.
- De vicces kedvedben vagy ma barátom.
- Már megszokhattad, na de ne húzzuk az időt, hozzá is látok feltörni a kódot.
Hasonló történetek
4330
Aztán belépett a Rózsaablakba. Tíz lány képét rakta maga elé. Sorban nézte meg az adataikat. Kettő kiesett, mert nem közölte a címét. Három, mert már nem volt szűz. Maradt öt. Nézte, nézte őket, aztán egy tizenhat éves, hosszú szőke hajú lányt választott. Belépett a topikjába és a privát fórumba begépelte:
- Szia Flower, itt Apát. Ott vagy? – elküldte az üzenetet, és várt...
4604
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Anka ·
szeretnék csatlakozni.. tök rossz ilyen "kis adagokban" :D
függőknek, mint pl nekem, egyenesen idegőrlő :D
tessék komolyan venni a rajongókat és odafigyelni rájuk :D
(amugy meg az h rajongónak tituláltam magam, remélem mindent elárul és nem kell ömlengenem :D)

Sírrabló ·
Egy kis türelmeteket kell kérnem, bár próbákozom minnél szorgalmasabban írni, most kicsit tematikában eltértem az időrendtől így a következő fejezet valószínűleg később lesz készen. Most a történet egyéb részeit próbálom meg nyersvázlatban megírni mielőtt még elveszíteném a fonalat amely véletlen a kezembe akadt. :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: