Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 15.

Rádióhír:
Eddig ismeretlen elkövetők lelőttek egy férfit ma 10 óra 7 perckor a Benjamin Parkban a szökőkút mellett. Mint kiderült az azonosítás során, a férfivel egy katonasági mesterlövész puska végzett és azonnal meghalt. Személyazonossága eddig tisztázatlan.

Itt kikapcsoltam a rádiót. Tehát nem tévedtem, megbízómnak köze van a gyilkosságokhoz. Egy kis időt nyertem, ezzel a manőverrel, és reménykedtem, hogy halálom híre megzavarja ellenfeleimet. Az a szegény hajléktalan, akin a kabátom volt most megszabadult 5 dolcsiért a földi szenvedéseitől. Legalább abban biztos lehetek, hogy az a bizonyos doboz a kulcs az ügyhöz. Összegezzük, mit is tudok titokzatos megbízómról… Felkeresett, megbízott az ékszerek és a dobozuk visszaszerzéséről. A neve a John Tyler kissé gyanús volt, de gondoltam jobban szeretne névtelen maradni, ez elég gyakori ebben a szakmában. Tízezer dollárt ajánlott fel, ha sikerrel elvégzem a munkám, és ez már a költségeim is tartalmazta volna. Elérhetőségnek csak egy mobilszámot adott meg.

Tulajdonképpen semmit nem tudok róla. Egyszer elhozta a takarítónőjét az irodámba, még csak a házában se voltam, csak az ékszerek listáját kaptam meg. Mi lehet olyan fontos abban a dobozban? Meg kell találnom a magyart. Három dolog közül választhatok, egyrészt követhetem Hansot, vagy figyelhetem a Pálma bárt, de az is lehet, hogy jobb lenne szétnézni a Sötét Atlantisz háza táján. Elmentem Isaacért a könyvtárba és kifaggattam, mit talált a Sat-ról. Nagyvonalakban annyit tudott meg, hogy ez a társaság új találmányokra specializálódott, és állítólag a világot behálózó szervezete több technikai újítás jogát tudhatja a magáénak, mint bármely más szervezet a világon. Egyre több kérdés merült fel az ügyben, feltalálók, szabadalmak, ékszeres dobozok…

És mi van akkor, ha a doboz mondjuk, egy ilyen licencet rejt? De az is lehet, hogy csak túl sok kémfilmet láttam még zsenge ifjúkoromban, de egy milliárdokkal kecsegtető felfedezés már megmagyarázná a gyilkosságokat. Úgy döntöttem, majd ráérek ezen rágódni, ha nálam lesz a doboz.
Hasonló történetek
2977
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
5304
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Anka ·
köcsög dolog csak azért nem elolvasni, mert rövid. jo ez anélkül is, h hosszu lenne.

Elementhale ·
A köcsög szó kicsit erős, de pl egymás után is olvashatsz nem?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: