Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 14.

Valahol elsiklottam egy fontos dolog felett, ez az érzés kavargott bennem, de mi lehetett ez? Hát persze, az eredeti megbízóm. Ha tényleg a ládikát keresik, akkor a megbízóm valamit elhallgatott előlem, vagy ő küldte a gyilkosokat is? Nem tudtam a választ, kissé fájt a fejem, a gondolatok sebesen kavarogtak bennem, majd összeálltak egy képbe. Vakmerő ötlet de esetleg beválhat. Ha mondjuk, felhívom a megbízóm, hogy megtaláltam a dobozt, és megbeszélek egy találkozót, akkor sok mindenre fény derülhet. Gyorsan kerestem egy nyilvános fülkét, majd a névjegykártyáról tárcsáztam az ügyfelem számát.
- Haló, John Tyler vagyok.
- Üdvözlöm, Peter Morrison vagyok, Ön bízott meg a családi ékszerek megkeresésével, és szeretném közölni, hogy sikeresen visszaszereztem őket.
- Nagyszerű, ennek örülök, bár nem értem hogyan lehet ez, hiszen lemondta az ügyet.
- A lényeg, hogy az ékszerek nálam vannak, és szeretném értük megkapni a tiszteletdíjam. Találkozzunk, 10 órakor a Benjamin Parkban a Galamb-sétányon, a szökőkút mellett.
- Rendben, ott leszek és viszem a pénzt is.
Letettem, és beszálltam az autómba. A terv már körvonalazódott bennem, már csak egy-két apróság hiányzott.
Hasonló történetek
4461
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
2978
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Anka ·
igen-igen, picik a részek, és sokat kell várni... de biztos van más elfoglaltsága is, szóval muszáj... úgy unom, h mindenki ezzel jön.

én írtam neked emailt, de nem válaszoltál. szóval megengeded?
Sírrabló ·
Szia, letöltheted, hogyha véletlenül egyszer kiadnák, akkor veszel belőle egy dedikált példányt :innocent:
Anka ·
csak most néztem + amit írtál :hushed:
kösszentyű

uti: a dedikált példányt bérmentve igénylem, azt hiszem a legnagyobb fannak ez kijár :smile:
Sírrabló ·
Feltéve, hogy a legnagyobb fan megmaszírozza a szerző talpacskáit :innocent:

Elementhale ·
Hajjaj itten alakulgat valami ;o) még mindíg élvezem a regényedet. :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: