Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 11.

Feszülten figyeltem, és nem hiába. Az idősebb férfi is kijött, és belékarolt, majd egy autóhoz vezette, beültette az első ülésre, ő is beszállt, és lassan elindult. Óvatosságból csak később követtem, bár minimális volt az esélye, hogy észrevegyen. Nem mentünk messze, egy szolid, de ízléses bérház kapuja mellett álltak meg, én kicsit tovább mentem, de végig figyeltem, és láttam, amint Hansot bevitte az ismeretlen.
Beszálltak a liftbe. Megvártam, amíg megáll a lift, és miután a negyediken kiszálltak, elindultam felfele a lépcsőn. A negyedik emeleten csak öt lakás volt. Névtáblák nem voltak kint, ezért csak úgy tudhattam meg, hogy hova mentek be, ha megvárom, amíg az öregember kijön. El akartam kerülni, hogy meglásson, ezért óvatosan kicsavartam a folyosón a villanykörtét, és behúzódtam a lépcsőház legsötétebb sarkába, leültem az egyik lépcsőfokra. Vártam. Az idő ólomsúllyal nehezedett rám, a percek csigalassúsággal teltek.

Az első tizenöt perc után a lábam elkezdett zsibbadni, ezért felálltam, és tettem pár lépést. Éppen visszaültem, amikor kattant a zár a hármasszámú lakás ajtajában, félig kinyílt, majd bizonytalanul újra becsukódott. Füleltem, de csak érthetetlen hangfoszlányokat sikerült elkapnom. Majd határozottan kinyílt a bejárat és kilépett rajta, feltételezésem szerint az idős ember válaszúthoz kerültem. Ha itt maradok, és Hans lakását vizsgálom át, akkor nem fogom megtudni, hol lakik az öregember, ha viszont őt követem, akkor letérek a főnyomról, azaz az egyetlen embert hagyom kicsúszni a markomból, akit név szerint is be tudok illeszteni az eseményekbe. Támadt egy ötletem, ha esetleg Isaac már felébredt, és képes lenne vezetni, akkor két legyet üthetnék egy csapásra. Lesietem a lépcsőn, hamarabb leértem, mint a lift, mert az öreg még egy kicsit szöszmötölt az emeleten. Szerencsém volt, Isaac már szinte teljesen éber volt, mikor elmondtam neki a tervem, helyeselt, és már ült is a volán mögé.
Hasonló történetek
4577
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
3318
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Elementhale ·
őőőő ez ugye nem önálló fejezet

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: