Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én és Szilárd...

Tavaly áprilisban életem legszomorúbb élményét kellett átélnem. Hirtelen, váratlanul, tragikus körülmények között elhunyt az édesapám. A volt munkahelyem azt mondta, hogy mivel a temetés környékén 2 hétig voltam betegen, ez már nem megengedhető egy olyan munkahelyen, ahol voltam.

Az Életem romokban hevert...

Akkoriban volt egy barátom, akivel már évek óta együtt éltem, azonban ezekben a nehéz percekben ő nem állt mellettem. Nem is tudom...Nem vártam el semmi különöset tőle. Csupán fogja meg a kezem, öleljen át, vagy rúgjon belém. Bánom is én. Csak érezzem, ő mellettem van.
Azonban Ő semmit sem tett. Ahogy illett, megromlott az egész kapcsolat és szeptember elején elköltöztem tőle. Önálló életet kezdtem élni.
Akkor kerültem a jelenlegi munkahelyemre, ahol adatbázist kellett összeállítani és a munkaidőm egészét számítógép előtt töltöttem. Akkor jöttem rá, hogy ezt nagyon unalmasnak tartom és mivel adva volt a lehetőség és a korlátlan internet, így felkerestem a csevegő oldalakat. Így találtam meg ezt is.

Hosszú hónapokig dobált jobbra - balra az élet. Kalandokba bonyolódtam és úgy érzetem, nekem ez nagyon jó helyzet. De idén februárban rá kellett jönnöm, nem megoldás, hogy majdnem minden reggel más valaki ágyában ébredek fel. Ez nem lehet életcél és nem tehet boldoggá az életben.

Éreztem, másra van szükségem. Valami olyanra, ami mindent elsöpör...

Ekkoriban adtam meg teljesen megmagyarázhatatlan módon a mobil számomat egy srácnak a netről, aki akkor még csak egynek számított a sok közül, akikkel hónapok óta csevegtem.

Este felhívott.

Teljesen a hatása alá kerültem és érdekelni kezdett. Persze fényképet cseréltünk és elállt a lélegzetem. A kép alapján Ő tipikusan az a pasi, aki nem jön be nekem. Ezt e - mailben le is írtam neki, aminek persze nem örült. De nem adta fel! Találkozni és sörözni akart velem.
Belementem, végülis: \"Mit veszthetek?\"
A találkozás mindent elsöprő volt. Rájöttem abban a pillanatban, ő az, aki kell nekem.

Csak ültünk egymással szemben és szinte izzott a levegő körülöttünk. Csodálatos volt.Elcsattant az első csók és azóta egy pár vagyunk.

Ő ÉS ÉN...:-)

Minden egyes perc egy csodával ér fel, amit vele töltök és minden egyes percben megőrülök a hiányától, ha nem lehet velem.

Szinte mesébe illő egymásra találás volt és mindezt csak a csevegő - programnak köszönhetjük, hiszen ha ez nincs, mi sem vagyunk.

KÖSZÖNÖM NEKTEK!!!!!!!!!!

A csevegőknek pedig azt tudom tanácsolni, soha ne adják fel, keressék az igazit, hiszen a kalandok nem sok jóra vezetnek. Ideig, óráig jó, de nem felhőtlen boldogság.
Fénykép alapján pedig senki ne ítéljen. Én is majdnem befürödtem vele, hiszen életem legnagyobb szerelme mellett haladtam volna el, ha nem találkozom vele és csak a fényképre hagyatkozom.:-)
Hasonló történetek
4513
Jelenleg 13 éves vagyok.
3216
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: