Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emberi roncs

Leszállok buszról, csendesen baktatok, gyorsnak tűnök kívülről, de belül lassú és meggyötört vagyok.
Nézem, ahogy elhalad mellettem az a nyomorult busz és nézem azt az arcot, aki miatt fáj a szívem. Nem vesz észre, mosolyog egy másik arcra, nem látszik rajta megbánás, szerelem, bánat, sem pedig boldogság. Mintha csak úgy lenne a Világban, mint én. Mintha kötelező lenne mosolyogni, ahogy nekem.
Sok gondolat tömege nehezíti meg a fejem, de csak lépdelek elszántan, haza kell érnem.
Kinyitom a kaput…megint jön az, ami tegnap, tegnapelőtt…örökké.

- Nem, anyu nem kaptam semmilyen rossz jegyet… nem intőt sem… nem akarom elmondani…hagyj békén…nem tartozik rád…igen, biztos!

Csattan az ajtó, megint megbántottam, ahogy tegnap is… hát erre jó vagyok…
Átölelem a térdem, sírok. Vagyok egy szoba sarkában… sírok, teljesen hangtalanul, mintha a szívem szétfolyna az ágyon…le szőnyegre, de én már nem akarom összekaparni…nekem nem kell egy olyan szív, amit folyton foltozni kell, amely viszket, amely ég…nincs szükségem semmire.
- Elmentünk - hallok egy távoli hangot, felriadok, nyelek egyet és bájhangon így szólók:
- Jó, sziasztok!
Ennyi…ez volt a két szó amit ki tudtam bökni, nem is kellett több…

Nem tudom mióta lehetek itt… már 7 óra. Ma nem tanulok.

Fel kell hívnom, muszáj, még van esély, kell hogy legyen…0…6…3…0….
Kicsöng… a szívem kalapál… kicsöng… elsápadok… kicsöng… a gyomrom egyben…
- Szia, én vagyok!
Beszélgetünk… nem… csak néhány átlátszó mondat, hazugság, gyávaság mit a fejemhez vág, de miért szeretem? Miért imádom az illatát, a szemeit, miért szeretem a hülye vicceit, miért a verseit, miért ŐT? Ezt a Rohadt szemét, utolsó hazug embert…
- Szeretsz Matyi?
- Szeretlek…
Mi? Mi van? Lemerült…
Csattan a falon az úgy nevezett technika, amely pont akkor nem jó semmire, amikor az életünk függ rajta…
Elmegyek a fülkéhez vagy mindegy hova, csak el innen a négy fal közül, megfulladok…

Csattan az ajtó, a kapu és ahogy futok még fejemben átsuhan a kép melyen egy könnycsepp csillan meg a kilincsen…ropog talpam alatt a hó, hideg téli estén futok azt sem tudom hova.
Megállok… itt vagyok a játszótéren. Előttem egy apró pici fénypont, a telefonfülke fénye.
Felnézek az égre, a sápadt hold néz le rám, akár csak egy nagy szemhéj nélkül. Imádom a teliholdat.

Úgy indulok el a fülkéhez, mintha harcba készülnék, olyan harcba ahol nincs csatakiáltás, nincsenek kardok, sem pedig sereg. Ezt a csatát nekem kell megvívnom, egyedül.
Kinyitom az ajtót, előkotrok valami pénzt a zsebemből, hangos csörrenéssel földet érnek már bent a gépben. Tárcsázok… kicsöng… kicsöng...
Hideg van, fúj a szél, hát arra fordulok, ahonnan érzem. Hiszen ki van törve az üveg (kicsöng)… aztán lenézek a földre…ott hevernek a szilánkok… mintha mindegyik egy apró kicsi tükör lenne, hogy lássam magam benne, lássam, mi vagyok. Egy undorító, szétsírt képű liba, egy naiv kislány, odaadtam a szívem, odaadtam a lelkem, mindenem, hagytam, hogy rajtam nevessen, egy szó nélkül álltam bántó szavait… ÉN HÜLYE!!
(halló?? …kivagy?… haaahóóó!)a telefonkagyló hangos csörrenéssel ütközik a fülke falán…
A hívás megszakadt, letette. Én pedig ott gubbasztok a földön, mint egy darab kavics, annyit érdemlek… hogy megtapossanak, vízbe hajítsanak, falba építsenek.
Felkaptam egy szilánkot… Érezni akarom, ahogy belefúródik a testembe, nekem fájdalom kell, hogy enyhítsem lelkem sérelmeit…

Végighúztam a kezemen… vártam. Néhány röpke másodperc alatt egy csepp vér virágzott ki a bőr alól és lecsordult a kezemen. Vörös könny… tetszik!
Vágok, vágok, vágok, mindenütt vér. Remegek, de nem tudom hogy a fájdalomtól, a vérveszteségtől, vagy netán a gyönyörtől. Már szinte kéjes élvezettel néztem végig saját testem rongálását… tetszettek a sebek, a vér, csak egy zavart, a könny, csípte az arcomat, utálok sírni…

No hát…eljött az idő, nekem itt van végem, így van megírva, hallottam a fejemben anyám sírását, az emberek jajogását, sajnálkozását, szörnyülködését, a lány, akit vérben fagyva felvágott erekkel találtak meg telefonfülkében, milyen szép, szívszorongató tragédia…
Megkerestem a legélesebb élét a szilánknak (ami már nem átlátszó volt) rátettem a karomra, hosszába. Összeszorítottam a fogaim a szemeim, és befeszítettem minden izmom… és ekkor ijedten pattanok fel jól elfoglalt havas koporsómból. Csörög az a nyavalyás telefon, gyorsan előkapom ügyetlenül megmarkolom lenyomom a gombot.
- Halló?… ahh Larry…baj? Hát baj… az van…
Sírva fakadok…mit tettem…ezúttal is egy sarokban gubbasztok…átölelt térdekkel, vértől ázott ruhával…és sírok, már nem halkan…zokogok, és nem szégyellem a könnyeket, a vért szégyellem, félek…a vérzés már elállt, semmi bajom, de félek… nem a haláltól…MAGAMTÓL!!!

Nem tudom meddig lehettem még ott, nem emlékszem hogy jutottam haza, csak arra hogy reggel felébredek, és a sebeket látva örültem, hogy tél van, és pulóvert kell viselnem…
Hasonló történetek
4070
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3835
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Nem találok szavakat, nagyon jól írtál meg egy agyonrágott témát.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: