Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ember: önmaga pusztítója

Ember: Önmaga pusztítója I.


***
2013. julius. 8.
Szerda. 06:10

Reggel ugyanolyan álmossággal keltem ki a rendetlen ágyból, mint minden nap. Egy szál boxerben és egy pólóban mentem ki a pöcére. Szokásos..
Majd felraktam a kávét a főzőre. Azután kimentem újra a mosdóba, hogy eligazítsam magam. Legnagyobb örömömre még ez a hülye nap is belesegédkezett abba, hogy megvakuljak.” Hát így is már gyenge az ózonréteg azt még ez is”.- gondoltam. Elővettem egy kis flakont ami ezüstös-kéken csillogott a beáramlódó napfényben. Kezemet a tubus tetejéhez emelve megnyomtam. Pillanatok alatt egy a flakon színénél fehérebb, de annál csillogóbb tenyernyi anyag jött ki a flakonkából. Rákentem arcom alsó részére, majd kivettem még a mosdókagyló oldalába beépített „fiókjából” a borotválót…

Leborotválkoztam hálelúja, egy seb az arcon, a kávéfőző épp jelezte, kész van a lötty. Kivettem, de nem öntöttem bele egy csészébe se. Minek? :)

És miközben szürcsöltem a kávét, Odasétáltam az ablakhoz (még mindig ilyen lenge ruhában) és ránéztem a hőmérőre: 32.4 Celsius fok.
De jó! –ásítottam közben. Persze nem volt ez jó. Épp ellenkezőleg. A globális felmelegedés már itt is felütötte fejét…

Ránéztem az órára. 6 óra, 35 perc.
- Ilyen rohadt munkát, mint a pizzafutárság, se láttam még. Korán kezdek, későn végzek. De ha jobban belegondolok, ez nem is rossz. Manapság rengeteg munkanélküli lett és 2011-ben hozott „Revaliáció törvény” azt állítja, hogy „Ha egy ember nem rendelkezik a legkisebb szaktudással sem, akkor a kormány kénytelen elvinni egy katonai bázisra, ahol kadétot nevelnek belőle.”
- Blöeh! –Kirázott a hideg ettől a gondolattól, hogy ilyen bázisra menjek. Ki tudja, mit csinálnak azokkal a---
Gondolkodásomat a mobilom csörgése „nyírta ki”.Leraktam a kávét az asztalra,majd felvettem a mobilt:
- Igen?
- Szia „Oroszlán” - Mondta búgó hangon egy magas, női hang. Felvidultam.
- Szia Drága! Hogyhogy felhívtál ilyenkor?
- Nem tudtam aludni… megint.- éreztem ahogy a lány hangja elhalkul, majd szomorodik.
- Fhuu…átmenjek?- Nem tudtam, mit mondjak most, csak kicsúszott a számon
- Igen…az jó lenne. De a munkád? Az nem gond?
- Valahogy csak lerendezem, és Fél nyolckor ottleszek, Jó?- mondtam gyengéden
- Ok köszi.
- Szia.
- Szia.

Leraktam,majd idegesen a fejemhez kaptam.
- Húú bazzeg, most mit csináljak??!!- Majd eszembe jutott egy dolog. Újra mobilomhoz nyúltam. Menü-Könyvtár-Nevek-Pista. Csak vedd fel!
Kicsörgött. Majd beleszólt egy jó mély hang.
- Hallóóó? Itt Rewasz István.
- Csá Pista.
-„”Robby”? Te vagy az?? Hát te meg mit késel?…Már vagy öt perce, hogy itt kéne lenned a munkában. Sorakoznak a pizzák elvitelre.
- Bocs, de most nem tudok bemenni csak 10-re. Letudod rendezni?!
- Várjunk csak…már megint a barátnőd miatt? …(sóhajtás) majd megpróbálom lerendezni, de ha lebukok, te viszed a balhét. Okés?
- Jól van. Kösz. Csá.
- Helló

Megint leraktam, majd odasiettem a ruhásszekrényhez, felvettem egy új pólót, boxert majd rá a szokásos utcai szerkó.
Miután végeztem, ránéztem az órára: 8:11.- Ok, időben vagyok.
Magamhoz kaptam a motorkulcsot. Bezártam az ajtót végighúztam a kezem a scanneren. (ajtólezárás modernizációja) Lefutottam a lépcsőházon. Ki a garázsomba. Ráültem a motorra és elrobogtam Szeged belvárosából…

(folyt. köv.)
Hasonló történetek
3211
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4026
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
HarcI@Kakas ·
Milyen márkájú mobilod van? lécci... mond meg. Mondmeg bazmeg. :sleeping:

Robby ·
Siemens Cx75.. de 2013 biztos nem ilyenem lesz...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: