Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ember: önmaga pusztítója III.

2013. julius. 8.
Szerda. 09:58

Borult idő.A város éledezett. A redőnyök minden házon húzódtak felfelé. Furcsa- gondoltam- ilyenkor kelnek az emberek?. Jaaa…tényleg. Még egy törvény. De végre egy jó törvény. El is felejtettem. Ma senki se dolgozok szinte, csak én. Jellemző…
Elértem a munkahelyig. Leállítottam a motort, majd lepattantam az ülésről.
Ránéztem a munkahelyemre. Ledermedtem. „Zárva”.
-Micsoda??! Ez meg hogy lehet?? Na várjunk csak…-előkaptam zsebemből a készüléket.

Megvártam, amíg megtalálja ma számot, majd zúgás.
-(Ásítás) Igen?
-Hé Pista! Mit csapsz be?!
-Mivan?? Ki maga?
-„Róbert vagyok, kedves kollega”- mondtam flegmán.
-Róbert? Nem ismerek semmi Róbert nevű kollegát! –megdöbbentem, de megráztam a fejem és tovább hallgattam.- Róbert? Te vagy az? Miért hívsz?
-Mongyuk csak azért mert azt mondtad, hogy jöjjek be tízre!
-Nem is mondtam ilyet…De várj csak..Hiszen ünnepnap van te nagyész!
Újból megdöbbentem, majd elvigyorodtam.
-Tényleg! Hogy is felejthettem el. Kösz az infót.
-Semmiség, de máskor ne keltegess fel a jó kis sexes álmaimból ok?
-Hehhe…jól van-na. Csá.
-„Csá.”

Lerakta. Boldogan ültem rá járművemre és arra gondoltam, hogy haza, vagy Anitához menjek. Újból megdöbbentem… Anita…hogy lehet, hogy ő is azt hitte dolgoznom, kell?
Na mindegy… majd megkérdezem tőle.
-----------------------------------------------------------------------------
-Sterholkz százados! Ide!
-Igen, uram?
-Szükségünk lesz egy új tudósra- súgta neki oda az ezredes, hogy ne hallják meg az emberek.
-Miért, ha kérdezhetem, uram?- Erre rosszallóan ránézett az felttese.
-Mondjuk, mert az előzőt kirúgtam. -sziszegte.
-Ohh…értem uram, utánanézek!- Azzal a százados elsétált az egyik katonai sátorhoz.
Az ezredes végignézett a sétálgató embereken…-Hülyék…
-----------------------------------------------------------------------------

Ahogy ránéztem barátnőm házára, kirázott a hideg. Ki tudja miért. Rossz előérzet, vagy valami ilyesmi. A boldogság legkisebb jele is kijött belőlem, amikor megláttam, hogy egy vérfolt van az ablaküvegen! Leugrottam a motorról, majd odasiettem az ajtóhoz, miközben becsöngettem, újra az ablakra néztem. Semmi vér nem volt rajta! Vártam majd újra becsöngettem.
Erre megszólalt egy rejtett hangszóró valahol: „Elmentem, későn jövök. Szóval ma már ne számítson rám senki.”- szólt Anita hangja.


De jó!- gondoltam, majd belerúgtam egy kavicsba.
Ebben a pillanatban egy éles fájdalom nyilalt a fejembe. És nem az utcát láttam, hanem, egy embert, ahogy lelő egy másikat, majd sziszegi: „Mondjuk, mert az előzőt kirúgtam” Végül egy gépet láttam, ahogy valamit sorozatban gyárt. A képsornak vége.
Eszmélethez tértem. A fejem még mindig zsibogott. A földön feküdtem. Fejemhez kaptam, erre a fájdalom teljesen elmúlt. Meglepődötten ültem rá szédültem a motoromra, majd lassan beindítottam.


(folyt.köv.)
Hasonló történetek
4071
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
2819
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Magma ·
Érdekes, nagyon várom a folytatást!
Robby ·
Kösz,ilyen pozitív mondatot még senkitől se kaptam ezen az oldalon...na jó eggyet...
SZóval..azért van benne hiba.

Kiváncsi vagyok,hogy DREAMER mikor fog lealázni! :smile:

DREAMER ·
Legutóbb, azt a következtetést vontam le, hogy nincs szükséged a segítségemre.
Ehhez tartom magam. "Mongyuk"
Robby ·
Mondjad csak DREAMER. Eleinte mérgesített,de mostmár nevetek rajta XD.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: