Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első

Szerelmes vagyok mindig róla álmodtam.
Most egy kis ideig a magaménak érezhettem amint átölelte forró testem és megcsókolta a nyakam.
Ő volt az aki elöszőr megfogta a kezem és én megremegtem. Féltem hogy becsap,de bizok benne mert szeretem. Megláttam és megszerettem egy pillanat alatt de egy élet is kevés lenne elfeledni a csókjait, a hangját a tapintását.A mély barna szemeit amibe mikor belenéztem láttam önmagam. Amikor hozzá bújtam halottam szive dobogását. Amikor ajkunk összeért forróság töltötte le lelkem és testem. Tudom hogy mindig a szívenben fog élni. Amikor ránézek az égre akkor látom amint fennt vár engem, hogy örökre az övé lehessek. Kérlek légy türelemmel kedves mindjárt megyek én is és akkor örökre együtt leszünk!!
Hasonló történetek
4512
Jelenleg 13 éves vagyok.
2825
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: